#1
Hoi!
Ik heb hier een hele tijd geleden al eens wat navraag gedaan over LSD, en nu kan ik er eindelijk eens werk van maken! Mentaal ben ik volledig klaar, maar nu komt de finetuning nog. Hopelijk kunnen jullie me daarbij helpen
Ik heb dus enkele zegeltjes kunnen bemachtigen die volgens de verkoper 100 µg zijn. Hoe betrouwbaar ze ook lijken te zijn, ik ga dit niet eventjes geloven. Helaas woon ik niet in Nederland en is het ook niet mogelijk om deze te laten testen. Daarom had ik graag jullie advies gewild.
Sowieso worden er geen kwantitatieve tests meer uitgevoerd, dus ik ben van plan om een kwalitatieve test te kopen in een smartshop zodat ik toch al zeker geen vervuilde zegels naar binnen werk. Daarnaast zou ik uitgaan van de gemiddelde dosering die op straat aangetroffen wordt, zo rond de 70 µg (bron vind ik niet meteen terug). Voorlopig ben ik dan ook van plan om 1 zegel te nemen, lijkt dit een goed idee volgens jullie?
Daarnaast zou ik willen zorgen voor wat eten en frisdrank/ verse sapjes. Qua muziek: ik ga erg lekker op techno en acid, dus daar maak ik me niet te veel zorgen over
Is het ook zoals bij truffels dat je ineens in een hersenspinsel vast kan zitten en je enorm veel zorgen kan beginnen maken? Ik heb bijvoorbeeld enkele deadlines in de weken erna, zou dit al een negatieve setting kunnen veroorzaken? Wat ik ook bij truffels had, was dat ik totaal niet op m'n gemak was als er vreemde mensen in de buurt waren. Ik heb al gelezen dat er hier sommigen zelfs een bezoekje aan de supermarkt brengen. Dat ben ik niet zo snel van plan, maar kun je je wat meer normaal houden onder LSD?
Onze planning is om rond 15u 's middags te beginnen, zodat het een half uurtje later ingewerkt is en bijgevolg ook rond 4-5u 's nachts kunnen gaan slapen. Eerst willen we wat kennismaken met de ervaring (dit nog tijdens het daglicht) om dan in de avond misschien eens wat plaatsen te gaan verkennen. Lijkt dit goed of zouden we beter wat vroeger beginnen om zo wat meer van de 'veiligheid' van het daglicht te profiteren?
Alvast sorry voor de vele vragen, maar de antwoorden hierop zullen ervoor zorgen dat ik een heel stuk relaxter aan de ervaring kan beginnen. Ik heb nooit last van paniekaanvallen, maar een voorbereid man is er twee waard![:)]()
Ik heb hier een hele tijd geleden al eens wat navraag gedaan over LSD, en nu kan ik er eindelijk eens werk van maken! Mentaal ben ik volledig klaar, maar nu komt de finetuning nog. Hopelijk kunnen jullie me daarbij helpen
Ik heb dus enkele zegeltjes kunnen bemachtigen die volgens de verkoper 100 µg zijn. Hoe betrouwbaar ze ook lijken te zijn, ik ga dit niet eventjes geloven. Helaas woon ik niet in Nederland en is het ook niet mogelijk om deze te laten testen. Daarom had ik graag jullie advies gewild.
Sowieso worden er geen kwantitatieve tests meer uitgevoerd, dus ik ben van plan om een kwalitatieve test te kopen in een smartshop zodat ik toch al zeker geen vervuilde zegels naar binnen werk. Daarnaast zou ik uitgaan van de gemiddelde dosering die op straat aangetroffen wordt, zo rond de 70 µg (bron vind ik niet meteen terug). Voorlopig ben ik dan ook van plan om 1 zegel te nemen, lijkt dit een goed idee volgens jullie?
Daarnaast zou ik willen zorgen voor wat eten en frisdrank/ verse sapjes. Qua muziek: ik ga erg lekker op techno en acid, dus daar maak ik me niet te veel zorgen over
Is het ook zoals bij truffels dat je ineens in een hersenspinsel vast kan zitten en je enorm veel zorgen kan beginnen maken? Ik heb bijvoorbeeld enkele deadlines in de weken erna, zou dit al een negatieve setting kunnen veroorzaken? Wat ik ook bij truffels had, was dat ik totaal niet op m'n gemak was als er vreemde mensen in de buurt waren. Ik heb al gelezen dat er hier sommigen zelfs een bezoekje aan de supermarkt brengen. Dat ben ik niet zo snel van plan, maar kun je je wat meer normaal houden onder LSD?
Onze planning is om rond 15u 's middags te beginnen, zodat het een half uurtje later ingewerkt is en bijgevolg ook rond 4-5u 's nachts kunnen gaan slapen. Eerst willen we wat kennismaken met de ervaring (dit nog tijdens het daglicht) om dan in de avond misschien eens wat plaatsen te gaan verkennen. Lijkt dit goed of zouden we beter wat vroeger beginnen om zo wat meer van de 'veiligheid' van het daglicht te profiteren?
Alvast sorry voor de vele vragen, maar de antwoorden hierop zullen ervoor zorgen dat ik een heel stuk relaxter aan de ervaring kan beginnen. Ik heb nooit last van paniekaanvallen, maar een voorbereid man is er twee waard