Nee, het was inderdaad zeker niet genomen als poging tot microdosering. Zie het meer als een impulsief experiment met een lagere dosis.
Iaatst in een landelijke kwaliteitskrant een artikel over microdosering lsd gelezen en het lijkt me een goed idee om het eens te proberen. Maar ik heb geen idee hoe ik eraan kan komen. Kan iemand een tip geven?Nee, het was inderdaad zeker niet genomen als poging tot microdosering. Zie het meer als een impulsief experiment met een lagere dosis.
Nee. Lees de forumregels.Iaatst in een landelijke kwaliteitskrant een artikel over microdosering lsd gelezen en het lijkt me een goed idee om het eens te proberen. Maar ik heb geen idee hoe ik eraan kan komen. Kan iemand een tip geven?
Iaatst in een landelijke kwaliteitskrant een artikel over microdosering lsd gelezen en het lijkt me een goed idee om het eens te proberen. Maar ik heb geen idee hoe ik eraan kan komen. Kan iemand een tip geven?
Ja het wordt uiteindelijk minder bij hogere dosissen.Nu gaf iemand al de tip dat bij hogere dosissen de lichamelijke bodyload minder word, omdat je geestelijk dan verder "weg" bent.
Ik wil de volgende keer een hele zegel proberen. Is de kans dan groter dat ik minder last zal hebben van die bodyload?
Ik ben benieuwd of meerdere mensen deze bodyload ervaring hebben bij LSD.
Dit topic gaat niet over microdoseren hoor.mijn mening over microdosen en die komt niet van mij alleen is dat jer nerveuzer van komt en slechter en slechter slaapt
Het is ook de bedoeling dat je niet duidelijk iets voelt van een microdosering, dat je gewoon nuchter blijft.ah ok , maar ik neem meestal dat al als minimum als micro dose een achtste of zestiende voel ik de hond zijn kloten van, ik ben voorstander van verantwoord omgaan met grote dosissen met steeds voor het zekerste een benzo bij de hand als parachute, zelden nodig gehad trouwens,
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."