Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVraag: LSD met oud jaar.

Vraag: LSD met oud jaar.

6 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#1
Je hebt nog genoeg tijd om rustig kennis te maken met lsd. Niet zo handig om dit onder drukke omstandigheden te doen.

Wat ben je precies van plan te doen dan trouwens?
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#2
Voor de eerste keer kan je veel prikkels verwachten op zo een dag.
Is het handig?
Niet echt, beter ken je het al.
Maar het kan ook een leuke avond worden.

Oppassen met vuurwerk als je het toch gaat doen :wink:
F
Frank2.0Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Hoi,
Een vriend van me en ik hadden het idee om met oud jaar te gaan trippen op LSD of truffels. Het leek ons alleen erg intens dan. Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben?

Zelf heb ik nog nooit LSD gebruikt, wel vaker truffels. Mijn vriend heeft ook vaker LSD en truffels gebruikt.

Ik ben benieuwd!
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Raad het af lol.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ligt eraan welke setting jullie op het oog hebben. Willen jullie er rustig binnenshuis een feestje van maken met z’n tweeën, why not. Maar als het om een grote groep mensen gaat of een of andere publieke aangelegenheid zou ik zeggen: nope. Lijkt me verre van ideaal, al die luidruchtige, lallende mensen en dat continue geknal om je heen. Veel te lomp ende hysterisch.
F
Frank2.0Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Mindless zei:
Je hebt nog genoeg tijd om rustig kennis te maken met lsd. Niet zo handig om dit onder drukke omstandigheden te doen.

Wat ben je precies van plan te doen dan trouwens?
Klik om te vergroten...

We waren van plan gewoon thuis te gebruiken met z'n 2en, misschien nog 1 of 2 huisgenoten er bij. Verder niet in een drukke setting ofzo. Het leek ons in ieder geval wel tof om t vuurwerk te bekijken enzo

Edit: bedankt voor je reactie :)
Z
ZinnentuimelLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik heb een keer getript op 4-AcO-DMT (lijkt sterk op truffels) tijdens Oud & Nieuw samen met mijn vriend, gewoon thuis met z'n tweeën. Wij vonden dat toen allebei erg leuk. We hadden wel wat muziek opgezet omdat we niet de hele tijd die knallen wilden horen. Uiteindelijk vanaf het balkon nog voorwerk gekeken, dat was erg mooi. In een drukke setting zou ik het net als @Roze Olifant afraden trouwens.
Mocht je het gaan doen, steek dan in elk geval niet zelf vuurwerk af :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."