#1
Die overgang van normaal naar trippen is vaak wel wat onwennig bij mensen. Je systeem moet zich even instellen op die indringer, ziet dan dat het wel goed is en laat je dan lekker trippen.@inner_search
Ik bedoel niet dat het raar is dat we aan het trippen zijn zegmaar. Maar meer dat alles opeens anders wordt en voelt dingen die een beetje beginnen te bewegen.