#1
Leuk hoor! Als het me ooit nog eens lukt een grote batch LSD te scoren dan ga ik dat ook doen.
Klopt. Valt wel mee denk ik, heb ook al vaak genoeg drugs via de post ontvangen. Maar er zit een risico aan dat het onderschept wordt en de sample kwijt is.Begrijp ik goed dat je de sample naar Spanje moet sturen? Geeft dat geen gedoe met douane?
Nee hoor die site klopt gewoon, alleen wordt LSD nog enkel gekwalificeerd en niet meer gekwantificeerd. Sowieso kwantificeren ze enkel de meest de gebruikelijke drugs, kwantificeren is aanzienlijk duurder dan kwalificeren.Zou het kunnen dat de website van deze testservice niet is geupdate?
Ik lees namelijk dat LSD nog wordt getest? Of geven ze puur info over de stof en niet de hoeveelheid?
"Wat doet de testservice?
Bij de testservice kun je pillen, poeders en vloeistoffen (XTC, amfetamine, LSD, cocaïne, GHB en dergelijke) laten testen. Daarnaast krijg je objectieve en betrouwbare informatie. Het testen is anoniem. Er zijn ook middelen die je niet kunt laten testen:
"
- paddo’s
- medicijnen
- hasj en wiet (cannabis)
- anabolen
- grondstoffen voor drugs.
Ok, duidelijk. Wel onhandig zeg!Nee hoor die site klopt gewoon, alleen wordt LSD nog enkel gekwalificeerd en niet meer gekwantificeerd. Sowieso kwantificeren ze enkel de meest de gebruikelijke drugs, kwantificeren is aanzienlijk duurder dan kwalificeren.
Ja dat is het zeker, vandaar dat ik nu een alternatief uitprobeer.Ok, duidelijk. Wel onhandig zeg!
Bedankt voor je bericht.Heey, maakte voornamelijk een account aan vanwege dit topic. Het is namelijk wel degelijk om LSD gratis te laten kwantificeren in Nederland, namelijk bij een testpunt van VNN (Verslavingszorg Noord Nederland).
Ik heb hier ongeveer een half jaar geleden LSD laten kwantificeren, wat ook maar goed was, aangezien de daadwerkelijke dosis 40 ug gram was ipv de 200 ug wat de dealer beweerde. Nadeel is wel dat je twee tabs kwijt bent.
Dat is een beetje het kip en ei verhaal natuurlijk, no pun intended haha. Maar de ingeleverde samples LSD zijn ook enorm teruggelopen juist door de nieuwe regels met testen.Enorme mazzel valt wel mee, ze krijgen gemiddeld veel minder dan eens per week iemand binnen die zijn lsd wil laten testen.
Dit had ik ook niet verwacht nee, in de regel zijn zegels aanzienlijk lichter dan geadverteerd. Van alle mogelijke verklaringen die ik hierboven heb gegeven, denk ik toch dat het het meest aannemelijk is dat de zegels gewoon niet zo precies gelegd zijn er daardoor een vrij grote spreiding hebben.Wat bizar, die uitslag! Ik verwacht dan toch dat ze lichter zijn dan verkocht, if anything. Ik ben benieuwd of je die zegels van 35 nog daarheen zal sturen en wat daar de uitkomst dan van is.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."