Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums1e keer 1P-LSD

1e keer 1P-LSD

35 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
C
CasaanLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik vind het heerlijk hier over na te denken, te weten dat ik hier niet alleen over nadenk.
C
CasaanLid
01-01-2024, 00:00
#2
Mijn leven trekt aan mij, blauw is leven. Blauw is doorgaan.
C
CasaanLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik zit al even naar mezelf te kijken en denk er aan een live report te maken. Ik heb 1p lsd besteld en nu een halve zegel genomen. Al even geleden zelfs. Een half uur of zo. En ik merk dat hij werkt.

Ik maak nu dus een live report
C
CasaanLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dat ik dit nu schrijf betekent niet dat ik iets wilde, de kleuren lopen in elkaar over merk ik. En dat doet mijn oofd ook
C
CasaanLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik dacht dat mijn zegels niet zouden werken, ik kom er nu achter dat de rc vendor die ik gekozen heb toch best wel waar voor zijn geld levert. Kleuren kleuren mijn kleuren.
Heerlijk
C
CasaanLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik heb te vaak geklikt op plaats reactie merk ik nu, ik probeer er iets aan te gaan doen.
C
CasaanLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik voel me echt anders, ik zie niets anders tot nog toe maar ik voel wel veel andere dingen.
C
CasaanLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik vraag me af of ik last heb van het placebo effect
C
CasaanLid
01-01-2024, 00:00
#9
Laat je drugs testen!
C
CasaanLid
01-01-2024, 00:00
#10
De stilte is volledig en zo mooi
C
CasaanLid
01-01-2024, 00:00
#11
Er gebeurt veel met me, meer dan wanneer ik gewoon dronken ben. Ik voel dat ik niet alleen ben.
C
CasaanLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik geniet van het onbekende, dit is waar ik heen wil.
De letters beginnen van mijn scherm te dansen
C
CasaanLid
01-01-2024, 00:00
#13
ik ben gewoon onderdeel van alles hier, met mijn live report maak ik misschien wel reclame ergens voor?
Wil ik dat wel? Ik voel hoe knus mijn wereld is, met alle kleuren die ik voel. Ik koester me in de warme klanken van emancipator terwijl ik me bewust wordt van het vilein van de affligem triple.
Wat wil de muziek, de drank, de drugs van mij?
C
CasaanLid
01-01-2024, 00:00
#14
k voel wel visuals
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#15
Jij gaat wel lekker zie ik. :grin:

Fijne trip!
C
CasaanLid
01-01-2024, 00:00
#16
Mijn hersenen produceren tot nog toe geen vreemde visuals, ik begrijp alles nog wat ik zie.
Ik begrijp niet alles wat ik voel
C
CasaanLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik voel mijn tanden weer zo knisperen als tijdens de changa, nu knispert alles, SChrijven over hoe de mueziek me neemeent doet de muziek zichzelf te kort. Dit is zoals het moet zijn.

Mijn hand probeert de muis te vinden zodat ik op plaats reactie kan klikken twrwijlik sios ga!
hihi
C
CasaanLid
01-01-2024, 00:00
#18
Terwijl ik mijn onbegrijpelijke tektst lees vormt het zichzelf weer tot echt letters
C
CasaanLid
01-01-2024, 00:00
#19
Damn, ik besluit een screenshot te
C
CasaanLid
01-01-2024, 00:00
#20
Belangrijk

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."