Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEerste keer LSD, suggesties?

Eerste keer LSD, suggesties?

32 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
P
PompenLid
01-01-2024, 00:00
#1
Geniet er van!
s
somshoogLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik ben wel benieuwd hoe de trip is gegaan uiteindelijk. Komt er misschien nog een trip report? Heb zelf ook zegels waar beweerd wordt dat het 220ug is twijfel ook een beetje hoeveel ik ongeveer moet nemen.
G
Gunz For HireLid
01-01-2024, 00:00
#3
Eik zei:
@Oblivion laat je nog even weten hoe je LSD experimentje heeft uigepakt?!
Klik om te vergroten...

somshoog zei:
Ik ben wel benieuwd hoe de trip is gegaan uiteindelijk. Komt er misschien nog een trip report? Heb zelf ook zegels waar beweerd wordt dat het 220ug is twijfel ook een beetje hoeveel ik ongeveer moet nemen.
Klik om te vergroten...

Excuses voor mijn afwezigheid. Ik heb nog nooit eerder een tripreport geschreven maar ik zal m'n best doen. Wellicht vanavond al.
L
Lytje poleLid
01-01-2024, 00:00
#4
good_TIMes zei:
Ik wil het ontkrachten dat de trip met bijnemen niet heftiger kan worden, In mijn ervaring is het zeker mogelijk harder te gaan trippen mits je na je piek(2 a 3 uur na eerste inname) flink bijneemt (begindosis of hoger). Wat ik overigens niemand aanraad die niet ervaren is met 2-CB, omdat terwijl je nog tript opeens veel harder gaan trippen wat mij betreft extreem overweldigend bleek te zijn! Omdat ik zoals hier op het internet weinig kon vinden en er alleen stond dat het niet de intensiteit zou versterken. :sweatsmile:
Klik om te vergroten...
Ok, ik ben benieuwd! Ik zou er denk ik de voorkeur aan geven de begindosis te verhogen ipv bij te nemen.

Bij gebrek aan meer 2cb had ik tijdens mijn eerste testrun na T+2.5 200mg ketamine genomen. Wat weer voor een andere ervaring zorgde.

Maar 2cb vind ik zeker interessant en voor herhaling vatbaar. Vooral ook omdat het bromo mescaline wordt genoemd. (Heb geen zin om een hele cactus weg te stouwen).
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#5
Niet dat ik beide heb gehad (alleen 2c-b), maar mescaline schijnt wel heel wat anders te zijn. Een gelijkende naam hoeft bij psychoactieve stoffen niet veel te zeggen. Maar misschien hebben ze ook wel overeenkomsten hoor.
G
Gunz For HireLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hoi!:smiley:

Ik heb altijd al een keer LSD willen gebruiken. Nu ben ik dan eindelijk in de mogelijkheid om er een hele dag voor uit te trekken en het eens te proberen. Toch zijn er nog wel wat twijfels.

Ik kan aan zegels komen die volgens de leverancier "220ug" zijn. Ik heb hier al gelezen dat de meeste zegels bijna altijd hoger aangeprezen worden dan dat ze daadwerkelijk zijn. Kan ik er dan vanuit gaan dat er veel minder op zit en dan maar gelijk starten met een hele of anderhalve zegel, of het toch beter op safe spelen en met minder beginnen?

Ik wil namelijk wel een volwaardige trip beleven, het mag van mij best heftig zijn zegmaar. Ook ben ik bang dat ik misschien te weinig neem en dan 6 - 12 uur lang zo'n net niet trip ervaring heb. Ik ben van plan om het overdag te gaan doen, in m'n ééntje, thuis.

Hebben jullie eventueel nog tips? Of raden jullie het mij af om het te doen?

En weten jullie of LSD en 2CB kruistolerantie met elkaar hebben? Zou ik bijvoorbeeld morgen 45mg 2-CB kunnen nemen en dan over 1,5 week nog LSD of heeft dit totaal geen zin?

Bedankt voor jullie tijd!
F
FenrirLid
01-01-2024, 00:00
#7
Van wat ik begrijp bevatten LSD-zegels meestal daadwerkelijk tussen de 50% en 100% van de geadverteerde dosering, en is 75 à 125 ug een goede beginnersdosis. Ik zou dus met ongeveer een halve tot driekwart zegel van "220" ug beginnen.

Technisch gezien hebben LSD en 2C-B weinig kruistolerantie in principe, de vraag is eerder of je zo vaak moet wíllen trippen.

