Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSlechte zegels of hoge tolerantie?

Slechte zegels of hoge tolerantie?

16 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
B
BoymanLid
01-01-2024, 00:00
#1
Sillous zei:
Daar zeg je wel iets...

Ik heb ze niet zo goed bewaard niet om te zeggen.. dat ze soms open en bloot gewoon op tafel lagen
Meeste van de tijd zaten ze gewoon in de gripzak maar dat was het dan ook
Klik om te vergroten...
Ik bewaar de zegeltjes altijd in zo'n donker afgesloten zakje, in een kastje. Nou heb ik nooit ergens concreet kunnen vinden hoe snel ze hun potentie verliezen, maar het zou er zeker mee te maken kunnen hebben gehad.
S
SillousLid
01-01-2024, 00:00
#2
ljuv zei:
Met zilverfolie wel?! Vgm is het vooral lucht en licht wat het verneukt...... Dus goeie kans wel ja.
Klik om te vergroten...
jep, zal het zekere voor het onzekere bemen volgende keern
S
SillousLid
01-01-2024, 00:00
#3
Heey allemaal Ik ben een newbie gebruiker namelijk omdat ik alleen nog maar lsd heb gedaan Ik heb tot nu heb enkel cp gebruikt beginnende van microdosering tot 200ug

Zo nu en dan lees ik wel eens mee over diverse topics ivm lsd en ik merk dat velen al sneller visuals of trips krijgen bij dosissen waar ik dat niet heb. Ik spreek dan over de standaard 100mcg. onder invloed dat zeker wel, maar matig. Wel dat ik het naar mijn zin heb maar best saai toch.

Voor een trip doe ik het niet meer onder 150 omdat ik er zo weinig aan heb zeg maar Het hoogste dat ik genomen heb was 200. Dat was natuurlijk wel beter. Lichte visuals als ik me concentreer zoals lichte haartjes zien op handen als ik blijf staren is iets dat ik me herinner. De grond begon dan pas echt te leven. Onder 200 was dat moeilijk om te zien tot niet, tenzij ik me erg concentreer om iets' te zien

Ik ben begonnen met te experimenteren met microdosering dus ik denk de allereerste keer was Rond de 15mcg en daarna tot 50.
Achteraf gezien denk ik dat ik er echt geen moer aan gehad heb en eerder het placebo effect heb gehad door ietsje pietje meer productief te zijn.
Mijn intitiele motivatie om te microdoseren was voor op het werk (om extraverter en zelfzekerder te zijn), maar ik merkte niks van verschil en dus ook gestopt en gewoon wat verder geëxperimenteerd op vrije dagen.

Vandaag had ik weer eens zin om terug te proberen microdoseren op het werk maar dan gewoon met een hogere dosis dat meer geschikt was voor mij en dat werkte.
Ik wilde oorspronkelijk 70 nemen maar had perongeluk een blotter van 20 mee gerekend en zat dus zo aan 90mcg.

Kenmerken die aanwezig waren; lachen en vrolijk zijn (hoewel ik altijd last heb van binnenpretjes en in het algemeen gewoon vaak lach, dus dat is gelijk ook het eerste dat gebeurt) Licht trillende handen en lichaam, Verbeterde geur en gevoeliger voor plotse geluiden Sociaal was ik wat meer talkative.
Niks bijzonders dus, maar wel een dosis die ik vaker zou willen gebruiken op het werk (ik ben winkelmedewerker)

Nu is het zo dat 90mcg over het algemeen niet zo heel laag meer is en zeker niet voor op het werk. Ik vroeg me al tijdje af of het misschien aan het soort blotters ligt en of het omdat het rc zegels zijn. Ik had er 2x van 20ug 1cp (micro) en 1 halfje 100ug 1-p op.
De micro zegels waren 1cp

Wat ik ook wil vermelden is dat ik best goed alcohol kan verdragen; ik wordt snel dronken maar ik kan ook heel snel ontnuchteren.
Nooit een kater gehad of gekotst ook al haalde ik de nacht bijna niet.
Weet niet of dat er toe doet maar misschien is dat relevant om te weten voor andere druggebruik

Ik weet dat doseringen per zegel kunnen verschillen enzo, maar tot nu was ik er niet weg van van geen enkele. Heb niet echt het gevoel dat ik al getript of hebt tussen 100 en 200. Misschien wel voor die 200, maar die leek eerder zwakjes voor die dosering imo.

