Ik vind het heerlijk hier over na te denken, te weten dat ik hier niet alleen over nadenk.
#2
Mijn leven trekt aan mij, blauw is leven. Blauw is doorgaan.
#3
Ik zit al even naar mezelf te kijken en denk er aan een live report te maken. Ik heb 1p lsd besteld en nu een halve zegel genomen. Al even geleden zelfs. Een half uur of zo. En ik merk dat hij werkt.
Ik maak nu dus een live report
#4
Dat ik dit nu schrijf betekent niet dat ik iets wilde, de kleuren lopen in elkaar over merk ik. En dat doet mijn oofd ook
#5
Ik dacht dat mijn zegels niet zouden werken, ik kom er nu achter dat de rc vendor die ik gekozen heb toch best wel waar voor zijn geld levert. Kleuren kleuren mijn kleuren.
Heerlijk
#6
Ik heb te vaak geklikt op plaats reactie merk ik nu, ik probeer er iets aan te gaan doen.
#7
Ik voel me echt anders, ik zie niets anders tot nog toe maar ik voel wel veel andere dingen.
#8
Ik vraag me af of ik last heb van het placebo effect
#9
Laat je drugs testen!
#10
De stilte is volledig en zo mooi
#11
Er gebeurt veel met me, meer dan wanneer ik gewoon dronken ben. Ik voel dat ik niet alleen ben.
#12
Ik geniet van het onbekende, dit is waar ik heen wil.
De letters beginnen van mijn scherm te dansen
#13
ik ben gewoon onderdeel van alles hier, met mijn live report maak ik misschien wel reclame ergens voor?
Wil ik dat wel? Ik voel hoe knus mijn wereld is, met alle kleuren die ik voel. Ik koester me in de warme klanken van emancipator terwijl ik me bewust wordt van het vilein van de affligem triple.
Wat wil de muziek, de drank, de drugs van mij?
#14
k voel wel visuals
#15
Jij gaat wel lekker zie ik.
Fijne trip!
#16
Mijn hersenen produceren tot nog toe geen vreemde visuals, ik begrijp alles nog wat ik zie.
Ik begrijp niet alles wat ik voel
#17
Ik voel mijn tanden weer zo knisperen als tijdens de changa, nu knispert alles, SChrijven over hoe de mueziek me neemeent doet de muziek zichzelf te kort. Dit is zoals het moet zijn.
Mijn hand probeert de muis te vinden zodat ik op plaats reactie kan klikken twrwijlik sios ga!
hihi
#18
Terwijl ik mijn onbegrijpelijke tektst lees vormt het zichzelf weer tot echt letters
#19
Damn, ik besluit een screenshot te
#20
Belangrijk
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.