Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBlotter veel sterker dan aangegeven, ervaringen?

Blotter veel sterker dan aangegeven, ervaringen?

19 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
S
Space cadetLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hi! Mijn man en ik hebben al vaak trips gedaan, LSD blotters van 200ug en 1p-LSD dots van 150ug aangevuld met microdots tot rond de 200ug (soms ook wat minder). Nu voor het eerst van de meest bekende vendor 1p-LSD blotters van 100ug gekocht. Afgelopen weekend anderhalve zegel daarvan gepakt per persoon. Zou gelijk moeten zijn aan 150ug dus. Nou... mis! Sjees, wat een heftige trip. Als we het zouden in moeten schatten zat het voor ons idee rond de 300ug. Voor het eerst een soort van ego death ervaren. Niet meer weten wie je precies bent of wat je aan het doen bent. Echt heftig. Iemand ook ervaring met zulke heftige schommeling in dosering van zon blotter?
S
Space cadetLid
01-01-2024, 00:00
#2
Vaag, omdat deze zegel 100 ug zou zijn en vele malen sterker aanvoelde, juist niet minder zoals jij zegt. En miss is het zo dat al onze doseringen op LSD en 1P-LSD altijd langer uit zijn gepakt maar dat is ook raar, toch? Note to self, eerst de nieuw bestelde batch voorzichtig uittesten. Elke batch kan dus krachtiger of minder krachtig uitpakken dan aangegeven. En laten testen heeft inderdaad geen zin als ze de sterkte niet kunnen vaststellen.
H
HierEnDaarEenFuifjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Over het algemeen komt de aangegeven dosering van een LSD zegel bijna nooit overeen met de daadwerkelijke sterkte.
LSD zegels worden met grote regelmaat verkocht met een sterkte van 200-300ug. In de praktijk ligt de sterkte van zo'n zegel vaak (ruim) onder de 100ug.

Hele grote kans dat jij dus een zegel van bijvoorbeeld "200ug" nam, maar deze daadwerkelijk veel minder was. Ik kan het natuurlijk niet met zekerheid zeggen, maar mijn ervaring met 1P-LSD is dat deze (hangt natuurlijk van vendor af) over het algemeen wel overeenkomen met de aangegeven dosering. Dus heb je waarschijnlijk toen je tripte op de klassieke LSD, mogelijk minder binnengekregen dan je dacht en tripte je wellicht onder de 100ug. Dan is 150ug natuurlijk een stapje omhoog. Dit is de reden dat ik altijd voor 1p-LSD ga en niet voor de "normale" LSD.

LSD is overigens een stuk lastiger te testen bij de testservice. Je kan je zegel laten testen op JA het is LSD of NEE het is geen LSD, maar dan heb je dus geen idee over hoeveel ug. Ze kunnen ook een hoeveelheid ug geven, maar LSD testen kost een stuk meer dan de andere middelen, dus testen ze 2 samples per 2 weken. Als er dus bij de testservice 20 LSD samples zijn gebracht, moet je dus ook nog de gelukkige zijn dat jouw sample onder de loep gaat. Testen ze jouw sample niet, dan ben je wel 2 zegels kwijt helaas.

Waarom je 1p-LSD dots ook minder presteerden, dat durf ik niet te zeggen.
H
HierEnDaarEenFuifjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Space cadet zei:
Vaag, omdat deze zegel 100 ug zou zijn en vele malen sterker aanvoelde, juist niet minder zoals jij zegt. En miss is het zo dat al onze doseringen op LSD en 1P-LSD altijd langer uit zijn gepakt maar dat is ook raar, toch? Note to self, eerst de nieuw bestelde batch voorzichtig uittesten. Elke batch kan dus krachtiger of minder krachtig uitpakken dan aangegeven. En laten testen heeft inderdaad geen zin als ze de sterkte niet kunnen vaststellen.
Klik om te vergroten...

Sterkte vaststellen moet je geluk bij hebben, dus met LSD erg lastig.
Het blijft natuurlijk een beetje speculeren en het is allemaal nooit met zekerheid te zeggen.

Wellicht een optie om altijd bij de zelfde vendor te blijven en het zelfde te bestellen, al geeft dat natuurlijk nog steeds geen enkele garantie.
Je pakte 1.5 zegel wat dan uit zo komen op 150 ug, maar stel je tripte eerst op normale LSD en dan 1 zegel (verkocht als 200ug), dan kan het dus goed zijn dat dit ( een stuk) minder was dan 150 ug. Dit is de enige verklaring die ik kan bedenken voor het verschil.
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#5
HierEnDaarEenFuifje zei:
Over het algemeen komt de aangegeven dosering van een LSD zegel bijna nooit overeen met de daadwerkelijke sterkte.
LSD zegels worden met grote regelmaat verkocht met een sterkte van 200-300ug. In de praktijk ligt de sterkte van zo'n zegel vaak (ruim) onder de 100ug.

