#1
hallo ik heb sinds kort voor de 1e keer getript op lsd had daarvoor geen tripmiddelen gedaan dus was volledig nieuw.
ik was gespannen bij inname en raakte een beetje in paniek toen het in golven inkickte maar heb mezelf rustig gekregen is dit normaal?
en is het bij jullie ook zo dat je erger tript met ogen dicht dan met ogen open?
ik was gespannen bij inname en raakte een beetje in paniek toen het in golven inkickte maar heb mezelf rustig gekregen is dit normaal?
en is het bij jullie ook zo dat je erger tript met ogen dicht dan met ogen open?