Maar wacht vooral even op antwoord van iemand die persoonlijke ervaring heeft met LSD, in tegenstelling tot mij :wink:
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Mindless zei:
Niet dat ik beide heb gehad (alleen 2c-b), maar mescaline schijnt wel heel wat anders te zijn. Een gelijkende naam hoeft bij psychoactieve stoffen niet veel te zeggen. Maar misschien hebben ze ook wel overeenkomsten hoor.
Klik om te vergroten...
Er zijn zeker overeenkomsten, zijn immers allebei phenentylamines. Maar mescaline is een veel bijzonderder en magisch stofje dan 2C-B. De gelijkende naam zegt inderdaad weinig in dit geval.
L
Lytje poleLid
01-01-2024, 00:00
#9
Mindless zei:
Niet dat ik beide heb gehad (alleen 2c-b), maar mescaline schijnt wel heel wat anders te zijn. Een gelijkende naam hoeft bij psychoactieve stoffen niet veel te zeggen. Maar misschien hebben ze ook wel overeenkomsten hoor.
Klik om te vergroten...
Ik kan mij er wel iets bij voorstellen, wellicht dat 2cb wat oppervlakkiger is. De bijnaam bromo mescaline zag ik voorbijkomen op
https://thethirdwave.co/psychedelics/2c-b/amp/
Het is in ieder geval geen derivaat van mescaline las ik.

Ergens anders op reddit.
“Mescaline is bigger, more "other-worldly" mindset. 2c-b is more of a change to THIS world where mescaline change this WORLD.”
L
Lytje poleLid
01-01-2024, 00:00
#10
Psychedelibee zei:
Er zijn zeker overeenkomsten, zijn immers allebei phenentylamines. Maar mescaline is een veel bijzonderder en magisch stofje dan 2C-B. De gelijkende naam zegt inderdaad weinig in dit geval.
Klik om te vergroten...
Interessant, misschien moet ik toch mijn cactus eens vellen.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Noddynothing zei:
Interessant, misschien moet ik toch mijn cactus eens vellen.
Klik om te vergroten...
Ik heb hier op het forum ook een trip report van mijn San Pedro ervaring staan, mocht je het interessant vinden. Het was een vrij milde ervaring, maar ondanks dat had het veel meer diepgang dan zelfs een hele hoge dosis 2C-B voor mij.

Ik zou Mescaline dus zeker niet afschrijven omdat je ervaring hebt met 2C-B.
L
Lytje poleLid
01-01-2024, 00:00
#12
Psychedelibee zei:
Ik heb hier op het forum ook een trip report van San Pedro ervaring staan, mocht je het interessant vinden. Het was een vrij milde ervaring, maar ondanks dat had het veel meer diepgang dan zelfs een hele hoge dosis 2C-B voor mij.

Ik zou Mescaline dus zeker niet afschrijven omdat je ervaring hebt met 2C-B.
Klik om te vergroten...
Ik ben zeker benieuwd naar het report, ik ga hem opzoeken!

Een vriend van mij was flink woest geworden van een San Pedro cactus tijdens een reis in Zuid Amerika, maar dat was waarschijnlijk een flinke dosis. Verder wilde hij er niet veel over vertellen.

Mijn interesse is in ieder geval gewekt en dank voor het advies dat een vergelijk met 2C-B niet opgaat.

Ik las overigens wel even snel op erowid dat een San Pedro zich laat verwerken op een manier die iets verder gaat dan alleen in de blender. Dit zou mijn voorkeur hebben.
R
RebellLid
01-01-2024, 00:00
#13
Oblivion zei:
kan je dan binnen een uurtje nog bijnemen of is het dan al te laat? Of verlengd dat het enkel? Ik lees er verschillende dingen over namelijk.
Klik om te vergroten...

Daar moet je mee oppassen ik heb wel eens gehad dat hij na een anderhalf uurtje pas echt er goed in zat en die trip duurde lang genoeg. Wees nooit ongeduldig want anders neem je zomaar meer dan je zou willen.

Heb het vaker met mensen meegemaakt dat ze dat ook met pillen hebben.
De hele tijd zeuren ik voel bijna niks na een uur en dan nog 1 er in knallen.
En op een gegeven moment zie je moe in de hoek zitten omdat je lichaam alleen maar bezig is om de die M uit je bloed te halen en uit te plassen en dat is zwaar voor je lichaam. Zonde kan je space verpesten.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."