Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums2c-i gekocht

2c-i gekocht

8 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
T
TolpLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hey,

SWIM heeft begin deze week via een betrouwbare bron 250 mg 2c-i gekocht. Nu kwam SWIM er gister achter dat zijn bron een "packaging label" op de envelop plakt, waarop staat wat voor inhoud deze envelop heet, na het verwijderen van dit label.SWIM heeft begrepen dat 2c-i illegaal is in Nederland, en hij vroeg zich af of de douane dit vaak controleert, en indien ze dit doen, of ze er dan een groot probleem van maken als ze erachter komen.

Bedankt voor jullie antwoord, en het spijt me als een dergelijk topic al voorbij is gekomen, met de zoekfunctie kwam ik niet veel verder :confused:
D
DarkBeatzLid
01-01-2024, 00:00
#2
Is hij zeker dat echt op de envelop 2C-I word vermeld? Lijkt me sterk, de meeste internet winkels die 2c's verkopen weten goed dat 99% van hun klanten het kopen voor recreatief gebruik, en ze gaan dat er dan ook niet opplakken, hier zijn ze immers zelf ook voor strafbaar als ze je bedrijfsgegevens niet hebben nagevraagd etc.
P
PatrickBatemanLid
01-01-2024, 00:00
#3
Wellicht wordt de inhoud van de envelop gespecificeerd als 'reagent sample', of iets in die trant, waardoor de douane denkt dat je een scheikundestudent bent die een of ander proefje wilt uitvoeren. Zo heb ik in elk geval eens een grammetje 4-methylmethcathinone binnengehad, ging prima verder.
T
TolpLid
01-01-2024, 00:00
#4
DarkBeatz zei:
Is hij zeker dat echt op de envelop 2C-I word vermeld? Lijkt me sterk, de meeste internet winkels die 2c's verkopen weten goed dat 99% van hun klanten het kopen voor recreatief gebruik, en ze gaan dat er dan ook niet opplakken, hier zijn ze immers zelf ook voor strafbaar als ze je bedrijfsgegevens niet hebben nagevraagd etc.
Klik om te vergroten...

SWIM is hier vrij zeker van, op hun site wordt in de FAQ vermeld dat de details van wat het voor product is op de "packaging slip" staat. SWIM is er niet 100% zeker van dat die slip zich buiten de envelop bevindt, maar als hij de definitie van "packaging slip opzoekt, blijkt dat dit een papiertje is aan de buitenkant van een pakketje dat met ondoorzichtig plastic eraan vast is gemaakt.

Bedankt voor je hulp :)
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#5
Tolp zei:
DarkBeatz zei:
Is hij zeker dat echt op de envelop 2C-I word vermeld? Lijkt me sterk, de meeste internet winkels die 2c's verkopen weten goed dat 99% van hun klanten het kopen voor recreatief gebruik, en ze gaan dat er dan ook niet opplakken, hier zijn ze immers zelf ook voor strafbaar als ze je bedrijfsgegevens niet hebben nagevraagd etc.
Klik om te vergroten...

SWIM is hier vrij zeker van, op hun site wordt in de FAQ vermeld dat de details van wat het voor product is op de "packaging slip" staat. SWIM is er niet 100% zeker van dat die slip zich buiten de envelop bevindt, maar als hij de definitie van "packaging slip opzoekt, blijkt dat dit een papiertje is aan de buitenkant van een pakketje dat met ondoorzichtig plastic eraan vast is gemaakt.

Bedankt voor je hulp :)
Klik om te vergroten...

Toevallig heb ik bij de douane afdeling bij TNT gewerkt, als het met de gewone post mee gaat heb je grote kans dat ze het niet merken. Maar bij pakketjes komt dit allemaal in een systeem te staan, grote kans dat ze het dan wel zullen onderzoeken, mits het word opgemerkt. Vaak hangt het af van land van afkomst of ze gaan visiteren of niet. Controles zijn vaak erg random.
2
2C-EmLid
01-01-2024, 00:00
#6
DarkBeatz zei:
Is hij zeker dat echt op de envelop 2C-I word vermeld? Lijkt me sterk, de meeste internet winkels die 2c's verkopen weten goed dat 99% van hun klanten het kopen voor recreatief gebruik, en ze gaan dat er dan ook niet opplakken, hier zijn ze immers zelf ook voor strafbaar als ze je bedrijfsgegevens niet hebben nagevraagd etc.
Klik om te vergroten...
Ik ken er in ieder geval ook één die dat doet, waar zowel de volledige stofnaam als afgekorte naam erop staat. En de afzender. Dus het kan voorkomen?! Of het praktisch is?!

Misschien gaat het bestelde wel in 2 enveloppen; envelop in envelop, en dan dus niet zichtbaar op de buitenste envelop?!
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#7
Heb je het al binnen?
T
TolpLid
01-01-2024, 00:00
#8
Hey mensen, sorry voor de late reactie

Ja, ik heb het ongeveer een week na het bestellen binnen gekregen. Ik heb het spul voor de zekerheid ook maar even laten testen, er blijken geen andere stoffen in te zitten. Ook is wat deze vendor verkoopt best lekker geprijsd, en is het assortiment ook redelijk uitgebreid.

Sorry nog voor die SWIM bullshit, ik had beter eerst ff kunnen rondkijken hier
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#9
Netjes, veel plezier dan maar hè!? :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."