Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsbewaren 2c-xx

bewaren 2c-xx

11 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#1
TrippyShit zei:
Dan kan je het toch nog wel in een capsule bewaren :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
die dingen plakken veel te hard, blijft allemaal poeder in
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#2
ik krijg volgende week weer wat 2c-tjes binnen en nu is mijn vraag, in wat voor verpakking kan ik dit het best bewaren? sealtjes, ponypackjes of iets anders?
ik zie namelijk ook dat het meestal in buisjes word bewaard op erowid.
trekt het ook vocht aan ofzoiets dergelijks?
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#3
Het is poeder, dus zal denk ik wel vocht aan trekken ja. Ik heb mijn 2c's gewoon in capsules zitten en die in een zakje in me drugs-la. :P Donker, niet te warm, niet te koud. Lijkt me prima toch?
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#4
DrippTone zei:
Het is poeder, dus zal denk ik wel vocht aan trekken ja. Ik heb mijn 2c's gewoon in capsules zitten en die in een zakje in me drugs-la. :P Donker, niet te warm, niet te koud. Lijkt me prima toch?
Klik om te vergroten...
nja ik ga dus niet capsule hoeveelheiden krijgen.
meer 100/200mg van elk.
plus ik gebruik geen capsules want ik slik 2c-tjes nooit, snuif het altijd
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#5
underworld zei:
DrippTone zei:
Het is poeder, dus zal denk ik wel vocht aan trekken ja. Ik heb mijn 2c's gewoon in capsules zitten en die in een zakje in me drugs-la. :P Donker, niet te warm, niet te koud. Lijkt me prima toch?
Klik om te vergroten...
nja ik ga dus niet capsule hoeveelheiden krijgen.
meer 100/200mg van elk.
plus ik gebruik geen capsules want ik slik 2c-tjes nooit, snuif het altijd
Klik om te vergroten...

Dan kan je het toch nog wel in een capsule bewaren :tearsofjoy:
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#6
underworld zei:
TrippyShit zei:
Dan kan je het toch nog wel in een capsule bewaren :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
die dingen plakken veel te hard, blijft allemaal poeder in
Klik om te vergroten...

greedy motherfucker.. dan stop je wat water in de capsule, zuig je het in een spuitje en spuit je je poepert vol :beer:
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#7
TrippyShit zei:
underworld zei:
TrippyShit zei:
Dan kan je het toch nog wel in een capsule bewaren :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
die dingen plakken veel te hard, blijft allemaal poeder in
Klik om te vergroten...

greedy motherfucker.. dan stop je wat water in de capsule, zuig je het in een spuitje en spuit je je poepert vol :beer:
Klik om te vergroten...

+1, 2c's pluggen is the way to go. :grin:
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#8
DrippTone zei:
+1, 2c's pluggen is the way to go. :grin:
Klik om te vergroten...
ik snuif ze altijd, veel beter :)
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#9
underworld zei:
DrippTone zei:
+1, 2c's pluggen is the way to go. :grin:
Klik om te vergroten...
ik snuif ze altijd, veel beter :)
Klik om te vergroten...

Rectaal neem je wel veel meer op.
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#10
Oom Klaas zei:
Rectaal neem je wel veel meer op.
Klik om te vergroten...
maar vind het fijner om wat poeder in me neus te jagen dan wat poeder in een donker plekje te stoppen waar geen zon schijnt :)
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#11
underworld zei:
Oom Klaas zei:
Rectaal neem je wel veel meer op.
Klik om te vergroten...
maar vind het fijner om wat poeder in me neus te jagen dan wat poeder in een donker plekje te stoppen waar geen zon schijnt :)
Klik om te vergroten...
nee joh, dat denk je maar. Eens ergens anders wil je nimmer anders
2
2C-EmLid
01-01-2024, 00:00
#12
Gewoon op een droge plek, in of een sealtje óf een gripzakje, als je een overvloed aan gripzakjes hebt kun je er natuurlijk altijd een extra gripzakje omheen doen. Bij gebrek aan sealtjes doet mijn maat zijn beetjes (Beetjes of Ietjes eTCetera) in een zelf gevouwen stuk papier en gripzakje. Verder zijn het stabiele stoffen, zorgen dat er geen vocht bijkomt (Y) Donker&Droog=Baat het niet, dan schaadt het iig ook niet!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."