Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums1e keer 1P-LSD

1e keer 1P-LSD

35 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
C
CasaanLid
01-01-2024, 00:00
#1
ik ben gewoon onderdeel van alles hier, met mijn live report maak ik misschien wel reclame ergens voor?
Wil ik dat wel? Ik voel hoe knus mijn wereld is, met alle kleuren die ik voel. Ik koester me in de warme klanken van emancipator terwijl ik me bewust wordt van het vilein van de affligem triple.
Wat wil de muziek, de drank, de drugs van mij?
C
CasaanLid
01-01-2024, 00:00
#2
k voel wel visuals
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#3
Jij gaat wel lekker zie ik. :grin:

Fijne trip!
C
CasaanLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik voel mijn tanden weer zo knisperen als tijdens de changa, nu knispert alles, SChrijven over hoe de mueziek me neemeent doet de muziek zichzelf te kort. Dit is zoals het moet zijn.

Mijn hand probeert de muis te vinden zodat ik op plaats reactie kan klikken twrwijlik sios ga!
hihi
C
CasaanLid
01-01-2024, 00:00
#5
Terwijl ik mijn onbegrijpelijke tektst lees vormt het zichzelf weer tot echt letters
C
CasaanLid
01-01-2024, 00:00
#6
Damn, ik besluit een screenshot te
C
CasaanLid
01-01-2024, 00:00
#7
Belangrijk
C
CasaanLid
01-01-2024, 00:00
#8
Alles bestaat omdat ik daar waarde aan toeken. Anders bestaat het niet.
Zo is het toch?
C
CasaanLid
01-01-2024, 00:00
#9
LSD leent zich niet voor dit soort trop reports
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#10
Voel geen druk om hier te blijven posten. Gewoon lekker in de trip meegaan. ^_^
W
WoezoeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Tripse Casaan! :) Als ik 18+ ben wil ik ook echt een tripmiddel uit gaan proberen.
C
CasaanLid
01-01-2024, 00:00
#12
Fookit
C
CasaanLid
01-01-2024, 00:00
#13
De volgende keer zit ik in de bossen, heb ik niets bij me, geen telefoon, geen zaklamp, gen micf, helemaal niest! geoown leven man! alleen er zijn! Ieder keer dat ik op plaast reactie klik moet ik er eweer zinn, dat wil ik niet
C
CasaanLid
01-01-2024, 00:00
#14
En toch ben ik er weer, ik heb weer gehoor gegeven aan de digitaliteit, het altijd maar aanwezig willen zijn, iets te zeggen willen hebben in dit leven. Waarom zou je je overgeven aan dat wat er niet is?
C
CasaanLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik zet nu mijn laptop uit, mijn telfoooon, zien wat het doet
mijn enter helpt niet meer\\\\a hij stopt t niet
\\

waarom miet?
blijkbaar kan ik niet zo maar los laten...... is het wel?
C
CasaanLid
01-01-2024, 00:00
#16
IK ben nog niet aan het einde van mijn trip, ik besef wel dat ik dit zelf moet gaan interptreteren, dit is de boodschap die ik heb, wil ik die echt zo open voor iedereen neerleggen? Mag dat misschien ook iets voor mijzelf zijn? Ik voelde mezelf naakt na mijn changa report, wat ben ik nu dan aan het doen?
C
CasaanLid
01-01-2024, 00:00
#17
Fok wat een gedoe
C
CasaanLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik besef mij nu hoe veel ik van mij zelf in dit verslag heb zitten. De rest van deze trip is voor mij
p
psychedelicooLid
01-01-2024, 00:00
#19
Laat je lekker gaan en voel idd geen druk om hier te posten, schrijf het op een kladblok?
C
CasaanLid
01-01-2024, 00:00
#20
Mindless zei:
Voel geen druk om hier te blijven posten. Gewoon lekker in de trip meegaan. ^_^
Klik om te vergroten...
psychedelicoo zei:
Laat je lekker gaan en voel idd geen druk om hier te posten, schrijf het op een kladblok?
Klik om te vergroten...

Het is me niet gelukt om me aan de (door mijzelf) opgelegde druk te onttrekken om hier te blijven posten. Ook merkte ik gaandeweg mijn trip dat ik me heel kwetsbaar voelde, ik had heel veel behoefte om mijn diepste gevoelens te bespreken terwijl ik dit forum daar in al zijn openbaarheid niet het juiste middel voor vind. Over mijn complete ervaring heb ik geen trip report, ik denk ook niet dat ik die nog ga schrijven. Ik heb wel intens genoten, ik heb goede gesprekken gehad (uiteindelijk) thuis over drugsgebruik en dat heeft wegen geopend die eerder gesloten waren. Daarmee was de gehele ervaring erg tof en voor herhaling vatbaar.
De volgende keer ga ik wel voor een iets sterkere dosis, als eerste keer heb ik een halve zegel van 100ug 1p=lsd genomen, de volgende keer wil ik een hele gaan doen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."