Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsechte lsd of 1p-lsd?

echte lsd of 1p-lsd?

8 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
C
CasaanLid
01-01-2024, 00:00
Mindless zei:
Ik begrijp dat je liever eerst lsd probeert, maar 1p is een goed alternatief. Maar als je dan toch voor een alternatief gaat, raad ik je nog eerder ald-52 aan. Dat was voor mijn gevoel niet van lsd te onderscheiden (sommigen denken daar anders over).
Klik om te vergroten...
Hoe schaal je 1p dan in tov ald? Wat zijn (ongeveer) de verschillen? Is dat uit te leggen?
M
MindlessLid
Casaan zei:
Hoe schaal je 1p dan in tov ald? Wat zijn (ongeveer) de verschillen? Is dat uit te leggen?
Klik om te vergroten...
Moeilijk uit te leggen, zeker na een paar keer de ene gedaan te hebben, dan vergeet je veel van de andere. Maar het voelde denk ik voor mij dat de ald trips meer vanzelf de diepte op zochten. Met 1p kon dat ook, maar met meer bewuste moeite. Van zichzelf bleef het meer bij de oppervlakte.

Maar dit is nu ook voornamelijk een gevoel wat ik bij mijn idee van beide stoffen heb. En wie weet waar dat allemaal door beïnvloedt is. Beide stoffen kunnen geweldige trips opleveren.
n
ninjaLid
oke tnx denk dat ik dan ff naar die ald ga zoeken en anders probeer ik 1p wel ff
O
OntdekkingsreizigerLid
ninja zei:
oke tnx denk dat ik dan ff naar die ald ga zoeken en anders probeer ik 1p wel ff
Klik om te vergroten...
ik heb alleen ervaring met 1p lsd en lsd25, niet met ald-52. Maar ik vind 1p een fijne optie als je geen lsd25 kan krijgen. M'n meest leerzame trips zijn tot nu toe met 1p lsd geweest
n
ninjaLid
ik heb nog al moeite met echt lsd te fixen en ziet nu naar alternetief te kijken 1p-lsd komt dan nog al op duiken..maar ja heb altijd alles liever orgineel moet ik gewoon doorzoek? of die 1p-lsd checken?
M
MindlessLid
Ik begrijp dat je liever eerst lsd probeert, maar 1p is een goed alternatief. Maar als je dan toch voor een alternatief gaat, raad ik je nog eerder ald-52 aan. Dat was voor mijn gevoel niet van lsd te onderscheiden (sommigen denken daar anders over).
n
ninjaLid
ja die ald ken ik niet vinden bij de rc site's
p
psychedelicooLid
Goed googlen
j
jamLid
Een vriend van me heeft onlangs LSD gekocht, maar de afbeelding op de blotters doet me ook twijfelen of dit 'echte' is of niet, we wonen in Belgie dus hier kan dit ook niet getest worden,maar ik denk dat 1p best een goed alternatief is, en je weet meteen de dosis en dat het (normaal gezien toch) dan ook echt 1p-lsd is.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."