#1
Beste mede forumgebruikers, excusses voor het volspammen van het rc forum.
Ik zit er over te denken om binnenkort met een vriend (timmaniac) een der Phenetylamines te verkennen. Nu ben ik nogal in dubio hierover, ik weet niet of ik dit überhaupt zou moeten doen, en zo ja, welke en wel of niet in combinatie met bijvoorbeeld valium, wegens mijn angststoornis.
Het zit namelijk zo, ik heb een angststoornis overgehouden aan thc gebruik, dit doe ik al +\\- 1,5 jaar niet meer. Paddotrips zijn in het verleden voor me zwaar gebleken, maar een hoge dosis DXM was wel goed te handelen, evenals een lage dosis ketamine. Ik ben nog altijd geïnteresseerd in psychedelica, maar vooral in de visuals. Verder vind ik uppers ook interessant, maar heb een scheithekel aan hun katers. Ik ben niet meer geinteresseerd in paddo's om hun onvoorspelbare karrakter en mindfucks. Vandaar de intersse in 2c-x, de combinatie lovenswaardige visuals, upper effect (verlaagd de kans op bad trips misschien?) en weinig tot geen mentaal effect (toch?). Nou weet ik niet of dit verstandig is? Vandaar het idee er misschien valium bij te nemen.
Anyhow, wat denken jullie?
Groeten, stylus.
Ik zit er over te denken om binnenkort met een vriend (timmaniac) een der Phenetylamines te verkennen. Nu ben ik nogal in dubio hierover, ik weet niet of ik dit überhaupt zou moeten doen, en zo ja, welke en wel of niet in combinatie met bijvoorbeeld valium, wegens mijn angststoornis.
Het zit namelijk zo, ik heb een angststoornis overgehouden aan thc gebruik, dit doe ik al +\\- 1,5 jaar niet meer. Paddotrips zijn in het verleden voor me zwaar gebleken, maar een hoge dosis DXM was wel goed te handelen, evenals een lage dosis ketamine. Ik ben nog altijd geïnteresseerd in psychedelica, maar vooral in de visuals. Verder vind ik uppers ook interessant, maar heb een scheithekel aan hun katers. Ik ben niet meer geinteresseerd in paddo's om hun onvoorspelbare karrakter en mindfucks. Vandaar de intersse in 2c-x, de combinatie lovenswaardige visuals, upper effect (verlaagd de kans op bad trips misschien?) en weinig tot geen mentaal effect (toch?). Nou weet ik niet of dit verstandig is? Vandaar het idee er misschien valium bij te nemen.
Anyhow, wat denken jullie?
Groeten, stylus.