Voor ik bijbestel graag toch wat insight gehad over wat jullie er van denken. Ik wil graag bijbestellen maar rc is momenteel het enige wat ik nu in huis kan halen momenteel, ookal moeten de effecten ik principe hetzelfe zijn dan gewone zegels(?) Vindt het gewoon best jammer dat ik wat meer moet betalen om hetzelfe effect te hebben dan wat je mag verwachten bij een gemiddelde dosis
D
Danny46Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Sillous zei:
Heey allemaal Ik ben een newbie gebruiker namelijk omdat ik alleen nog maar lsd heb gedaan Ik heb tot nu heb enkel cp gebruikt beginnende van microdosering tot 200ug

Zo nu en dan lees ik wel eens mee over diverse topics ivm lsd en ik merk dat velen al sneller visuals of trips krijgen bij dosissen waar ik dat niet heb. Ik spreek dan over de standaard 100mcg. onder invloed dat zeker wel, maar matig. Wel dat ik het naar mijn zin heb maar best saai toch.

Voor een trip doe ik het niet meer onder 150 omdat ik er zo weinig aan heb zeg maar Het hoogste dat ik genomen heb was 200. Dat was natuurlijk wel beter. Lichte visuals als ik me concentreer zoals lichte haartjes zien op handen als ik blijf staren is iets dat ik me herinner. De grond begon dan pas echt te leven. Onder 200 was dat moeilijk om te zien tot niet, tenzij ik me erg concentreer om iets' te zien

Ik ben begonnen met te experimenteren met microdosering dus ik denk de allereerste keer was Rond de 15mcg en daarna tot 50.
Achteraf gezien denk ik dat ik er echt geen moer aan gehad heb en eerder het placebo effect heb gehad door ietsje pietje meer productief te zijn.
Mijn intitiele motivatie om te microdoseren was voor op het werk (om extraverter en zelfzekerder te zijn), maar ik merkte niks van verschil en dus ook gestopt en gewoon wat verder geëxperimenteerd op vrije dagen.

Vandaag had ik weer eens zin om terug te proberen microdoseren op het werk maar dan gewoon met een hogere dosis dat meer geschikt was voor mij en dat werkte.
Ik wilde oorspronkelijk 70 nemen maar had perongeluk een blotter van 20 mee gerekend en zat dus zo aan 90mcg.

Kenmerken die aanwezig waren; lachen en vrolijk zijn (hoewel ik altijd last heb van binnenpretjes en in het algemeen gewoon vaak lach, dus dat is gelijk ook het eerste dat gebeurt) Licht trillende handen en lichaam, Verbeterde geur en gevoeliger voor plotse geluiden Sociaal was ik wat meer talkative.
Niks bijzonders dus, maar wel een dosis die ik vaker zou willen gebruiken op het werk (ik ben winkelmedewerker)

Nu is het zo dat 90mcg over het algemeen niet zo heel laag meer is en zeker niet voor op het werk. Ik vroeg me al tijdje af of het misschien aan het soort blotters ligt en of het omdat het rc zegels zijn. Ik had er 2x van 20ug 1cp (micro) en 1 halfje 100ug 1-p op.
De micro zegels waren 1cp

Wat ik ook wil vermelden is dat ik best goed alcohol kan verdragen; ik wordt snel dronken maar ik kan ook heel snel ontnuchteren.
Nooit een kater gehad of gekotst ook al haalde ik de nacht bijna niet.
Weet niet of dat er toe doet maar misschien is dat relevant om te weten voor andere druggebruik

Ik weet dat doseringen per zegel kunnen verschillen enzo, maar tot nu was ik er niet weg van van geen enkele. Heb niet echt het gevoel dat ik al getript of hebt tussen 100 en 200. Misschien wel voor die 200, maar die leek eerder zwakjes voor die dosering imo.

