#1
Snap wat je bedoelt en ben het helemaal met je eens. Moet zelf wel zeggen dat ondanks dat ik vroeger een aantal jaar zeer stevig heb getript ik toch nooit iets van een bad trip of wat er van in de buurt kwam heb mee gemaakt. Waarschijnlijk gewoon geluk gehad. Maar je hebt helemaal gelijk, zei zelf altijd vooraf wanneer ik iemand begeleide tijdens een trip dat het niet enkel 100% lol hebben was maar dat je toch echt rekening moest houden met dat misschien wel 30% van de tijd de trip ook echt confronterend kon zijn. En je dingen kon laten zien van jezelf waar je helemaal niet blij mee bent. Maar dat is juist zo bijzonder en therapeutisch van trippen. Men praat al snel van een bad trip terwijl men dan enkel gewoon de gevolgen van een trip ervaart. Maar zoals in dat voorbeeld dat ik gaf van die vriend die echt dacht in brand te staan, en daarin ook bleef. Dat vond ik wel een gevalletje van een bad trip.
Dus, je hebt helemaal gelijk. Een opiaat is dan ook een laatste red middel denk ik.
(maarja, wie heeft nu een opiaat op zak die gaat trippen. Waarschijnlijk enkel een opiaat verslaafde, lol)
Leon
Dus, je hebt helemaal gelijk. Een opiaat is dan ook een laatste red middel denk ik.
(maarja, wie heeft nu een opiaat op zak die gaat trippen. Waarschijnlijk enkel een opiaat verslaafde, lol)
Leon