Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo, Ik zou aankomende vrijdag voor de eerste keer LSD doen met een aantal vrienden. Ik heb een aantal zegels online kunnen verkrijgen. Deze zouden volgens de advertentie 300 mics bevatten. Zoals bekend staat, worden tabs vaak hoger geadverteerd, dan ze in werkelijkheid zijn. Ik had gelezen dat de meeste zegels rond de 100ug bevatten. Het lijkt mij dus echt onwaarschijnlijk dat deze zegels 3x zoveel bevatten. Ik zou beginnen met 100ug voor mijn eerste keer. Mijn vraag is nu of het verstandig is een halve te nemen, aangezien de zegels waarschijnlijk minder dan 300ug bevatten. Of zou ik toch gewoon 1/3 nemen om het op veilig te spelen? Alvast bedankt"
"Ik ben van plan om binnenkort eens truffels te proberen met een aantal goede vrienden van mij. We hebben allemaal weinig ervaring met psychoactieve middelen.. dus is het allemaal een beetje nieuw voor ons. We zijn allemaal ontzettend benieuwd naar welke ervaring het ons te bieden heeft. Nu las ik veel over het feit dat je mentale staat een grote rol speelt bij de effecten die je gaat krijgen. Ik word vaak redelijk in mijzelf gekeerd bij wiet en word dan redelijk self conscious en zo. Is het dan een goed idee om truffels te gaan doen? Ik zou het jammer vinden dat door bepaalde eigenschappen van mij dat ik niet eens zou kunnen proeven van deze nieuwe wereld Daarom vraag ik aan jullie om jullie perspectief mee te delen. Bedankt!"
"Bedankt voor jullie reacties. Ik lees ook wel dat als je aanleg hebt voor psychoses, dat je dan best van psychedelica afblijft. Ik moet er dan ook bij zeggen dat mijn oudere broer gediagnosticeerd met een psychose, een aantal jaar geleden. Ik weet dus niet echt of ik hier ook aanleg voor heb.. Misschien stress ik hier te veel over en moet ik het gewoon eens proberen?"
"Snap ik inderdaad. Is het misschien een idee om eens een lichte dosis te nemen om te kijken hoe het mij bevalt?"