Voor ik bijbestel graag toch wat insight gehad over wat jullie er van denken. Ik wil graag bijbestellen maar rc is momenteel het enige wat ik nu in huis kan halen momenteel, ookal moeten de effecten ik principe hetzelfe zijn dan gewone zegels(?) Vindt het gewoon best jammer dat ik wat meer moet betalen om hetzelfe effect te hebben dan wat je mag verwachten bij een gemiddelde dosis
Klik om te vergroten...
ik had een zegeltje uit een kraakpand geen idee wat de dosering was maar wel 10 uur leip geweest
D
Danny46Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Danny46 zei:
ik had een zegeltje uit een kraakpand geen idee wat de dosering was maar wel 10 uur leip geweest,moest toen naar huis komen vanuit utrecht maar te weinig strippen (yes long time ago) de buschaufeur toonde compassie omdat hij ook wel inzag dat het niet goed ging daar heb ik dan mazzel mee gehad . anders stond ik daar tot smorgens vroeg te trippen op het station .Met 3 strippen ipv 8 toch de weg naar huis kunnen vinden toen nog 8 km fietsen en heb dat lachend gedaan kon niet ophouden met lachen.Vond het leuk maar eenmalig .
Klik om te vergroten...
H
Harrie In De WarrieLid
01-01-2024, 00:00
#6
Kunnen we eigenlijk geen antwoord op geven. ten eerste weet je nooit precies hoeveel er op zit. of de vendor betrouwbaar is in dosissen.
en hoevaak je tript als dat vaak is is tolerantie wel aannemelijk. ook verschilt het per persoon de een voelt de ene drug nou eenmaal sneller dan de ander ook al is de dosis hetzelfde. (kan te maken hebben met gewicht, lengte man/vrouw)
G
GeneesmiddelLid
01-01-2024, 00:00
#7
Sillous zei:
en zat dus zo aan 90mcg
Klik om te vergroten...
👏👏respect, mij kan je al van de vloer vegen als ik dit op me werk ga doen.

Zoals @Harry In De Warrie zegt, gevoeligheid voor een bepaalde drug verschilt enorm per persoon. Als jij niet zo gevoelig bent dan neem je gewoon wat meer, in principe is dat niet zo erg want LSD heeft niet zo een hoge acute toxiciteit. Als je 200ug mild/te doen vond, zou ik zeggen ga lekker voor 300ug, 400ug, tot je wel je sweet spot hebt gevonden. Wat je ook kunt doen is nog even een andere vendor proberen om te kijken of het probleem niet toevallig daar ligt.

Tolerantie heeft wel in ieder geval twee weken nodig om volledig te herstellen, maar als je eerst 20ug neemt bouw je zo weinig tolerantie op dat dat voor een trip van 200ug niet super veel uitmaakt. https://lsdtolerancecalculator.github.io/

Ook niet gek om te vermelden is dat 1(c)P-LSD iets zwaarder is dan LSD-25 en daarom ietsje minder potent per gewicht.
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#8
Sillous zei:
Achteraf gezien denk ik dat ik er echt geen moer aan gehad heb en eerder het placebo effect heb gehad door ietsje pietje meer productief te zijn
Klik om te vergroten...
Opzich is dit wel exact wat een microdose zou moeten doen. Zo subtiel dat je twijfelt maar wel een moodlift (zeggen ze).

