Ik wist niet eens dat zoiets mogelijk was. Ik zou niet eens weten of ik dat zou kunnen met mijn vriendin. Je moet wel heel erg op 1 lijn zitten lijkt mij of niet?
Ik snap hem 😂Hij vanonder jij vanboven face to face op elkaar.
Klinkt ook erg goed!Ik heb hier ook wel eens mooie verhalen over gelezen. Wil ook lsd beleven met mijn vriendje! Ik heb zelf geen ervaring, maar kan me wel voorstellen dat het helpt als je muziek opzet wat je allebei mooi vindt. En dan in kleermakerszit op elkaar gaat zitten en elkaar diep in de ogen kijken en over de rug aaien! <3
Of naakt in bed gaan liggen en elkaar lekker vasthouden!
Ik krijg een energie boost tijdens de comeup , maar dan word ik ook relaxter hoor.Alleen vraag ik me af hoe rustig je dan kunt zijn. Van LSD word ikzelf nogal opgefokt.
Het onrustige blijft bij mij en dan neem ik in de comedown meestal wat wiet om het scherpste randje eraf te halen.Ik krijg een energie boost tijdens de comeup , maar dan word ik ook relaxter hoor.
Kan je hier mss wel duidelijkheid in brengen.Het onrustige blijft bij mij en dan neem ik in de comedown meestal wat wiet om het scherpste randje eraf te halen.
Alsnog wil ik het graag eens ervaren.![]()
Vingerverf neon bodypaint
Het is echt magisch, en versterkt de band op een heel nieuw niveau, ik hoop het ook ooit nog eens mee te mogen maken!
Oh dat heeft er vast en zeker iets mee te maken ja...Kan je hier mss wel duidelijkheid in brengen.
Ik neem chronisch benzo's eh , mss dat dat er wel iets mee te maken heeft.
Al moet ik zeggen dat het de sterkte van men trip zeer minim beïnvloed.
Ik heb hier ook wel eens mooie verhalen over gelezen. Wil ook lsd beleven met mijn vriendje! Ik heb zelf geen ervaring, maar kan me wel voorstellen dat het helpt als je muziek opzet wat je allebei mooi vindt. En dan in kleermakerszit op elkaar gaat zitten en elkaar diep in de ogen kijken en over de rug aaien! <3
Of naakt in bed gaan liggen en elkaar lekker vasthouden!
Dat ondervind je zelf wel , mijn muzieksmaak veranderd namelijk een beetje tijdens de trip zelf.Aanraders voor sensuele trip muziek is zeker welkom
Heb je dan suggesties voor mooie tripmuziek?Dat ondervind je zelf wel , mijn muzieksmaak veranderd namelijk een beetje tijdens de trip zelf.
En stuur ook men trip door verschillende soorten muziek op te zetten.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."