Hoi, ben allesbehalve een die hard gebruiker, hetgeen ik reeds tot mij heb genomen zijn, paddo's en magic truffs, lsd, 2cb, ghb, keta (eenmalig), mdma/xtc, 4fa, coke (eenmalig), weed, salvia, lachgas, kratom en alles in rekening gehouden, blijft LSD echt mn favo, ook omdat het telkens heel andere belevenis oplevert en buiten korte periodes met wat ambetante darmen zijn voor mij de nadelen echt zo miniem en de intensiteit van beleving vaak vet. Ook als de trip meer aan het uitwerken is, blijft nog enige tijd lekker gevoel en relaxed en nagenieten/bekomen. En dag erna heb je hoegenaamd niets last van negatieve na-effecten zoals ik bij xtc zeker wel heb en bij ghb het ook telkens uitdraait op enorme misselijkheid en braken. Ja ik ben zeker fan, maar laat er ook bewust hele tijd tussen, 't is echt recreatief, ook om gewenning en tolerantie te vermijden en ook omdat ik er geen noodzaak aan heb om het veel te doen. En dan even over hetgeen ik eerst nam voordat ik de eerste x lsd nam, zijn Truffs en paddo's, voor mij echt waar is de smaak toch een ferm blok, is gewoon bweikes en telkens was het veel minder vrolijk, kortere trips, maar wel zeer intens en donkerder dan lsd. Heb 2 maal paddo's en 5 x magic truffs genomen en daar waren huilbuien bij, niet normaal en mezelf zien doodgaan en afscheid nemen van mezelf, ook heel andere wereld, met veel rare wezentjes, maar ook vaak te donker om als leuk te ervaren, lag ook vaak uren plat en ogen toe en slaperig en zodra ogen toegingen begon het heftigste vd trip. In tegenstelling wat ik ervaren heb tot hiertoe (gisteren nog eens acidje 300 gedaan), blijf ik bij lsd zeer alert, echt wijd open met mn ogen en meer genieten van zoveel licht geluid en gevoel, meer controleerbaar, muziek, filmpjes, gewoon ledlampjes, buiten zitten, alles wordt lekker anders en speciaal, het voelt lekker, grappig en ook met momenten intens aan, maar voor mij zoveel aangenamer dan de natuurlijke variant. Oké hier ga ik het is bij laten en lekker uitgestrekt chillen op de sofa
