Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEgo death 250ug lsd

Ego death 250ug lsd

17 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
A
AvīciLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dude, 300 mcg, is dat niet een beetje ambitieus voor een volgende trip? Ik ben wel benieuwd naar je inzichten eigenlijk.
F
FenrirLid
01-01-2024, 00:00
#2
Avīci zei:
Kijk, jij bent de echte. Hap, slik, weg. Sorry, flauw.:sob:

https://www.urbandictionary.com/define.php?term=grammer nazi
Klik om te vergroten...
Noooooooooooooooooooo! *verdwijnt in wolkje van schaamte*
C
CasaanLid
01-01-2024, 00:00
#3
420jor420 zei:
En ik denk dat die punt perongeluk was
Klik om te vergroten...
Ik heb de ballen uit mijn broek gelachen .
C
CasaanLid
01-01-2024, 00:00
#4
Avīci zei:
Yo grammer nazi's. Zo is het wel weer leuk geweest.

Met z'n allen d'r bovenop, kom op, daar gaan we! 3-2-1.

On-topic: Ik ga nu je raport lezen.
Klik om te vergroten...

Rapport ook, je doedt het expresss hei?
R
Rupsen God ❤Lid
01-01-2024, 00:00
#5
F
FenrirLid
01-01-2024, 00:00
#6
Rupsje zei:
Klik om te vergroten...
Held! :tearsofjoy:
J
JenLid
01-01-2024, 00:00
#7
Puntjes of geen puntjes ik ging er helemaal in mee!
De trip was goed uitgelegd!

:cheerpompom:
S
SpaarpotjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Dit is een super goed trip report. Hartstikke bedankt voor dit mooie report.

Maar wat een verschrikkelijke eerste begin, ik was aan het lezen en ik dacht oh nee, niet zo'n ego horror death Lsd report maar gelukkig kreeg je van de lsd ook de mooie kant van ego death erbij.


