#1
Ik heb afgelopen vrijdag nogmaals LSD gedaan, een week later dus. Was eigenlijk van plan om alleen dat kleine stukje te nemen wat ik na mijn eerste keer over had, maar toen ik zag hoe klein dat stukje was en rekening houdende met wat tolerantie na 1 week, heb ik een halve zegel en dat kleine stukje genomen. Kwam neer op zo'n 3/4 zegel.
Mijn eerste keer LSD had ik een fase waarbij ik helemaal opging in de muziek. Daar probeerde ik nu afgelopen vrijdag mijn focus op te leggen in de piek, omdat dat onwijs fijn was geweest. En dat lukte alleen heb ik daar toch een vraag over.
Wat er dan gebeurd is dat ik helemaal opga in de muziek, ik voel het dan in mijn buik, en het komt dan via alle zenuwuiteinden naar buiten lijkt het. Het is echt heel erg intens, alsof je de liefde bedrijft met de muziek. *Zoekt bloos smiley*
Echter wat er dan ook gebeurd, is dat mijn spieren verkrampen. Niet uit zichzelf maar ik voel een enorme drang om alles aan te spannen, tot trillen aan toe. Kaken, vingers, tenen, alles en lig dan te kronkelen op die bank. Echt charmant is het niet.![:tearsofjoy:]()
Het is een soort ongecontroleerd en gebeurd alleen tijdens de piek, afgelopen vrijdag duurde die uren.![:openmouth:]()
![:hearteyes:]()
Ik zag ook later dat ik steeds tegen mensen zei, op de chat, "Je krijgt ook geen moment rust".
Gaat dit toenemen als ik over een maand of wat een hele zegel neem? Hebben meer mensen deze ervaring? Ik kan natuurlijk gewoon geen muziek opzetten, dan heb ik dat gevoel ook niet maar het is ook wel heel fijn. Haha!![:grimacing:]()
Mijn eerste keer LSD had ik een fase waarbij ik helemaal opging in de muziek. Daar probeerde ik nu afgelopen vrijdag mijn focus op te leggen in de piek, omdat dat onwijs fijn was geweest. En dat lukte alleen heb ik daar toch een vraag over.
Wat er dan gebeurd is dat ik helemaal opga in de muziek, ik voel het dan in mijn buik, en het komt dan via alle zenuwuiteinden naar buiten lijkt het. Het is echt heel erg intens, alsof je de liefde bedrijft met de muziek. *Zoekt bloos smiley*
Echter wat er dan ook gebeurd, is dat mijn spieren verkrampen. Niet uit zichzelf maar ik voel een enorme drang om alles aan te spannen, tot trillen aan toe. Kaken, vingers, tenen, alles en lig dan te kronkelen op die bank. Echt charmant is het niet.
Het is een soort ongecontroleerd en gebeurd alleen tijdens de piek, afgelopen vrijdag duurde die uren.
Ik zag ook later dat ik steeds tegen mensen zei, op de chat, "Je krijgt ook geen moment rust".
Gaat dit toenemen als ik over een maand of wat een hele zegel neem? Hebben meer mensen deze ervaring? Ik kan natuurlijk gewoon geen muziek opzetten, dan heb ik dat gevoel ook niet maar het is ook wel heel fijn. Haha!