Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums4 fmp capsules maken

4 fmp capsules maken

3 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
F
Floydboy91Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik ga dit weekend 4 fmp nemen op een dubfeestje en ik ben van plan om capsules te maken. Nu vraag ik me af wat is een goede dosering per capsule? Ik dacht zelf 150 á 200 mg per capsule maar ik wil ook later eventueel nog een 2e capsule kunnen nemen zonder dat ik te hard ga. Is dit dan een goede dosis ? Ik ben overigens ervaren met stimulerende middelen :)
r
reverbLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ja, 150 mg per capsule is een goede dosis voor 4fmp. Ik heb het laatst gecombineerd met een hash-brownie, perfecte combinatie (en een beetje 2-cb). De brownie heb ik ongeveer een uur na de inname van de 4fmp gegeten. Ik heb er eigenlijk helemaal niet bij stil gestaan om te herdoseren. Ben dan ook benieuwd of dat werkt.

Veel plezier :)
e
edblok2Lid
01-01-2024, 00:00
#3
herdoseren is per definitie niet zo'n slim idee met 4FMP omdat je de euforie amper terugvoelt en ook heel kort, terwijl je de nastimulatie verlengt en de comedown verergert.
Als je het toch doet zou ik de herdosering maximaal de helft van de startdosis laten zijn dus ongveer 75mg in jouw geval maar dat zou ik zelfs al afraden.
Herdoseren heeft bij mij ook weinig zin met methylone en 6apb (zelfde verhaal als met 4fmp maar minder extreem).
Alleen de cathinones 4-MMC en 3-MMC zijn herdoseerbaar omdat je opnieuw een inslag krijgt en dezelfde euforie herleeft. Neemt niet weg dat je ook met die stoffen de nastimulatie en comedown verergert. 1 a 2 en zeker niet meer redoses is bij mij het conto.
_
_SG_Lid
01-01-2024, 00:00
#4
zover ik 4fmp heb gebruikt heb ik telkens herdoseersd in dezelfde dosis.
voor mijn gevoel werkt het gwn goed en lekker.
ik pak er 1 van 140mg dan na 3 uur nog 1 en dan na die 2e inname heb ik gewoon weer een uur of 2 euforie de rest lekker veel energie en praten en dansen :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."