#1
Hi,
Even in het "kort", ik heb ongeveer voor 1.5 / 2 jaar veel psychedelische drugs gedaan waaronder: LSD, Mushrooms (Golden teachers), 2c-b en n,n-dmt. Helemaal aan het begin was het voornamelijk 2c-b elke week, ik begon met 13mg pillen nam daar dan meestal rond de 4 van. Leuke ervaringen mee gehad maar ik wilde wel wat heftiger trippen dus toen LSD en mushrooms geprobeerd. Snel erachter gekomen dat er minimaal 2 weken tussen LSD trips moet zitten anders dan trip je minder hard dus dat deed ik dan ook. (Mushrooms kon wel om de week behalve als je die week daarvoor LSD nam dan, alhoewel ik als nog 2 weken pauze nam ook tussen mushroom trips), wat maanden later en ook een paar DMT trips later deed ik ongeveer elke 2 weken zo'n min 4 max 6 zegels LSD of ongeveer 5 gram gedroogde golden teachers trippen was echt me favoriete ding. Nu ik al een aantal maanden niet heb getript door mijn laatste ervaring en wat heb gereflecteerd op mijn gebruik van psychedelische middelen, is dit zeker te veel geweest en zal dat vast de reden zijn geweest voor de enorm slechte ervaring die ik heb gehad op LSD. Wat begon als een leuke avond op LSD (Film kijken, muziek luisteren sloeg uit het niets in een keer helemaal om). Het begon toen er iets in me hoofd plopte ja klinkt heel raar, op dat moment was me zicht deels wit (kon op een bepaald punt alleen een groot wit vlak zien met daarin een lijn die van positie en kleur veranderde) dit was irritant en ik schoot in een soort paniek omdat ik dit nog nooit heb meegemaakt. Maar dat was niet het ergste, op het moment dat ik in paniek schoot besloot ik dat ik niet naar familie kon gaan en maar gewoon met me licht uit me bed in moet gaan. Toen ik dit deed werd het heftiger en kwam er een constant geschreeuw heel erg luid en ook een soort hoofd zonder oogleden met grote ogen waarvan de ogen eruit schoten en door de kamer gingen, mij ogen sluiten had geen nut alles wat ik zag en hoorde was nog precies hetzelfde. Op dat moment merkte ik dat me deur een beetje open was (dit was niet het geval) ik zag mensen lachen om mij toestand (deze mensen ken ik maar waren niet in de buurt) en ik begon te schreeuwen omdat ik daadwerkelijk dacht dat dit gebeurde. Toen was ik naar beneden gegaan en heeft een persoon mij opgevangen en gekalmeerd zo ver mogelijk, ik merkte terwijl ik beneden was sirenes (het geschreeuw was nog steeds niet gestopt) en zag in de reflectie van het raam politie auto's. Ik heb nog een heel aantal andere wanen gehad en ook bewoog ik me hoofd steeds heen en weer als ik stopte voelde ik de dwang door te gaan ik had het zelf door maar kon niet stoppen heel vervelend, maar toen de effecten van de LSD aan het uitwerken waren zakte gelukkig alles ook weer weg. Ik was natuurlijk wel doodsbang dat het niet over zou zijn en dat er weer iets zou ploppen in me hoofd waardoor het terug zou schieten. Gelukkig is dit niet gebeurt, ik heb sinds die trip besloten dat het verstandigste is dat ik niet meer trip aangezien ik dan met mijn mentale gezondheid zou spelen. Nu vraag ik me alleen wel af is dit nou een psychose of een extreem slechte trip?
Het klinkt allemaal wat vaag en dat was het zeker ook, gelukkig alleen wat angst eraan overgehouden. (Ja mijn grammatica was al super slecht haha)
Even in het "kort", ik heb ongeveer voor 1.5 / 2 jaar veel psychedelische drugs gedaan waaronder: LSD, Mushrooms (Golden teachers), 2c-b en n,n-dmt. Helemaal aan het begin was het voornamelijk 2c-b elke week, ik begon met 13mg pillen nam daar dan meestal rond de 4 van. Leuke ervaringen mee gehad maar ik wilde wel wat heftiger trippen dus toen LSD en mushrooms geprobeerd. Snel erachter gekomen dat er minimaal 2 weken tussen LSD trips moet zitten anders dan trip je minder hard dus dat deed ik dan ook. (Mushrooms kon wel om de week behalve als je die week daarvoor LSD nam dan, alhoewel ik als nog 2 weken pauze nam ook tussen mushroom trips), wat maanden later en ook een paar DMT trips later deed ik ongeveer elke 2 weken zo'n min 4 max 6 zegels LSD of ongeveer 5 gram gedroogde golden teachers trippen was echt me favoriete ding. Nu ik al een aantal maanden niet heb getript door mijn laatste ervaring en wat heb gereflecteerd op mijn gebruik van psychedelische middelen, is dit zeker te veel geweest en zal dat vast de reden zijn geweest voor de enorm slechte ervaring die ik heb gehad op LSD. Wat begon als een leuke avond op LSD (Film kijken, muziek luisteren sloeg uit het niets in een keer helemaal om). Het begon toen er iets in me hoofd plopte ja klinkt heel raar, op dat moment was me zicht deels wit (kon op een bepaald punt alleen een groot wit vlak zien met daarin een lijn die van positie en kleur veranderde) dit was irritant en ik schoot in een soort paniek omdat ik dit nog nooit heb meegemaakt. Maar dat was niet het ergste, op het moment dat ik in paniek schoot besloot ik dat ik niet naar familie kon gaan en maar gewoon met me licht uit me bed in moet gaan. Toen ik dit deed werd het heftiger en kwam er een constant geschreeuw heel erg luid en ook een soort hoofd zonder oogleden met grote ogen waarvan de ogen eruit schoten en door de kamer gingen, mij ogen sluiten had geen nut alles wat ik zag en hoorde was nog precies hetzelfde. Op dat moment merkte ik dat me deur een beetje open was (dit was niet het geval) ik zag mensen lachen om mij toestand (deze mensen ken ik maar waren niet in de buurt) en ik begon te schreeuwen omdat ik daadwerkelijk dacht dat dit gebeurde. Toen was ik naar beneden gegaan en heeft een persoon mij opgevangen en gekalmeerd zo ver mogelijk, ik merkte terwijl ik beneden was sirenes (het geschreeuw was nog steeds niet gestopt) en zag in de reflectie van het raam politie auto's. Ik heb nog een heel aantal andere wanen gehad en ook bewoog ik me hoofd steeds heen en weer als ik stopte voelde ik de dwang door te gaan ik had het zelf door maar kon niet stoppen heel vervelend, maar toen de effecten van de LSD aan het uitwerken waren zakte gelukkig alles ook weer weg. Ik was natuurlijk wel doodsbang dat het niet over zou zijn en dat er weer iets zou ploppen in me hoofd waardoor het terug zou schieten. Gelukkig is dit niet gebeurt, ik heb sinds die trip besloten dat het verstandigste is dat ik niet meer trip aangezien ik dan met mijn mentale gezondheid zou spelen. Nu vraag ik me alleen wel af is dit nou een psychose of een extreem slechte trip?
Het klinkt allemaal wat vaag en dat was het zeker ook, gelukkig alleen wat angst eraan overgehouden. (Ja mijn grammatica was al super slecht haha)