#1
Er wordt inderdaad gezegd dat bijnemen geen nut heeft. Ik heb zelf echter wel degelijk een stapeleffect gemerkt toen ik recent een zeer lage dosis nam (+/- 27ug) die niks deed, en anderhalf uur later nog eens +/- 27ug. Na die tweede dosis voelde ik toch wel beduidend meer. Volgens mij heeft bijnemen als je 't niet al te laat doet dus wel enigszins effect, alleen zal het effect nooit zo groot zijn als in 1x die desbetreffende dosis nemen...