#1
Geniet er van!
@Oblivion laat je nog even weten hoe je LSD experimentje heeft uigepakt?!
Ik ben wel benieuwd hoe de trip is gegaan uiteindelijk. Komt er misschien nog een trip report? Heb zelf ook zegels waar beweerd wordt dat het 220ug is twijfel ook een beetje hoeveel ik ongeveer moet nemen.
Ok, ik ben benieuwd! Ik zou er denk ik de voorkeur aan geven de begindosis te verhogen ipv bij te nemen.Ik wil het ontkrachten dat de trip met bijnemen niet heftiger kan worden, In mijn ervaring is het zeker mogelijk harder te gaan trippen mits je na je piek(2 a 3 uur na eerste inname) flink bijneemt (begindosis of hoger). Wat ik overigens niemand aanraad die niet ervaren is met 2-CB, omdat terwijl je nog tript opeens veel harder gaan trippen wat mij betreft extreem overweldigend bleek te zijn! Omdat ik zoals hier op het internet weinig kon vinden en er alleen stond dat het niet de intensiteit zou versterken.![]()
Er zijn zeker overeenkomsten, zijn immers allebei phenentylamines. Maar mescaline is een veel bijzonderder en magisch stofje dan 2C-B. De gelijkende naam zegt inderdaad weinig in dit geval.Niet dat ik beide heb gehad (alleen 2c-b), maar mescaline schijnt wel heel wat anders te zijn. Een gelijkende naam hoeft bij psychoactieve stoffen niet veel te zeggen. Maar misschien hebben ze ook wel overeenkomsten hoor.
Ik kan mij er wel iets bij voorstellen, wellicht dat 2cb wat oppervlakkiger is. De bijnaam bromo mescaline zag ik voorbijkomen opNiet dat ik beide heb gehad (alleen 2c-b), maar mescaline schijnt wel heel wat anders te zijn. Een gelijkende naam hoeft bij psychoactieve stoffen niet veel te zeggen. Maar misschien hebben ze ook wel overeenkomsten hoor.
Interessant, misschien moet ik toch mijn cactus eens vellen.Er zijn zeker overeenkomsten, zijn immers allebei phenentylamines. Maar mescaline is een veel bijzonderder en magisch stofje dan 2C-B. De gelijkende naam zegt inderdaad weinig in dit geval.
Ik heb hier op het forum ook een trip report van mijn San Pedro ervaring staan, mocht je het interessant vinden. Het was een vrij milde ervaring, maar ondanks dat had het veel meer diepgang dan zelfs een hele hoge dosis 2C-B voor mij.Interessant, misschien moet ik toch mijn cactus eens vellen.
Ik ben zeker benieuwd naar het report, ik ga hem opzoeken!Ik heb hier op het forum ook een trip report van San Pedro ervaring staan, mocht je het interessant vinden. Het was een vrij milde ervaring, maar ondanks dat had het veel meer diepgang dan zelfs een hele hoge dosis 2C-B voor mij.
Ik zou Mescaline dus zeker niet afschrijven omdat je ervaring hebt met 2C-B.
kan je dan binnen een uurtje nog bijnemen of is het dan al te laat? Of verlengd dat het enkel? Ik lees er verschillende dingen over namelijk.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."