Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsvraag over 2c-b

vraag over 2c-b

10 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
i
ilyasLid
01-01-2024, 00:00
#1
ik wil een van de dagen een 2c-b proberen, maar ik heb niet echt de mogelijkheid om het te laten testen. ik heb maar 1 pilletje, en ik woon in belgië waar er naar mijn weten geen testcentrum is. dus ik weet niet hoeveel en wat er in zit.
een vriend van me van me heeft bij dezelfde dealer ook 2c-b gekocht en meteen ingeslikt. Naar zijn zeggen was het fantastisch. Dus de dosis kan goed zijn, maar ik maak me altijd zorgen over wat er nog bijgedraaid kan zijn.

wat zijn de meest gevonden stoffen die niet thuishoren in zo een pilletje of poeder?
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#2
gewoon opeten, of vertrouw je je vriend niet?
i
ilyasLid
01-01-2024, 00:00
#3
die vriend is gewoon een tussenpersoon, ik ken de dealer niet persoonlijk :(
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#4
gNuxx zei:
gewoon opeten, of vertrouw je je vriend niet?
Klik om te vergroten...

Haha, DAT is nog eens advies :wink:
s
shokoraLid
01-01-2024, 00:00
#5
Als er geen testcentrum is heb je weinig keus.

Wat er bij kan zitten kan werkelijk van alles zijn, misschien nog het meeste kans dat het gewoon MDMA is of een andere 2C-X variant. Maar dat weet je natuurlijk nooit zeker, al is naar mijn ervaring de meeste 2C-B wel redelijk 'zuiver' omdat het niet zo heel veel vraag naar is hebben maar weinig mensen zin om er mee te kloten.

Kortom, onmogelijk om te zeggen, de keuze is aan jou.
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Spor zei:
gNuxx zei:
gewoon opeten, of vertrouw je je vriend niet?
Klik om te vergroten...

Haha, DAT is nog eens advies :wink:
Klik om te vergroten...

gewoon nemen, ik denk eerder dat er te weinig 2cb in zit dan teveel :grin: (winstoogmerk)
3
321123Lid
01-01-2024, 00:00
#7
ilyas zei:
ik wil een van de dagen een 2c-b proberen, maar ik heb niet echt de mogelijkheid om het te laten testen. ik heb maar 1 pilletje, en ik woon in belgië waar er naar mijn weten geen testcentrum is. dus ik weet niet hoeveel en wat er in zit.
een vriend van me van me heeft bij dezelfde dealer ook 2c-b gekocht en meteen ingeslikt. Naar zijn zeggen was het fantastisch. Dus de dosis kan goed zijn, maar ik maak me altijd zorgen over wat er nog bijgedraaid kan zijn.

wat zijn de meest gevonden stoffen die niet thuishoren in zo een pilletje of poeder?
Klik om te vergroten...

Aangezien de dosis van 2C-B heel weinig is versnijden de meeste dealers het niet denk ik,
wat voor de rest wel kan is bijv dat het geen 2C-B is maar MDA of andere dergelijke stof maar dat kan altijd.Of het is niet versneden of het is helemaal geen 2CB denk ik. :hearteyes: Ik zou het gewoon delen met een vriend als je het niet zeker weet.
Veel plezierr!! :wave: :wave:
A
AldousLid
01-01-2024, 00:00
#8
gNuxx zei:
gewoon nemen, ik denk eerder dat er te weinig 2cb in zit dan teveel :grin: (winstoogmerk)
Klik om te vergroten...
dat denk ik ook, die 2cb pillen zit meestal niet meer in dat 15mg
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#9
321123 zei:
wat voor de rest wel kan is bijv dat het geen 2C-B is maar MDA
Klik om te vergroten...

wat zou ik blij zijn als er mda in zit hoor :grin:
altijd al willen proberen
s
shokoraLid
01-01-2024, 00:00
#10
underworld zei:
321123 zei:
wat voor de rest wel kan is bijv dat het geen 2C-B is maar MDA
Klik om te vergroten...

wat zou ik blij zijn als er mda in zit hoor :grin:
altijd al willen proberen
Klik om te vergroten...

Alleen toch wel ff heel apart als je een lage dosis 2C-B dropt en je gaat opeens keihard op MDA :P

2C-B pillen vind ik overigens maar niks, liever heb ik de stof in poedervorm dan kun je tenminste zelf de dosis bepalen (iets nauwkeuriger dan een veelvoud van 12 of 15mg :P).
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#11
gNuxx zei:
Spor zei:
gNuxx zei:
gewoon opeten, of vertrouw je je vriend niet?
Klik om te vergroten...

Haha, DAT is nog eens advies :wink:
Klik om te vergroten...

gewoon nemen, ik denk eerder dat er te weinig 2cb in zit dan teveel :grin: (winstoogmerk)
Klik om te vergroten...

Haha daar ging het me niet om, gewoon het advies opzich :wink: Normaal word altijd gezegd ga het laten testen, wij weten het ook niet, pas op, dit, dat, en jij zegt gewoon glashard: "gewoon opeten, of vertrouw je je vriend niet?"

Ik bedoel; STEL ik tik ergens een paar van die pilletjes op de kop, en zeg dat tegen mijn maten, en een van die maten post hier. Hij vertrouwd mij helemaal, en ik vertrouw mijn bron maar hoe moet ik weten of zijn bron te vertrouwen is ?

Ik ben het er opzich wel mee eens hoor, ik heb intussen wel geleerd dat het allemaal wel meevalt en dat je zoiets best kan proberen maar gewoon, hoe het eruit kwam :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."