Hele grote kans dat jij dus een zegel van bijvoorbeeld "200ug" nam, maar deze daadwerkelijk veel minder was. Ik kan het natuurlijk niet met zekerheid zeggen, maar mijn ervaring met 1P-LSD is dat deze (hangt natuurlijk van vendor af) over het algemeen wel overeenkomen met de aangegeven dosering. Dus heb je waarschijnlijk toen je tripte op de klassieke LSD, mogelijk minder binnengekregen dan je dacht en tripte je wellicht onder de 100ug. Dan is 150ug natuurlijk een stapje omhoog. Dit is de reden dat ik altijd voor 1p-LSD ga en niet voor de "normale" LSD.

LSD is overigens een stuk lastiger te testen bij de testservice. Je kan je zegel laten testen op JA het is LSD of NEE het is geen LSD, maar dan heb je dus geen idee over hoeveel ug. Ze kunnen ook een hoeveelheid ug geven, maar LSD testen kost een stuk meer dan de andere middelen, dus testen ze 2 samples per 2 weken. Als er dus bij de testservice 20 LSD samples zijn gebracht, moet je dus ook nog de gelukkige zijn dat jouw sample onder de loep gaat. Testen ze jouw sample niet, dan ben je wel 2 zegels kwijt helaas.

Waarom je 1p-LSD dots ook minder presteerden, dat durf ik niet te zeggen.
Klik om te vergroten...
Net als al die 20/30 mg 2c-b pillen,
Is in werkelijkheid vaak 10/15 mg
H
HierEnDaarEenFuifjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
De Apotheker zei:
Net als al die 20/30 mg 2c-b pillen,
Is in werkelijkheid vaak 10/15 mg
Klik om te vergroten...

M'n laatste... verkocht als 23mg en na het testen bleef daar 7mg van over :tilttearlaugh:
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#7
HierEnDaarEenFuifje zei:
M'n laatste... verkocht als 23mg en na het testen bleef daar 7mg van over :tilttearlaugh:
Klik om te vergroten...
Mijn dealer: "geloof me bro ze zijn getest op 30"
Ik: "verwijderd nummer uit telefoon"
H
HierEnDaarEenFuifjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
De Apotheker zei:
Mijn dealer: "geloof me bro ze zijn getest op 30"
Ik: "verwijderd nummer uit telefoon"
Klik om te vergroten...

Haha ja precies...
Mijn MDMA is 95% puur, geen grap...
S
Space cadetLid
01-01-2024, 00:00
#9
Maar ik heb het over de legale 1p-Lsd hè haha al veel vaker bij dezelfde vendor gekocht dus ik weet wel waar ik het over heb. Alleen eerder altijd dots gekocht. Nu blotters. Met dots nooit schommelingen ervaren.
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#10
Spyro zei:
Lol. Hier hetzelfde... 0.8 is een hele, is normaal. 🥲
Klik om te vergroten...
Stom he, hier doen ze zelfs vaak maar 0.7 erin....

Want dat doet iedereen zo 😑
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#11
HierEnDaarEenFuifje zei:
Haha ja precies...
Mijn MDMA is 95% puur, geen grap...
Klik om te vergroten...
hoorde laatst van een dealer: Een halve sos is altijd 0.3 gap, dat is normaal.

Aaah vandaar dat het een halve heet.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#12
De Apotheker zei:
hoorde laatst van een dealer: Een halve sos is altijd 0.3 gap, dat is normaal.

Aaah vandaar dat het een halve heet.
Klik om te vergroten...
Lol. Hier hetzelfde... 0.8 is een hele, is normaal. 🥲
P
Pace LeyLid
01-01-2024, 00:00
#13
Space cadet zei:
Hi! Mijn man en ik hebben al vaak trips gedaan, LSD blotters van 200ug en 1p-LSD dots van 150ug aangevuld met microdots tot rond de 200ug (soms ook wat minder). Nu voor het eerst van de meest bekende vendor 1p-LSD blotters van 100ug gekocht. Afgelopen weekend anderhalve zegel daarvan gepakt per persoon. Zou gelijk moeten zijn aan 150ug dus. Nou... mis! Sjees, wat een heftige trip. Als we het zouden in moeten schatten zat het voor ons idee rond de 300ug. Voor het eerst een soort van ego death ervaren. Niet meer weten wie je precies bent of wat je aan het doen bent. Echt heftig. Iemand ook ervaring met zulke heftige schommeling in dosering van zon blotter?
Klik om te vergroten...
Ik heb het ook een keer gehad. Een keer bestelde ik 100ug zegels die veel sterker leken. En toen ik later 150ug zegels bestelde bij dezelfde vendor, kreeg ik precies dezelfde zegels haha!

