Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMephedrone na effecten (update)

Mephedrone na effecten (update)

22 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
K
KidELid
01-01-2024, 00:00
#1
PepTalk zei:
Dat komt omdat je 1 klein lijntje genomen hebt.
Natuurlijk is dat helemaal :rock: Aangezien veel mensen dit niet kunnen.

Zodra je wat meer neemt op een avond zullen die bijverschijnselen wel gaan optreden denk ik.
Na 1 biertje heb je ook geen kater:) En de craving van een klein lijntje coke valt ook goed te overzien.
Klik om te vergroten...

Well ja en nee. zoals je in het begin heb kunnen lezen heb ik mijn deel meph wel gedaan en heb (naast de neven effect hierboven beschreven) echt helemaal geen last gehad van comedowns. moodswings o.i.d.

Wat ik wel merkte destijds was een verandering in mijn "state-of-mind" toen ik stopte met gebruik maar dit ervaarde ik niet als een extreme comedown waar de meeste mensen van spreken. Kan natuurlijk aan mij liggen maar met mijn "come down" ervaringen in het verleden is dit een aangename "walk in the park"
J
JJJLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik vind dit wel een beetje een onbezonnen actie, om dat nog maar even te zeggen. Mephedrone is een heel nieuw middel waar amper onderzoek naar gedaan is. Bovendien vind je, als je even googlet, allerlei aanwijzingen dat het nogal ongezond is bij grotere hoeveelheden, slecht voor je hart enzo. En in principe is het gewoon een mdma-achtig middel, om hersenschade te voorkomen neem je het dus beter niet vaker dan eens in de paar maanden.
j
janskieLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik (vrouw 35) heb gisteren een aantal nackies meph (o,5 gram)gebruikt, was niet de eerste keer. Het ging goed heb een topavond gehad. Had wel het idee dat deze vermengd was met speed, het rook veel minder sterk en het kwam minder "hard" binnen. Heb daardoor haast niet geslapen. IK merkte vanmiddag dat ik bijna geen gevoel meerheb in een groot gedeelte van mijn bovenbeen. Dit soort bijwerkingen heb ik al eerder op veschillende sites gelezen.Dan heeft je zenuwstelsel een flinke opdonder gehad....... Schijnt een van de bijwerkingen te kunnen zijn naast de blauwe knieen of ellebogen. Hier schrik ik enorm van en ben aan het twijfelen of ik naar een arts moet.....

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."