Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVraag: LSD / UG

Vraag: LSD / UG

7 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
C
ChillaxLid
01-01-2024, 00:00
#1
Eventueel een goede optie om het gelijkmatig te splitten is om de zegel een nachtje in gedemineraliseerd (!) water te leggen. Vervolgens goed roeren en allebei de helft opdrinken.
P
ParticleLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hey all,

Ik heb even een snelle vraag. Zaterdag ga ik weer LSD eens proberen. Ik ga dit samen doen met een vriend van me die zelf nog niet ervaren is met LSD. Nu zal ik hem trip sitten.

Mijn vraag is: ik heb alleen zegels van 200ug. Hoe werkt de verdeling van ug precies? Stel ik knip het doormidden, zullen ze dan licher zijn en beter voor beginnende trippers?

Is 200ug over het algemeen ook erg sterk?

Thanks alvast ! :)
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ze zullen lichter zijn als je ze door de helft knipt natuurlijk, maar hoeveel lichter weet je niet precies, omdat er geen garantie is dat de LSD gelijkmatig over de zegel is verdeeld.

200 ug is vrij sterk en zeker niet aan te raden voor je vriend die nog niet ervaren is met LSD. Een mooie begindosis ligt eerder op 100 ug of iets minder zelfs nog. Maar of er ook echt 200 ug op je zegel zit is trouwens nog maar de vraag. Heel vaak klopt de aangegeven hoeveelheid bij LSD niet en zit er (een stuk) minder op.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#4
Chillax zei:
Eventueel een goede optie om het gelijkmatig te splitten is om de zegel een nachtje in gedemineraliseerd (!) water te leggen. Vervolgens goed roeren en allebei de helft opdrinken.
Klik om te vergroten...

Waarom moet t eigenlijk gedemineraliseerd water zijn?

Just curious.
P
PurplextLid
01-01-2024, 00:00
#5
Volgens mij zit er in gewoon kraanwater chloor die de LSD vernietigt.

https://microdosing.nl/microdosing-lsd-ald-52-1p-lsd/
र
रतिLid
01-01-2024, 00:00
#6
Chillax zei:
Eventueel een goede optie om het gelijkmatig te splitten is om de zegel een nachtje in gedemineraliseerd (!) water te leggen. Vervolgens goed roeren en allebei de helft opdrinken.
Klik om te vergroten...
Ik zou gewoon die trips aan iemand anders geven en lichtere trips kopen. Je gaat toch niet knoeien en gokken met je eigen gezondheid? Gewoon tripjes van 100 ug kopen en de trip van zaterdag uitstellen @Particle
C
ChillaxLid
01-01-2024, 00:00
#7
שמש zei:
Ik zou gewoon die trips aan iemand anders geven en lichtere trips kopen. Je gaat toch niet knoeien en gokken met je eigen gezondheid? Gewoon tripjes van 100 ug kopen en de trip van zaterdag uitstellen @Particle
Klik om te vergroten...

Nouja knoeien, het is niet dat je scheikundig bezig bent. Je lost het gewoon op in een volumetrische eenheid zodat het accuraat te doseren is. Verder niet zo ingewikkeld, een xtc pil doe je toch ook dit tween of in kwartjes?

@De Dunne wat @Purplext zegt idd.
र
रतिLid
01-01-2024, 00:00
#8
Chillax zei:
Nouja knoeien, het is niet dat je scheikundig bezig bent. Je lost het gewoon op in een volumetrische eenheid zodat het accuraat te doseren is. Verder niet zo ingewikkeld, een xtc pil doe je toch ook dit tween of in kwartjes?

@De Dunne wat @Purplext zegt idd.
Klik om te vergroten...
Dat snap ik natuurlijk. Ik neem ook aan dat jij hier ervaren in bent. Was meer overdrachtelijk bedoeld :)
In principe is dit een heel goede tip van je.
Maar het is misschien een minder goed idee wanneer iemand dit doet die weinig ervaring heeft met trippen. Ik meen ook dat to in het nabije verleden een heftige badtrip heeft gehad. Dan wil je juist meer mentale zekerheid ipv het risico lopen dat iets toch niet goed gaat. My 2 cents

Nb het feit alleen dat to vraagt of 200 ug sterk is.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."