#1
die dingen plakken veel te hard, blijft allemaal poeder inTrippyShit zei:Dan kan je het toch nog wel in een capsule bewaren![]()
die dingen plakken veel te hard, blijft allemaal poeder inTrippyShit zei:Dan kan je het toch nog wel in een capsule bewaren![]()
nja ik ga dus niet capsule hoeveelheiden krijgen.DrippTone zei:Het is poeder, dus zal denk ik wel vocht aan trekken ja. Ik heb mijn 2c's gewoon in capsules zitten en die in een zakje in me drugs-la. :P Donker, niet te warm, niet te koud. Lijkt me prima toch?
underworld zei:nja ik ga dus niet capsule hoeveelheiden krijgen.DrippTone zei:Het is poeder, dus zal denk ik wel vocht aan trekken ja. Ik heb mijn 2c's gewoon in capsules zitten en die in een zakje in me drugs-la. :P Donker, niet te warm, niet te koud. Lijkt me prima toch?
meer 100/200mg van elk.
plus ik gebruik geen capsules want ik slik 2c-tjes nooit, snuif het altijd
underworld zei:die dingen plakken veel te hard, blijft allemaal poeder inTrippyShit zei:Dan kan je het toch nog wel in een capsule bewaren![]()

TrippyShit zei:underworld zei:die dingen plakken veel te hard, blijft allemaal poeder inTrippyShit zei:Dan kan je het toch nog wel in een capsule bewaren![]()
greedy motherfucker.. dan stop je wat water in de capsule, zuig je het in een spuitje en spuit je je poepert vol![]()
ik snuif ze altijd, veel beterDrippTone zei:+1, 2c's pluggen is the way to go.![]()
underworld zei:ik snuif ze altijd, veel beterDrippTone zei:+1, 2c's pluggen is the way to go.![]()
![]()
maar vind het fijner om wat poeder in me neus te jagen dan wat poeder in een donker plekje te stoppen waar geen zon schijntOom Klaas zei:Rectaal neem je wel veel meer op.
nee joh, dat denk je maar. Eens ergens anders wil je nimmer andersunderworld zei:maar vind het fijner om wat poeder in me neus te jagen dan wat poeder in een donker plekje te stoppen waar geen zon schijntOom Klaas zei:Rectaal neem je wel veel meer op.![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."