#1
Ik bewaar de zegeltjes altijd in zo'n donker afgesloten zakje, in een kastje. Nou heb ik nooit ergens concreet kunnen vinden hoe snel ze hun potentie verliezen, maar het zou er zeker mee te maken kunnen hebben gehad.Daar zeg je wel iets...
Ik heb ze niet zo goed bewaard niet om te zeggen.. dat ze soms open en bloot gewoon op tafel lagen
Meeste van de tijd zaten ze gewoon in de gripzak maar dat was het dan ook