#1
Ik heb dit al maanden ALTIJD, ook altijd best heftig met echt gezichten die in elkaar vallen, je kent het wel. Kleuren worden 2C-B achtig (ik vind de wiet trip het meest op 2C-B lijken en 2C-B triggerde het ook bij mij.Hallo allemaal,
Enkele weken terug (3), heb ik voor het laatst een zegel lsd genomen.
Het was niet overdreven veel, namelijk 1.5 zegel. Ervoor heb ik een halve genomen, en mijn eerste keer was 2.
Het lijkt me in verhouding dan niet veel... toch? Al moet het dan wel dezelfde hoeveelheid hebben gehad.
Een week na mijn gebruik begon ik tijdens het roken van wiet (dit doe ik elke avond), weer visuele effecten te merken. Ik merkte vooral dat ik heel erg open stond voor nieuwe ideeën, heel enthousiast alles aan het uitwerken/documenteren was. Nu zijn we weer 2 weken verder, en heb ik nog steeds last van visuele effecten zoals verkleuring en het wave effect. De effecten zijn afhankelijk geweest van de hoeveelheid wiet, minder = geen/minder effecten.
Mijn laatste trip is wel afgelopen met een kleine bad trip, zou dit er iets mee te maken hebben gehad?
Ik vraag mij nu af of ik moet denken aan hppd. Herkend iemand dit?
Giovanni
Naar mijn weten zal je het vanaf nu altijd hebben. En hoe meer psychedelica hoe heftiger. Ik vind het altijd mentaal wel meevallen. Ik zie het als dezelfde "head-high" maar met lichte visuals, ongeveer evensterk als de comedown van een relatief hoge dosis M kan zijn.
Veel mensen vinden het de eerste keer als ze het hebben best eng of raar, en hebben bijvoorbeeld ook een druk op de borstkas (mijn vrienden en ik ook) en dit kan even wennen zijn.
Ik kan er van genieten maar niet iedereen kan dat.