#1
Is dat lekker ?Coke en LSD klinkt als augurken met slagroom, zoiets. xD
Is dat lekker ?Coke en LSD klinkt als augurken met slagroom, zoiets. xD
Is dat lekker ?![]()
Wat? Cocaïne nemen als je bad gaat op LSD is echt een van de slechtste adviezen die je kan geven. Cocaïne alleen al staat erom bekend dat het je heel angstig kan maken, laat staan als je het neemt terwijl je al bad gaat op LSD.Coke na de lsd pakken of als je eventueel bad gaat.
Kap eens met die trollerige berichten.Coke na de lsd pakken of als je eventueel bad gaat.
Coke na de lsd pakken of als je eventueel bad gaat.
Uhm ik ga nooit bad. Maar ik heb wel wat coke erin gejaagd toen de lsd wel over zijn piek heen zat.uit eigen ervaring?
Uhm ik ga nooit bad. Maar ik heb wel wat coke erin gejaagd toen de lsd wel over zijn piek heen zat.
Als iemand geïnteresseerd is in het effect van coke en LSD dan is iemand misschien wel van plan om dit de gaan stacken anders zou je dit niet in je hoofd halen. Je bent natuurlijk een debiel als je op je lsd piek coke gaat snuiven. Maar als je het toch van plan bent he kende het natuurlijk beter doen na dat de lsd over zijn piek heen is.ksnap je advies niet helemaal dan.. en niemand hier zo te lezen.
Als iemand geïnteresseerd is in het effect van coke en LSD dan is iemand misschien wel van plan om dit de gaan stacken anders zou je dit niet in je hoofd halen. Je bent natuurlijk een debiel als je op je lsd piek coke gaat snuiven. Maar als je het toch van plan bent he kende het natuurlijk beter doen na dat de lsd over zijn piek heen is.
En het was geen advies het is meer een optie van als je het toch gaat doen doe het daarna dat je nog kan genieten van de elly.
Vgm gaat het visueel niks veranderen als je coke pakt. Althans dat was bij mij niet het geval.zal wel misinterpretatie zijn dan..
want het lijkt net of je bedoeld coke te nemen als oplossing voor bad gaan op lsd.
Dit slaat echt nergens op..je lult er nu een beetje slap omheen. Get a grip.als je eventueel bad gaat.
Coke en LSD klinkt als augurken met slagroom, zoiets. xD
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."