#1
Eerst en vooral mijn excuses voor hoe chaotisch dit allemaal leest. Ik heb een babbelkick en doe zo hard mogelijk men best 😂
Dus hier mijn vraag aan jullie
Ik wil echt al een hele lange tijd lsd gebruiken maar ik ben bang dat ik ondanks alle voorbereiding, zou blijven hangen of in een psychose zou geraken. Ik ben 2 jaar geleden op mn 16 zwaar blijven hangen opde bollen. Dit was wel door al een week extreme hoeveelheden speed te nemen, valiums en andere zware medicatie, en niet te eten slapen of rusten. Het was men eerste keer xtc en dat was gewoon de druppel voor mn lichaam denk ik. Ik heb ook wel niet 1 maar verschillende traumatische ervaringen gehad in die periode, wat er waarschijnlijk ook veel mee te maken had. Maar dat is het punt niet. Nu ben ik al terug beter, ben een jaar clean kunnen zijn en nu ga ik af en toe nog ies een weekendje door opde speed. Maar heb er nooit meer last van gehad, niet meer slechtgegaan of van die zaken.
Ondanks dat ben ik bang dat psychidelica soortachtige drugs dingen naar boven gaat brengen waar ik nooit meer aan denk.
zou ik het doen en erop vertrouwen dat ik bij de juiste mensen en juiste omgeving een goeie probleemloze ervaring ga hebben? Of moet ik het onzekere voor het zekere nemen
Dus hier mijn vraag aan jullie
Ik wil echt al een hele lange tijd lsd gebruiken maar ik ben bang dat ik ondanks alle voorbereiding, zou blijven hangen of in een psychose zou geraken. Ik ben 2 jaar geleden op mn 16 zwaar blijven hangen opde bollen. Dit was wel door al een week extreme hoeveelheden speed te nemen, valiums en andere zware medicatie, en niet te eten slapen of rusten. Het was men eerste keer xtc en dat was gewoon de druppel voor mn lichaam denk ik. Ik heb ook wel niet 1 maar verschillende traumatische ervaringen gehad in die periode, wat er waarschijnlijk ook veel mee te maken had. Maar dat is het punt niet. Nu ben ik al terug beter, ben een jaar clean kunnen zijn en nu ga ik af en toe nog ies een weekendje door opde speed. Maar heb er nooit meer last van gehad, niet meer slechtgegaan of van die zaken.
Ondanks dat ben ik bang dat psychidelica soortachtige drugs dingen naar boven gaat brengen waar ik nooit meer aan denk.
zou ik het doen en erop vertrouwen dat ik bij de juiste mensen en juiste omgeving een goeie probleemloze ervaring ga hebben? Of moet ik het onzekere voor het zekere nemen