Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums180ug 1p-LSD ervaring / vraag.

180ug 1p-LSD ervaring / vraag.

6 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
M
MartinusLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb een maand terug voor de 2de keer 1p-LSD genomen. Dosis 180ug
setting was thuis met vriendin.

Ik had al eerder alleen 120ug geprobeerd.

Nu was deze 2de trip wel wat sterker, maar de halucinaties waren nog wel vrij mild. Mn vriendin dr gezicht werd heel sinister met allemaal fractal patronen die op spinnenpoten leken. En de standaard prismatische accenten zoals stromingen in de lucht en ademende muren enzo.
Met ogen dicht leek het wel of ik mn zelf weg zag smelten in een soort 2d regenboog fractal.

Maar in vergelijking met paddo's word ik echt super suf van 1p-lsd. Is dit normaal? Ik heb moeite met mezelf actief houden. Ik leg als een zak zand op bed weg te smelten. Ik hoopte toch wel meer op wat gekkere shit. Zou meer nemen dat kunnen triggeren of is LSD van zichzelf wat minder creatief?
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#2
Over het algemeen worden paddo’s meer als “stoning” ervaren en LSD als meer “stimulerend”, maar dit hoeft niet altijd zo te zijn. Mijn ervaring met LSD is dat het letterlijk alle kanten op kan gaan.

Het heeft natuurlijk ook met de setting en je gemoedstoestand te maken. De dosering verhogen is geen garantie om actiever te worden. Dat kan je alleen maar vager maken.
P
Pace LeyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik herken dit niet van (1p) LSD. Wel in de comeup, daar word ik heel stil en observerend van, en de wereld gaat voor mn gevoel dan een randje sneller dan normaal en het lijkt alsof ik er nog maar beperkt aan mee hoef te doen. Ik kijk dan graag naar goede opnames van live concerten.
Ongeveer 1 a 2 uur na inname kom ik tot leven en ben dan niet meer te stoppen en ga vanalles doen.

Ik ervaar zelf nauwelijks echte hallucinaties op LSD, alleen verstoring/verandering van de werkelijkheid die goed stuurbaar is. Ook op hogere doseringen (heb tot de 600 genomen) blijf ik in de realiteit, maar dat verschilt per persoon sterk zo blijkt.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#4
Pace Ley zei:
Ik ervaar zelf nauwelijks echte hallucinaties op LSD, alleen verstoring/verandering van de werkelijkheid die goed stuurbaar is. Ook op hogere doseringen (heb tot de 600 genomen) blijf ik in de realiteit, maar dat verschilt per persoon sterk zo blijkt.
Klik om te vergroten...
Heb je sowieso weinig met psychedelica toch? (echt klassieke hallucinaties) Psychedelica zijn meer overlays van patronen en vervormingen van bestaande objecten. Zelfs op high dose psilo trips en ook op mijn changa trips waren er geen klassieke hallucinaties. Eerder dat de inner eye visuals zó sterk worden dat ze de normale perceptie van de wereld overstemmen en/of compleet vervormen.
M
MartinusLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik heb als ik over een bepaalde dosis paddos wel dat er doorzichtige dingen zichtbaar worden in de realitijt. Ze zijn altijd soort van zichtbaar omdat ze regenboog schaduwen hebben. Ik heb wel eens kruipende handen gezien en een soort plant ding dat uit het plafond groeide.

Ik ben maar 2 keer zo ver heen geweest. En het zijn altijd korte momenten waarin ik mezelf eventje totaal ontspan.

Wel grappig dat de zelfde drug zich per persoon anders kan uiten.

Op dmt heb ik zelf nooit genoeg genomen om verder te komen dan dat alles er uit ziet als een soort abstract videospel en mensen en dieren totaal kunnen vervormen in iets anders maar toch herkenbaar blijven.

Op een een of andere mannier vind ik 1p-LSD het fijnst om te consumeren, maar het lijkt ook het minst interesant.
P
Pater DamiaanLid
01-01-2024, 00:00
#6
Vreemd bij 8 tabs 1-lsd zonder noemenwaardige tolerantie was ik behoorlijk afctief. Op vlak van brein wel te verstaan.
Liep goed!
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#7
Pater Damiaan zei:
Vreemd bij 8 tabs 1-lsd zonder noemenwaardige tolerantie was ik behoorlijk afctief. Op vlak van brein wel te verstaan.
Liep goed!
Klik om te vergroten...

Geloof ik graag!! Kan inderdaad alle kanten opgaan. Heb zelden tot nooit een bad trip. Genoeg ervaring mee om het alleen te nemen als ik me goed voel

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."