Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEerste keer lsd: 300ug Tabs

Eerste keer lsd: 300ug Tabs

2 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
r
rxm12Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo,

Ik zou aankomende vrijdag voor de eerste keer LSD doen met een aantal vrienden. Ik heb een aantal zegels online kunnen verkrijgen. Deze zouden volgens de advertentie 300 mics bevatten. Zoals bekend staat, worden tabs vaak hoger geadverteerd, dan ze in werkelijkheid zijn. Ik had gelezen dat de meeste zegels rond de 100ug bevatten. Het lijkt mij dus echt onwaarschijnlijk dat deze zegels 3x zoveel bevatten.

Ik zou beginnen met 100ug voor mijn eerste keer. Mijn vraag is nu of het verstandig is een halve te nemen, aangezien de zegels waarschijnlijk minder dan 300ug bevatten. Of zou ik toch gewoon 1/3 nemen om het op veilig te spelen?

Alvast bedankt
R
RebellLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hoi

Als je online gaat bestellen dan weet je de afkomst niet.
Dus moet je een zegel weg brengen en laten testen. En bijkopen als je die zegel nodig had.
Ik wil weten van wie ik ze krijg namelijk.
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#3
@rxm12

Toen ik een paar jaar geleden voor het eerst LSD wilde proberen heb ik wat statistieken opgezocht. De gemiddelde zegel in Nederland bevatte toen zo'n 70-75 microgram. In de VS was dat zelfs maar net iets meer dan 50ug.

De zegels die ik destijds had gekocht werden geadverteerd als zijnde 200ug. Ik schat de daadwerkelijke sterkte daarvan nu op circa 80-100. Nog steeds bovengemiddeld maar bij lange na geen 200ug. Mijn advies is om gewoon heel voorzichtig te doseren de eerste keer en op basis daarvan de sterkte (en wat je zelf prettig vind) af te tasten.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."