Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums4-FA of 6-APB ?

4-FA of 6-APB ?

8 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
R
Rob070Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Beste mede forummers,

Ik zit met het volgende.. ik heb 4-FA liggen en 6-APB (benzo fury) en wil
zaterdag avond/nacht hier iets van uittesten op een feestje. Helaas heb ik de zondag
wat verplichtingen i.v.m pasen. Heb dus geen zin om hier nog met grote doppen te
zitten aangezien ik er al om 12 uur (middag) moet zijn.
Mijn voorkeur gaat uit naar de 6 APB en was van plan om een capsule van 100 mg te maken.
Zal dit voldoende effect hebben en niet 12 uur na inname nog steeds aanwezig zijn?
Ik ben 1.80 en 80 kilo schoon aan de haak.

Of zal het mischien verstandiger zijn om een capsule van 4-FA te vullen met 100-120 mg.
Aangezien ik van de verhalen op internet opmaak dat dit wat minder lang doorwerkt als de 6-APB..
b
boenkengLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb beide nog nooit gehad, maar mij is vaak verteld dat je van Benzo Fury soms 24 uur onderweg bent voordat je weer fris en fruitig bent. Met deze redenering zou ik de 4-FA doen. Eigenlijk geen idee of je daar ook ufo's aan overhoud de dag erna.

Succes!
R
Rob070Lid
01-01-2024, 00:00
#3
bedankt voor je reactie!
4-FA is natuurlijk een amfetamine achtige en dit zorgt wel voor zwarte doppen
bij grote inname, maar bij rond de 100 mg zal dit wel meevallen en zal hooguit
6 uurtjes duren.
b
boenkengLid
01-01-2024, 00:00
#4
Rob070 zei:
bedankt voor je reactie!
4-FA is natuurlijk een amfetamine achtige en dit zorgt wel voor zwarte doppen
bij grote inname, maar bij rond de 100 mg zal dit wel meevallen en zal hooguit
6 uurtjes duren.
Klik om te vergroten...
Tsjah, alleen pep heb ik er ook niet zo last van, met xtc al meer en beide in combinatie worden het vuurtoren lichten :tearsofjoy:
R
Rob070Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Het is uiteindelijk de 4-FA geworden. Met de pupillen viel het wel mee. Tijdens de 'rit' waren ze
Iets vergroot maar dat was na 6 uurtjes wel over. Slapen kan gewoon echt niet dus echt fris was ik zondag nou ook niet :grin:
Na een avond/nacht aan de mephedrone voel ik me toch beter zonder te slapen dan met dit stofje.
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Goede keuze, ik heb tijdje geleden 100mg 6-APB gehad om 9 uur 's avonds. De dag erna om 15:00 schoot ik toch wel in de stress. Had prima geslapen maar m'n oogjes waren nog steeds zo groot als manchetknopen :grin:

Uiteindelijk om 17:00 bij mijn ouders aangekomen en toen was het wel zo goed als weg.

4-FA valt wel mee met de oogjes, alleen niet te hoog doseren anders slaap je gewoon écht niet
J
JayJay1986Lid
01-01-2024, 00:00
#7
ik had 140mg 4FMP en kon erna toch wel in slaap komen
ingenomen op intents festival rond 5/6 begon die en om 1/ half 2 s nachts kon ik wel slapen, alleen paar keer wakker maarja
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#8
JayJay1986 zei:
ik had 140mg 4FMP en kon erna toch wel in slaap komen
ingenomen op intents festival rond 5/6 begon die en om 1/ half 2 s nachts kon ik wel slapen, alleen paar keer wakker maarja
Klik om te vergroten...

140mg is een mooie dosis inderdaad. Is vooral belangrijk niet meer dan 200mg te nemen en niet bijdoseren..
R
Rob070Lid
01-01-2024, 00:00
#9
2 weken geleden heb ik eindelijk de 6 apb geprobeerd. 1 capsule van 125 mg en een paar uur later nog een cap van ongeveer 50 mg. Vond het een interresant stofje, helaas niet zo veel energie van gekregen en was zelfs een beetje moe. Maar slapen is echt geen optie. Dat lukt dan inderdaad makkelijker op de 4 fa voor mijn gevoel. Kreeg er trouwens ook niet echt zwarte doppen van.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."