Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNa veel zoekwerk: tijd voor een trip!

Na veel zoekwerk: tijd voor een trip!

6 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
D
DVCLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoi!

Ik heb hier een hele tijd geleden al eens wat navraag gedaan over LSD, en nu kan ik er eindelijk eens werk van maken! Mentaal ben ik volledig klaar, maar nu komt de finetuning nog. Hopelijk kunnen jullie me daarbij helpen :)

Ik heb dus enkele zegeltjes kunnen bemachtigen die volgens de verkoper 100 µg zijn. Hoe betrouwbaar ze ook lijken te zijn, ik ga dit niet eventjes geloven. Helaas woon ik niet in Nederland en is het ook niet mogelijk om deze te laten testen. Daarom had ik graag jullie advies gewild.

Sowieso worden er geen kwantitatieve tests meer uitgevoerd, dus ik ben van plan om een kwalitatieve test te kopen in een smartshop zodat ik toch al zeker geen vervuilde zegels naar binnen werk. Daarnaast zou ik uitgaan van de gemiddelde dosering die op straat aangetroffen wordt, zo rond de 70 µg (bron vind ik niet meteen terug). Voorlopig ben ik dan ook van plan om 1 zegel te nemen, lijkt dit een goed idee volgens jullie?

Daarnaast zou ik willen zorgen voor wat eten en frisdrank/ verse sapjes. Qua muziek: ik ga erg lekker op techno en acid, dus daar maak ik me niet te veel zorgen over :)

Is het ook zoals bij truffels dat je ineens in een hersenspinsel vast kan zitten en je enorm veel zorgen kan beginnen maken? Ik heb bijvoorbeeld enkele deadlines in de weken erna, zou dit al een negatieve setting kunnen veroorzaken? Wat ik ook bij truffels had, was dat ik totaal niet op m'n gemak was als er vreemde mensen in de buurt waren. Ik heb al gelezen dat er hier sommigen zelfs een bezoekje aan de supermarkt brengen. Dat ben ik niet zo snel van plan, maar kun je je wat meer normaal houden onder LSD?

Onze planning is om rond 15u 's middags te beginnen, zodat het een half uurtje later ingewerkt is en bijgevolg ook rond 4-5u 's nachts kunnen gaan slapen. Eerst willen we wat kennismaken met de ervaring (dit nog tijdens het daglicht) om dan in de avond misschien eens wat plaatsen te gaan verkennen. Lijkt dit goed of zouden we beter wat vroeger beginnen om zo wat meer van de 'veiligheid' van het daglicht te profiteren?

Alvast sorry voor de vele vragen, maar de antwoorden hierop zullen ervoor zorgen dat ik een heel stuk relaxter aan de ervaring kan beginnen. Ik heb nooit last van paniekaanvallen, maar een voorbereid man is er twee waard :)
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#2
Als je je zegels niet echt laat testen, kun je er ook voor kiezen eerst een vierde of een achtste zegel te nemen om te zien hoe je daarop reageert. Zo'n thuistest detecteert namelijk wel of er lsd of een soortgelijke stof aanwezig is op je blotter, maar vertelt je niet of er eventueel nog andere, meer potente en/of gevaarlijke stoffen aanwezig zijn.

Het is met psychedelica zo dat je altijd risico loopt om in je eigen gedachten/hersenspinsels te geloven. Wel is het zo dat lsd over het algemeen wat luchtiger, vrolijker en meer vergeeflijk is van aard dan truffels/paddo's. Maar je neemt dat risico wel ja. Dus als je het gaat doen, zorg dan voor een optimale set en setting om dat risico te minimaliseren.

Zelf begin ik met lsd het liefst rond 12 uur 's middags of zelfs eerder. Maar als jij er geen probleem mee hebt om tot 3 of 4 uur 's nachts op te blijven, kun je het prima pas om 3 uur nemen ja.
D
DVCLid
01-01-2024, 00:00
#3
Als je dan eerst erg laag doseert (laat ons uitgaan van 1/4 zegel), kun je dan nog bijnemen om het effect te versterken? Het is misschien veiliger om wat minder te nemen, maar als je de dosis niet meer kunt opbouwen, lijkt dit me een gemiste kans (of ben ik hier helemaal verkeerd?)
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#4
Bijnemen werkt met psychedelica niet goed en is dus zonde van je zegels. Ik weet het, het is niet leuk om weer te moeten wachten.
D
DVCLid
01-01-2024, 00:00
#5
Oke bedankt, ik zal er rekening mee houden!
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#6
100 moet je wel kunnen hebben, ik weet niet wat je postuur en gewicht is.. Maar ik had de eerste keer 125 en de tweede keer 150 en ik ben een vrouw van 60/65 kilo. Die doses bevielen mij prima.
D
DVCLid
01-01-2024, 00:00
#7
Hoi!

Tijdje geleden, maar de eerste trip is een groot succes geworden! Trip report komt er nog aan.
Uiteindelijk beslist om elk 1,5 te doen. Qua dosis zat ik volgens mij op de sweet spot voor een eerste keer :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."