Eventueel een goede optie om het gelijkmatig te splitten is om de zegel een nachtje in gedemineraliseerd (!) water te leggen. Vervolgens goed roeren en allebei de helft opdrinken.
Eventueel een goede optie om het gelijkmatig te splitten is om de zegel een nachtje in gedemineraliseerd (!) water te leggen. Vervolgens goed roeren en allebei de helft opdrinken.
Ik zou gewoon die trips aan iemand anders geven en lichtere trips kopen. Je gaat toch niet knoeien en gokken met je eigen gezondheid? Gewoon tripjes van 100 ug kopen en de trip van zaterdag uitstellen @ParticleEventueel een goede optie om het gelijkmatig te splitten is om de zegel een nachtje in gedemineraliseerd (!) water te leggen. Vervolgens goed roeren en allebei de helft opdrinken.
Ik zou gewoon die trips aan iemand anders geven en lichtere trips kopen. Je gaat toch niet knoeien en gokken met je eigen gezondheid? Gewoon tripjes van 100 ug kopen en de trip van zaterdag uitstellen @Particle
Dat snap ik natuurlijk. Ik neem ook aan dat jij hier ervaren in bent. Was meer overdrachtelijk bedoeld
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."