Bij hogere doseringen wel gek, maar ook niet onmogelijk. Gebruik je medicatie?
H
Harrie In De WarrieLid
01-01-2024, 00:00
#9
Geneesmiddel zei:
Tolerantie heeft wel in ieder geval twee weken nodig om volledig te herstellen, maar als je eerst 20ug neemt bouw je zo weinig tolerantie op dat dat voor een trip van 200ug niet super veel uitmaakt. https://lsdtolerancecalculator.github.io/
Klik om te vergroten...
Wow die lsd tolerance calculator is super handig!
S
SillousLid
01-01-2024, 00:00
#10
ljuv zei:
Gebruik je medicatie?
Klik om te vergroten...
Nope, geen medicatie
S
SillousLid
01-01-2024, 00:00
#11
Geneesmiddel zei:
Ook niet gek om te vermelden is dat 1(c)P-LSD iets zwaarder is dan LSD-25 en daarom ietsje minder potent per gewicht.
Klik om te vergroten...
Oh, vandaar

Met lsd-25 ga ik ook maar starten vanaf 50 om uit te proberen.. ookal zou ik in principe moeten weten dat dat laag is
S
SillousLid
01-01-2024, 00:00
#12
Harry In De Warrie zei:
(kan te maken hebben met gewicht, lengte man/vrouw)
Klik om te vergroten...
Ben best klein met die 1m60 :tongueout: (man)
G
GeneesmiddelLid
01-01-2024, 00:00
#13
Sillous zei:
Oh, vandaar

Met lsd-25 ga ik ook maar starten vanaf 50 om uit te proberen.. ookal zou ik in principe moeten weten dat dat laag is
Klik om te vergroten...
Het probleem daarvan is alleen dat het aantal ug niet altijd betrouwbaar is wat je uit het illegale circuit haalt, tenzij jij een hele betrouwbare dealer hebt. Ik zou lekker bij 1P-LSD blijven en die omhoog schroeven.
Sillous zei:
Ben best klein met die 1m60 :tongueout: (man)
Klik om te vergroten...
Lichaamsbouw zegt bij psychedelica eigenlijk vrij weinig over gevoeligheid:)
S
SillousLid
01-01-2024, 00:00
#14
Geneesmiddel zei:
Lichaamsbouw zegt bij psychedelica eigenlijk vrij weinig over gevoeligheid:)
Klik om te vergroten...
Gek, over alcohol durven ze wel eens zeggen dat kleine mensen minder goed tegen drank kunnen

Lijkt me wel logisch dat dat voor psychedelica dat minder het geval is aangezien het meer in je hoofd zit om het zo te zeggen
B
BoymanLid
01-01-2024, 00:00
#15
Bijzonder! Als je inderdaad geen medicatie slikt en gewoon 1P van een betrouwbare vendor dan is het vreemd dat je er zo weinig van voelt. Waren alle zegels uit dezelfde batch en had je ze goed bewaard? Zou natuurlijk altijd kunnen dat je toevallig een slechte batch hebt...

Tolerantie kan ook wel erg verschillen per persoon. Er was een periode dat ik met 8-12 gram truffels wel zoet was terwijl mijn tripmaatje er diezelfde avond graag 23g of meer doorheen jaagde. Natuurlijk ging hij dan wel wat harder dan ik maar voor mij was het zeker gewoon een volwaardige trip. Met LSD lijken we overigens wel even gevoelig en nemen we altijd dezelfde hoeveelheid.
S
SillousLid
01-01-2024, 00:00
#16
Boyman zei:
en had je ze goed bewaard?
Klik om te vergroten...
Daar zeg je wel iets...

Ik heb ze niet zo goed bewaard niet om te zeggen.. dat ze soms open en bloot gewoon op tafel lagen
Meeste van de tijd zaten ze gewoon in de gripzak maar dat was het dan ook
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#17
Sillous zei:
Daar zeg je wel iets...

Ik heb ze niet zo goed bewaard niet om te zeggen.. dat ze soms open en bloot gewoon op tafel lagen
Meeste van de tijd zaten ze gewoon in de gripzak maar dat was het dan ook
Klik om te vergroten...
Met zilverfolie wel?! Vgm is het vooral lucht en licht wat het verneukt...... Dus goeie kans wel ja.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."