#1
Om preciezer te kunnen doseren los ik mijn LSD bij voorkeur op in een druppelaar. De eerste keer blijft het dan een beetje een gok, maar de tweede keer kun je veel preciezer zijn: "ok, vorige keer heb ik 12 druppels genomen, vandaag eens 15 proberen".
Hoewel het misschien meer van toepassing is op microdoseren, omdat ik het nog wel eens handig vindt om bijvoorbeeld te kunnen doseren voor een familiekerstdiner oid: dan wil ik zeker weten dat ik niet teveel (of te weinig) heb...
Hoewel het misschien meer van toepassing is op microdoseren, omdat ik het nog wel eens handig vindt om bijvoorbeeld te kunnen doseren voor een familiekerstdiner oid: dan wil ik zeker weten dat ik niet teveel (of te weinig) heb...
Met doses onder de 220 heb ik geen ervaring. Maar jij wilt het voor op festje gebruiken, wat zijn u intenties, met hoge dosis op festje zou ik indd ook niet doen, gewoon omdat ik zo in mezelf keer en diep kan gaan. zo rond de 120 zou toch iets leuk moeten geven en niet te zware trip, ik zou je gewoon 2cb aanraden zo vanaf 18mg en dat is lekkere boddyhigh, niet volledig weg, controleerbaar en krikt de euforie, energie en het sociale ook wat op. Hopelijk ben je er iets mee, wens je alvast een top beleving