Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums1ste x LSD...wat te verwachten ?

1ste x LSD...wat te verwachten ?

18 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
P
Putin007Lid
01-01-2024, 00:00
#1
benzzzy zei:
Als je met 75mcg begint bekend bent met wat trippen is en hoe je ervoor kan zorgen om uit een slechte gedachten te komen op jezelf zonder hulp dan schat ik de kans klein dat je een drastisch slechte trip gaat krijgen.

Trips zijn niet altijd ideaal maar op zoon dosis is het lastig om zeer bad te gaan.
Klik om te vergroten...
Oke , ik zal het zeker veilig gaan gebruiken zodat de ervaring goed zal zijn thanks.
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Als je met 75mcg begint bekend bent met wat trippen is en hoe je ervoor kan zorgen om uit een slechte gedachten te komen op jezelf zonder hulp dan schat ik de kans klein dat je een drastisch slechte trip gaat krijgen.

Trips zijn niet altijd ideaal maar op zoon dosis is het lastig om zeer bad te gaan.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#3
Het (psilo en LSD) is beiden trippen maar het is in mijn ervaring echt heel verschillend. Voor mij:

- Psilo is log, zwaar, mystiek, aards, sprookjesachtig, ietwat duister, organisch, "analoog", vloeiend, bezield, controlerend (over jou) en het laat je vooral voelen

- LSD is energiek, licht, elektrisch, sci-fi, hoekig, "digitaal", analytisch, mentaal, niet bezield, niet controlerend en het laat je vooral denken

Samenvattend wordt weleens gezegd: psilocybine is Lord of the Rings en LSD is Star Wars. :wink:


Natuurlijk is er ook wel overlap. Maar je kunt het alleen weten als je het zelf doet, dus veel plezier. :grinning:
P
Putin007Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Snuffelaar zei:
LSD geeft ook dat schilderij effect vind ik.
Klik om te vergroten...
Ja die vergelijking moest ik toen maar wou het niet hardop haha
F
FyrckantLid
01-01-2024, 00:00
#5
Mindless zei:
Samenvattend wordt weleens gezegd: psilocybine is Lord of the Rings en LSD is Star Wars. :wink:
Klik om te vergroten...

Ja en ‘nuchter’ is het NOS Journaal...dus ja it’s all relative dude 😉
P
Putin007Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Mindless zei:
Het (psilo en LSD) is beiden trippen maar het is in mijn ervaring echt heel verschillend. Voor mij:

- Psilo is log, zwaar, mystiek, aards, sprookjesachtig, ietwat duister, organisch, "analoog", vloeiend, bezield, controlerend (over jou) en het laat je vooral voelen

- LSD is energiek, licht, elektrisch, sci-fi, hoekig, "digitaal", analytisch, mentaal, niet bezield, niet controlerend en het laat je vooral denken

Samenvattend wordt weleens gezegd: psilocybine is Lord of the Rings en LSD is Star Wars. :wink:


Natuurlijk is er ook wel overlap. Maar je kunt het alleen weten als je het zelf doet, dus veel plezier. :grinning:
Klik om te vergroten...
Haha bedankt nu weet ik dat het wel in orde zal komen , tripsitter zou bij me zijn dan maar ja van mij hij of zij dit ook doen ik heb nooit slechte ervaringen met truffel of paddo en ik vrat 1x per maand maar dan at ik 44gr ineens en dat was wow , zeer leuke dingen gevoeld en mijn tv was toen een schilderij maar toch als dat logisch klinkt haha...kijk al enorm uit naar de ervaring 😃😃
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#7
Walter White zei:
Oke dat had ik bij 1x paddo ook. Niet te verwoorden of toch zoals het is....in ieder geval het best om thuis te doen. Vertrouwde en rustige omgeving ?
Klik om te vergroten...
Een vertrouwde en rustige omgeving is heel nice. Maar het is ook wel fijn als je naar buiten kan. Het beste is eigenlijk een boerderij of een hutje op de heide waar je én chill en comfortabel binnen kunt zitten én je naar buiten kun gaan voor wat contact met alles om je heen.
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#8
Walter White zei:
Haha bedankt nu weet ik dat het wel in orde zal komen , tripsitter zou bij me zijn dan maar ja van mij hij of zij dit ook doen ik heb nooit slechte ervaringen met truffel of paddo en ik vrat 1x per maand maar dan at ik 44gr ineens en dat was wow , zeer leuke dingen gevoeld en mijn tv was toen een schilderij maar toch als dat logisch klinkt haha...kijk al enorm uit naar de ervaring 😃😃
Klik om te vergroten...
LSD geeft ook dat schilderij effect vind ik.
L
Lid 147679Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Mindless zei:
Het (psilo en LSD) is beiden trippen maar het is in mijn ervaring echt heel verschillend. Voor mij:

- Psilo is log, zwaar, mystiek, aards, sprookjesachtig, ietwat duister, organisch, "analoog", vloeiend, bezield, controlerend (over jou) en het laat je vooral voelen

- LSD is energiek, licht, elektrisch, sci-fi, hoekig, "digitaal", analytisch, mentaal, niet bezield, niet controlerend en het laat je vooral denken

Samenvattend wordt weleens gezegd: psilocybine is Lord of the Rings en LSD is Star Wars. :wink:


Natuurlijk is er ook wel overlap. Maar je kunt het alleen weten als je het zelf doet, dus veel plezier. :grinning:
Klik om te vergroten...

prachtig verwoord, zeer treffend ook de lord of the rings en star wars vergelijking. :hearteyes::hearteyecat:

Het enige wat ik twijfelachtig vind is dat je LSD niet bezield noemt, op medium en grote dosissen LSD is het toch zeker wel sterk bezield en is er ook wel een spiritueel component aanwezig. Maar dat is misschien meer een kwaliteitskwestie, minder pure LSD heeft dit soms niet en zeer pure LSD is dan erg spiritueel in mijn optiek.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#10
blue eyes zei:
prachtig verwoord, zeer treffend ook de lord of the rings en star wars vergelijking. :hearteyes::hearteyecat:

Het enige wat ik twijfelachtig vind is dat je LSD niet bezield noemt, op medium en grote dosissen LSD is het toch zeker wel sterk bezield en is er ook wel een spiritueel component aanwezig. Maar dat is misschien meer een kwaliteitskwestie, minder pure LSD heeft dit soms niet en zeer pure LSD is dan erg spiritueel in mijn optiek.
Klik om te vergroten...
Die LOTR en Star Wars vergelijking was niet van mezelf hoor. :wink:

Ik heb zeker wel zeer spirituele ervaringen op LSD gehad, maar alles wat ik op LSD ervaar voelt als mezelf. Lagere zelf en hogere zelf. Psilo daarentegen voelt alsof er een of ander alien bewustzijn communiceert met mij. Nu kan dat ook allemaal mezelf zijn hoor, maar dat is eigenlijk wat ik bedoel met "bezield".
L
Lid 147679Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Mindless zei:
Die LOTR en Star Wars vergelijking was niet van mezelf hoor. :wink:

Ik heb zeker wel zeer spirituele ervaringen op LSD gehad, maar alles wat ik op LSD ervaar voelt als mezelf. Lagere zelf en hogere zelf. Psilo daarentegen voelt alsof er een of ander alien bewustzijn communiceert met mij. Nu kan dat ook allemaal mezelf zijn hoor, maar dat is eigenlijk wat ik bedoel met "bezield".
Klik om te vergroten...

ah ok nu je het wat verduidelijkt ben ik volledig akkoord !

Ik heb ook steeds op paddo's dat iets met toespreekt, wiegt en koestert. soms is het een harde leermeester, maar zachte leermeesters maken stinkende wonden dus op zich heb ik daar geen problemen mee :tongueout:

Op LSD heb ik dat minder dat gevoel van met een entiteit te communiceren dat klopt zeker wel.

Voor bovenstaande redenen vrees ik psylocibine meer dan LSD . Als je terence mckenna zijn raad volgt om 5 gr in silent darkness te nemen verlies je altijd het gevoel dat je iets genomen hebt en lijkt het alsof je gek wordt of dood gaat.
Terwijl ik bij absurd hoge dosissen LSD weliswaar ook onaangename momenten had vergat ik nooit dat ik LSD had genomen.
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#12
Walter White zei:
Hoi hoi , binnenkort na corona ga ik voor de 1ste x LSD uitproberen mss vreemd om mij hier te zien hehe. Ik heb enkel op dat gebied ervaring met truffels , salvia en uiteraard paddo s 😆 Hawaiaanse waren mijn favo maar is dit vergelijkbaar ? Wrs niet vandaar mijn vraag.
Klik om te vergroten...
Kan je je nog lang voorbereiden als je wacht tot na corona :tongueout:
F
FyrckantLid
01-01-2024, 00:00
#13
Nou ja op zich ligt het ook weer niet mijlenver van de paddo-ervaring af. Alleen duurt het 2 à 4 keer zo lang (persoon/dosis afh.) en is de vibe wat meer turbo/sci-fi dan mystiek/fantasy.
P
Putin007Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Hoi hoi , binnenkort na corona ga ik voor de 1ste x LSD uitproberen mss vreemd om mij hier te zien hehe. Ik heb enkel op dat gebied ervaring met truffels , salvia en uiteraard paddo s 😆 Hawaiaanse waren mijn favo maar is dit vergelijkbaar ? Wrs niet vandaar mijn vraag.
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#15
Je mag zoveel lezen over LSD als je wil, niemand kan het ooit perfect in woorden uitdrukken. Gewoon doen zou ik zeggen.
P
Putin007Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Oke dat had ik bij 1x paddo ook. Niet te verwoorden of toch zoals het is....in ieder geval het best om thuis te doen. Vertrouwde en rustige omgeving ?
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#17
Walter White zei:
Oke dat had ik bij 1x paddo ook. Niet te verwoorden of toch zoals het is....in ieder geval het best om thuis te doen. Vertrouwde en rustige omgeving ?
Klik om te vergroten...
Ja mindset en omgeving zijn heel belangrijk, zeker omdat LSD echt wel lang duurt. Zou het de eerste keer ook niet alleen doen want je kan echt verloren lopen in je eigen hoofd.

Als je het thuis doet en de kamer waar je inzit een slechte invloed heeft kan je beter naar een andere kamer gaan.
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#18
Begin met 75ug
P
Putin007Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Snuffelaar zei:
Ja mindset en omgeving zijn heel belangrijk, zeker omdat LSD echt wel lang duurt. Zou het de eerste keer ook niet alleen doen want je kan echt verloren lopen in je eigen hoofd.

Als je het thuis doet en de kamer waar je inzit een slechte invloed heeft kan je beter naar een andere kamer gaan.
Klik om te vergroten...
Bedankt want wil het ook een goede ervaring mee beleven , toch nog een tijdje wachten...ikzelf weet niet waar of hoeveel dit kost ofzo dus ik doe dit beter niet alleen , maar vind het wel goed dat het lang kan duren maar wil ook geen ongelukken of dergelijke bedankt om te reageren.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."