Hier praat hij over een gelijk soortige ervaring maar dan zonder de mooie bevrijdende afloop die jij had.
4
420jor420Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Het was een vrijdag avond ik heb de heelen week uitgekeken op deze dag het is zon 2 weeken geleden een vriend van mij had een nieuwe chill spot super goede setting aleen ik had al 2 dagen slecht geslapen en was behoorlijk moe had al best wel veel geblowd en was van plan om 250 ug lsd te pakken de dealer zij dat het blothers van 200 ug waren ik geloofde het niet..... Nou het was zeker waar maar om zeker te zijn dat ik niet te veel pakte had ik toch maar 1 en een kwartje gepakt ik had toen al 2 jaar lang geen lsd meer gebruikt en ik dacht ohhh ik kan dat wel aan
Nou de come up begon het was rond 18uur ik merkte dat ik het gevoel had dat ik onderwater was het was lachen en was heel licht de come up was best wel hard merkte ik tegen over de rest hun hadden rond de 150 ug gepakt ik had 2 zakmen lachgas gehaald dus ik maakte een ballonetje rookte een dikke wiet joint en nam het balonnetje toen werd het heftig ik vond het super leuk maar weet niet meer veel van wat er toen precies gebeurde maar het was woooowww het is nu rond 19:30 hier ging het echt hard ik liep naar de lamp om hem ff aan te zetten want we hadden van die led slangen om de muur maar dit is een tl buis en toen die lamp aan ging zag ik een schokgolf en alles ging fout mijn vrienden vinden het ook kut en riepen aghhhh deathh maar ik ervaarde leterlijk dood ii kreeg een schok en ik zag alles om mij heen dood gaan ik had het gevoel dat me huid van me lichaam getrokken werd het deed ook echt pijn me lichaams delen voelde alsof ze op verschillende plekken zaten en toen kreeg ik echt om de seconde een andere. Emotie zo van bam super blij bam super bang bam boos bam blij enzo voort echt een half uur lang iedere seconden toen leek het alsof ik van demensie aan het switchen was het was doods eng en dacht dat ik al dood was toen moest een vriend iets zoeken en zetten de lamp weer aan ik schreeuwde naar hem je weet niet wat je me aan doet je weet echt niet wat je me aan doet zet uit zet uit maar hii was ook best hard aan het trippen en riep sorry sorry maar deed niks ik zag en voelde zon vreselijke dingen en zei op een gegeven moment in mijn hoofd tegen de lsd hoe durf je hoe kan je zo genadeloos zijn ik was blijkbaar 2 uur lang niet aanspreekbaar maar toen kwam het meest geweldige gevoel wat ik ooit heb mee gemaakt alles was goed ik bleef herhaalen oneindig over en over toen kwam ik er achter dat ik alles was en alles was een een lichaam was zo stom en had vreden dat ik dood was ik zag tijd als een lange streep dat helemaal nergens oo sloeg dus kwam er achter dat tijd echt helemaal niks betekende dit voelde alemaal zo goed ik was in shok en mindblowwing ik was aan het uit leggen wat ik had mee gemaakt met tranen in me oogen zij ik oneindigheid alles is een ik ben alles heele poezie van woorden die ik niet eens wist wat het was het voelde zoo goed ik bestond niet meer er was geen goed of slecht het was heel erg eng maar ik vind het absoluut waard ik zou het graag nog eens over doen ik heb deze zaterdag een super trip gehad met super hasj en 150 ug binne kort ga ik voor 200 en dan hoop ik klaar te zijn dat ik weer ego death ga mee maken op 300 ug het zal zeker angstig worden en bruut maar dat heb ik er voor over naa die trip heb ik een heel andere kijk gekreege op de weereld en hoe ik dingen vanaf nu moet aan gaan pakken ik ben de lsd hier heel erg dankbaar voor ik ben benieuwd wat de lsd mij nog meer kan leeren ( dit is mijn eerste trip report aub tips voor beter reports in de toekomst ik ben van plan om nog veel meer hooge dosise psychedelica te gebruiken en diep te gaan dit was echt mindblowwing iedereen moet dit zien .....
K
KropSlaLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik probeerde je report te lezen, maar misschien kun je wat enters ertussen zetten en komma's/punten gebruiken? Beetje interpunctie dus eigenlijk. Het is nu zo'n beetje één lange zin en dat maakt het subtiel gezegd moeilijk leesbaar.
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#11
420jor420 zei:
( dit is mijn eerste trip report aub tips voor beter reports in de toekomst
Klik om te vergroten...
De eerste tip wat ik je wil geven is: Werk met punten en komma's want dit is echt haast niet te lezen. Je hebt letterlijk 1x een punt gebruikt en die zat ook nog eens midden in een zin.
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#12
KropSla zei:
Ik probeerde je report te lezen, maar misschien kun je wat enters ertussen zetten en komma's/punten gebruiken? Beetje interpunctie dus eigenlijk. Het is nu zo'n beetje één lange zin en dat maakt het subtiel gezegd moeilijk leesbaar.
Klik om te vergroten...
O KropSla was me net voor :)
4
420jor420Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Sorry ik was best exited om het te deelen ik zal het morgen opnieuw schrijven
4
420jor420Lid
01-01-2024, 00:00
#14
En ik denk dat die punt perongeluk was
F
FenrirLid
01-01-2024, 00:00
#15
Gast. Alinea's.
A
AvīciLid
01-01-2024, 00:00
#16
Yo grammer nazi's. Zo is het wel weer leuk geweest.

Met z'n allen d'r bovenop, kom op, daar gaan we! 3-2-1.

On-topic: Ik ga nu je raport lezen.
F
FenrirLid
01-01-2024, 00:00
#17
Avīci zei:
grammer
Klik om te vergroten...
*grammar

... sorry, flauw :tearsofjoy: maar serieus, hier is gewoon geen doorkomen aan. Daar mag best wat van gezegd worden.
A
AvīciLid
01-01-2024, 00:00
#18
Fenrir zei:
*grammar
Klik om te vergroten...

Kijk, jij bent de echte. Hap, slik, weg. Sorry, flauw.:sob:

https://www.urbandictionary.com/define.php?term=grammer nazi

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."