Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVerkramping/Willen aanspannen van spieren op LSD

Verkramping/Willen aanspannen van spieren op LSD

12 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
S
StimsalaBanneLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb afgelopen vrijdag nogmaals LSD gedaan, een week later dus. Was eigenlijk van plan om alleen dat kleine stukje te nemen wat ik na mijn eerste keer over had, maar toen ik zag hoe klein dat stukje was en rekening houdende met wat tolerantie na 1 week, heb ik een halve zegel en dat kleine stukje genomen. Kwam neer op zo'n 3/4 zegel.

Mijn eerste keer LSD had ik een fase waarbij ik helemaal opging in de muziek. Daar probeerde ik nu afgelopen vrijdag mijn focus op te leggen in de piek, omdat dat onwijs fijn was geweest. En dat lukte alleen heb ik daar toch een vraag over.

Wat er dan gebeurd is dat ik helemaal opga in de muziek, ik voel het dan in mijn buik, en het komt dan via alle zenuwuiteinden naar buiten lijkt het. Het is echt heel erg intens, alsof je de liefde bedrijft met de muziek. *Zoekt bloos smiley*
Echter wat er dan ook gebeurd, is dat mijn spieren verkrampen. Niet uit zichzelf maar ik voel een enorme drang om alles aan te spannen, tot trillen aan toe. Kaken, vingers, tenen, alles en lig dan te kronkelen op die bank. Echt charmant is het niet. :tearsofjoy:
Het is een soort ongecontroleerd en gebeurd alleen tijdens de piek, afgelopen vrijdag duurde die uren. :openmouth::hearteyes:
Ik zag ook later dat ik steeds tegen mensen zei, op de chat, "Je krijgt ook geen moment rust".

Gaat dit toenemen als ik over een maand of wat een hele zegel neem? Hebben meer mensen deze ervaring? Ik kan natuurlijk gewoon geen muziek opzetten, dan heb ik dat gevoel ook niet maar het is ook wel heel fijn. Haha! :grimacing:
S
StimsalaBanneLid
01-01-2024, 00:00
#2
Toevoeging: Waarom ik eventueel voor een hogere dosis wil gaan is dat de visuals/gedachten ervaringen wat mij betreft nog wel wat heftiger zouden mogen.
Y
YaizerLid
01-01-2024, 00:00
#3
Heb ik ook wel is op een erg hoge dosis 2c-b gehad. Echt was de realiteit echt kwijt. Bijzondere ervaring.

Ik was ook echt heel heel hard aan het trillen door heel mijn lichaam. Ook mijn kaken trilden als een gek op elkaar! "taktaktaktaktaktaktaktaktak" hoorde je constant. Ook de hele tijd koud maar ook warm.

Was niet echt heel erg...erg gebeurde te veel om daar echt aandacht aan te geven en accepteerde het gewoon.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#4
De bodyload van LSD is wel een bekend gegeven, veel energie maar ook strak staande spieren. Als je dit ervaart zijn er eigenlijk maar twee dingen die erbij kunnen helpen en dat is bewegen of mediteren.

Echter is mijn ervaring met LSD dat ook uiteindelijk naar mate je meer neemt de bodyload ook weer afneemt. Vanaf zo'n 200ug heb ik er geen last meer van. Ik heb zelf het idee dat dit komt omdat je vanaf dergelijke doseringen juist het besef van lichaam begint te vervagen waardoor het lichamelijk er allemaal niet meer zo toe doet.
S
StimsalaBanneLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ja bewegen lukt dan ook niet echt goed, lopen word echt voorzichtig schuifelen omdat ik anders loop te zwalken, net als typen, dat lukt dan wel de eerste paar letters en dan word het zo zwaar (handen zinken zowat in toetsenbord zo zwaar) dat het amper nog gaat.
Het voelt niet als iets heel vervelends, maar heel veel heftiger zou ik dat niet hoeven hebben. Het visuele en de gedachten patronen zouden van mij wel intenser mogen, dus nu dan idd maar even een maandje wachten en dan ga ik voor de hele zegel. :grimacing:
S
StimsalaBanneLid
01-01-2024, 00:00
#6
Fun fact trouwens: Ik dacht tot nu toe eigenlijk dat bodyload vooral betekende lichamelijk ongemak, zoals misselijk, hoofdpijn e.d. Maar met bodyload bedoelen ze dus ook het strak staan en alle andere lichamelijke gevoelens begrijp ik nu.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Bodyload zijn alle lichamelijke ongemakken, waar strak staan ook bij hoort. Bodyhigh zijn alle lichamelijke aangename gevoelens. Die twee liggen vaak dicht bij elkaar. Zo kun je het ene moment je lichamelijk zeer aangenaam voelen en het volgende moment ongemakkelijk.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ah zo leer je nog eens wat, ik dacht namelijk dat bodyload en bodyhigh inwisselbare termen waren maar nu je dat zo zegt klinkt het eigenlijk ook wel logisch dat dat niet zo is :wink:

Wat je zegt klopt wel ja, dat het vaak dichtbij elkaar ligt. Ik heb nog geen ervaring met LSD maar van truffels ken ik dat heel erg. Het ene moment lig je zeer comfortabel uitgestrekt op de bank, het andere moment voel je je ineens ongemakkelijk. Ik heb zelfs vaker momenten gehad waarop het fysieke gevoel onprettig en prettig tegelijkertijd leek te zijn. Je kunt zo als het ware een misselijk en orgasme-achtig gevoel tegelijk krijgen, been there done that :') bijzonder spul blijven die psychedelica ook.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#9
Alleen al het opwekkende effect van LSD maakt trouwens dat ik het graag eens zou willen proberen. Ik kan me weinig voorstellen bij energiek zijn en trippen tegelijkertijd, omdat ik van truffels zo gaar als een te lang doorgekookte aardappel word (niet op een onprettige manier, maar ik lig dan wel vaak uren passief op één plek op de bank omdat iedere stap teveel is, beetje meer energie om rond te lopen zou ik voor tekenen). Is dat versufte gevoel er bij LSD helemaal niet?
S
StimsalaBanneLid
01-01-2024, 00:00
#10
Misschien dat het voor anderen anders is, maar ik voelde me beide keren extreem energiek. Zelfs nadat de trip zo goed als afgelopen was, had ik nog steeds amper zin om naar bed te gaan. Beetje hyper zegmaar.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik heb denk ik nog nooit een suf gevoel gehad tijdens een lsd (of aanverwante stof) trip. Het is een mooie afwisseling van de psychedelica waar je sloom van wordt, al vind ik het lome van psilocybine dan ook weer z'n charmes hebben. Fijn voor s'avonds als het lekker rustig is. Je kunt dan heel gemakkelijk relaxed op 1 plek blijven zitten. Ik zou tijdens een psilo trip toch nooit zomaar in slaap kunnen vallen, dus ik heb dan de mogelijkheid om heel ontspannen en toch met volle aandacht mijn geest te verkennen. Met lsd moet ik altijd even door die lichamelijke spanning heen. Lsd is meer psychedelica om buiten te doen denk ik, waar je goed in beweging kunt blijven.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Roze olifant zei:
Alleen al het opwekkende effect van LSD maakt trouwens dat ik het graag eens zou willen proberen. Ik kan me weinig voorstellen bij energiek zijn en trippen tegelijkertijd, omdat ik van truffels zo gaar als een te lang doorgekookte aardappel word (niet op een onprettige manier, maar ik lig dan wel vaak uren passief op één plek op de bank omdat iedere stap teveel is, beetje meer energie om rond te lopen zou ik voor tekenen). Is dat versufte gevoel er bij LSD helemaal niet?
Klik om te vergroten...
Van psilo word je ontzettend suf inderdaad, dat je eigenlijk vooral wilt liggen en zo min mogelijk opstaan. Met LSD is het juist andersom, daar word je ontzettend energiek van en dan is stilzitten juist weer lastig. Met LSD sta ik vaak of loop ik een beetje ijsbererend door de woonkamer heen, met name wanneer het op komt zetten.

Ik heb al best veel verschillende psychedelica geprobeerd en tot nu toe zijn ze vrijwel allemaal of extreem versuffend of extreem energiek. Ik heb het hierbij dan wel over het lichamelijke aspect. Met 2C-B heb ik bijvoorbeeld dat ik lichamelijk behoorlijk versuft ben maar geestelijk wel heel wakker en alert ben.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#13
Interessant wel! 'Loom' is misschien wel een beter woord dan 'gaar' ja, want je bent inderdaad niet echt slaperig van psilocybine. Of misschien ook wel, fysiek, op een bepaalde manier, maar mentaal blijf je er goed bij. Het is wat dat betreft wel echt de ideale bankhangdrug ^^

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."