Ik ben wel altijd jaloers op mensen die een egodeath ervaren bij zulke doseringen. Ik heb afgelopen weekend op 750ug getript. Leuke trip weer, maar ik ben nooit in de buurt gekomen van een egodeath of iets wat er op lijkt.
S
Space cadetLid
01-01-2024, 00:00
#14
Wauw... Jij kan een hoop hebben. Nou vond het niet zo chill eigenlijk. Als je in de natuur rond probeert te wandelen en het gevoel hebt dat je droomt, je je lijf niet meer kan voelen, of je benen nog wel bewegen, en je eigenlijk niet meer weet wie je bent... phoe...
P
Pace LeyLid
01-01-2024, 00:00
#15
Wat vind je daar vervelend aan? Ga je je in je hoofd dan zorgen maken of je nog wel veilig terug komt?
Ik kan zelf niet zo goed tegen veel prikkels op lsd (en sowieso ook al niet), maar ik woon aan de rand van een rustig dorp dus ik kan ongestoord buitenspelen zonder lastig gevallen te worden. Ik zou er in een stad niet tegen kunnen.

Ik voel me lichamelijk altijd fantastisch, alsof niets moeite kost. Ik voel me ook een beetje los van mn lichaam. Soms ren ik hele stukken en ben dan buiten adem en bezweet maar t voelt alsof mn hoofd/bewustzijn dat alleen waarneemt en niet zelf ervaart. Ik vind dat echt te gek.
K
KlaasVaakLid
01-01-2024, 00:00
#16
De Apotheker zei:
Net als al die 20/30 mg 2c-b pillen,
Is in werkelijkheid vaak 10/15 mg
Klik om te vergroten...
Bij 2C-B is het echt erg ja. Zoveel mensen denken dat ze 60 mg nodig hebben terwijl ze veel minder nemen.

Heb gelukkig een gram in poedervorm liggen.
B
BlaatschaapLid
01-01-2024, 00:00
#17
KlaasVaak zei:
Bij 2C-B is het echt erg ja. Zoveel mensen denken dat ze 60 mg nodig hebben terwijl ze veel minder nemen.

Heb gelukkig een gram in poedervorm liggen.
Klik om te vergroten...
Ik heb ook 1 keer het geluk gehad om dit goedje in poedervorm te kunnen bemachtigen, dat is echt zoveel beter! Vereist wel een goede weegschaal en heelveel gepruts om het vervolgens in capsules te stoppen thou :tongueout:
K
KlaasVaakLid
01-01-2024, 00:00
#18
Blaatschaap zei:
Ik heb ook 1 keer het geluk gehad om dit goedje in poedervorm te kunnen bemachtigen, dat is echt zoveel beter! Vereist wel een goede weegschaal en heelveel gepruts om het vervolgens in capsules te stoppen thou :tongueout:
Klik om te vergroten...
De gouden truc is een papiertje waarmee je sealtjes vouwt te gebruiken. Je vouwt hem dubbel en laat het poeder zo in de capsule glijden.

Het vereist wel wat voorbereiding inderdaad, want het is een stuk beter wegen als je nog nuchter bent!
B
BlaatschaapLid
01-01-2024, 00:00
#19
KlaasVaak zei:
De gouden truc is een papiertje waarmee je sealtjes vouwt te gebruiken. Je vouwt hem dubbel en laat het poeder zo in de capsule glijden.

Het vereist wel wat voorbereiding inderdaad, want het is een stuk beter wegen als je nog nuchter bent!
Klik om te vergroten...

Haha dat is zeker waar. Mijn vrienden en ik hebben er een dagje voor uitgetrokken om alles meteen te verpakken in capsules. Wij hebben rietjes gebruikt die we hebben ingeknipt zodat je ze precies in een capsule kan draaien om als een soort trechtertje te gebruiken.
S
Space cadetLid
01-01-2024, 00:00
#20
Pace Ley zei:
Wat vind je daar vervelend aan? Ga je je in je hoofd dan zorgen maken of je nog wel veilig terug komt?
Ik kan zelf niet zo goed tegen veel prikkels op lsd (en sowieso ook al niet), maar ik woon aan de rand van een rustig dorp dus ik kan ongestoord buitenspelen zonder lastig gevallen te worden. Ik zou er in een stad niet tegen kunnen.

Ik voel me lichamelijk altijd fantastisch, alsof niets moeite kost. Ik voel me ook een beetje los van mn lichaam. Soms ren ik hele stukken en ben dan buiten adem en bezweet maar t voelt alsof mn hoofd/bewustzijn dat alleen waarneemt en niet zelf ervaart. Ik vind dat echt te gek.
Klik om te vergroten...
Nou dat snap ik op zich wel onder de juiste omstandigheden... Ik was in de natuur op onbekend terrein, kende daar de weg niet. Bovendien stikt het nu overal van de ANWB wandelaars, dat trek ik niet. Wil eigenlijk in alle rust zijn. Maar in de drukte wandelen tussen nuchtere mensen waarvan je denk dat iedereen iets aan je ziet is echt niet chill, zeker niet op ego death niveau

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."