Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAcid blijft mijn favo

Acid blijft mijn favo

2 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#1
Bedankt voor het delen, Als ik het aangeboden kreeg zal ik zeker overwegen het nog een keer te proberen, de eerste >15 jaar beviel het ook al goed.

Maar nu ik jou post lees begin ik toch te twijfelen.
U
UmbraVitaeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hoi, ben allesbehalve een die hard gebruiker, hetgeen ik reeds tot mij heb genomen zijn, paddo's en magic truffs, lsd, 2cb, ghb, keta (eenmalig), mdma/xtc, 4fa, coke (eenmalig), weed, salvia, lachgas, kratom en alles in rekening gehouden, blijft LSD echt mn favo, ook omdat het telkens heel andere belevenis oplevert en buiten korte periodes met wat ambetante darmen zijn voor mij de nadelen echt zo miniem en de intensiteit van beleving vaak vet. Ook als de trip meer aan het uitwerken is, blijft nog enige tijd lekker gevoel en relaxed en nagenieten/bekomen. En dag erna heb je hoegenaamd niets last van negatieve na-effecten zoals ik bij xtc zeker wel heb en bij ghb het ook telkens uitdraait op enorme misselijkheid en braken. Ja ik ben zeker fan, maar laat er ook bewust hele tijd tussen, 't is echt recreatief, ook om gewenning en tolerantie te vermijden en ook omdat ik er geen noodzaak aan heb om het veel te doen. En dan even over hetgeen ik eerst nam voordat ik de eerste x lsd nam, zijn Truffs en paddo's, voor mij echt waar is de smaak toch een ferm blok, is gewoon bweikes en telkens was het veel minder vrolijk, kortere trips, maar wel zeer intens en donkerder dan lsd. Heb 2 maal paddo's en 5 x magic truffs genomen en daar waren huilbuien bij, niet normaal en mezelf zien doodgaan en afscheid nemen van mezelf, ook heel andere wereld, met veel rare wezentjes, maar ook vaak te donker om als leuk te ervaren, lag ook vaak uren plat en ogen toe en slaperig en zodra ogen toegingen begon het heftigste vd trip. In tegenstelling wat ik ervaren heb tot hiertoe (gisteren nog eens acidje 300 gedaan), blijf ik bij lsd zeer alert, echt wijd open met mn ogen en meer genieten van zoveel licht geluid en gevoel, meer controleerbaar, muziek, filmpjes, gewoon ledlampjes, buiten zitten, alles wordt lekker anders en speciaal, het voelt lekker, grappig en ook met momenten intens aan, maar voor mij zoveel aangenamer dan de natuurlijke variant. Oké hier ga ik het is bij laten en lekker uitgestrekt chillen op de sofa :wave:
Z
ZweibeinerLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik heb laatst voor het eerst lsd gedaan en ik kan je verhaal alleen maar beamen.
Voor mij geen truffels meer. De bodyhigh van lsd vind ik ook vele male fijner omdat ik er energiek bij blijf, truffels maakt me duf en krijg ik veel sneller last van mijn maag en darmen van. Bij lsd is dat zo goed als niet. Ik vind de visuals toffer, mijn lichaam voelt veel fijner. Ook ben ik van mening dat lsd mijn zintuigen veel meer overhoop gooit dan truffels. Ook dat vind ik erg tof, alles voelt anders en het perspectief van wat dingen zouden moeten zijn veranderd ook compleet. Ook het doseren ben ik fan van.
Laatst waren er wat vrienden langs gekomen en heb ik 1 zegel genomen. Genoeg om helder te blijven maar wel de leuke effecten van energie en blijheid te hebben. De visuals waren minimuum maar dat vond ik niet erg in die situatie. Mijn zintuigen lagen wat overhoop om ervan te kunnen genieten maar niet zo erg dat ik er continu van afgeleid was. Al met al een top avond waar ik weer veel gelachen heb en de tijd voorbij vloog!

Als ik een heftigere trip wil kun je daar de dosering ook makkelijk op aanpassen. Zo vind ik het een molecuul die je heel fijn kan aanpassen aan wat je op dat moment wil. Mdma is daar bijvoorbeeld heel anders in naar mijn ervaring haha.

De volgende keer staat gepland en dan ga ik waarschijnlijk dieper de trip in. Heb nu ervaring met 1 en 2 zegels tegelijk en de volgende keer staan 3 zegels op de planning. En dan zullen we daarna wel eens zien of ik de 4 wil gaan proberen. Met 2 zegels heb ik een onwijs toffe trip gehad, de beste tot nu toe op alles wat ik ooit gebruikt heb. (1 zegel was bij mij geschat op 150 door de ervaren gebruiker)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."