Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEthylone en 4p, ervaringen?

Ethylone en 4p, ervaringen?

4 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
D
DancingAngelLid
01-01-2024, 00:00
#1
Heey,

mijn vriend en ik hebben ethylone en 4p besteld en vandaag ontvangen.
Ongeduldig als we zijn, hebben we het meteen getest ( we hebben geen verplichtingen en afspraken buiten de deur ). Vriend 2 punten van beide, ik 2 punten ethylone.

Mijn vriend voelt zich relaxed, maar is daarnaast wel erg beweeglijk. Zijn benen gaan op en neer en hij ijsbeert een beetje.
Ik ben ook erg actief en had net na het snuiven een lachkick.

Smaakt erg chemisch maar niet vervelend.

Het is licht trippy, alsof je xtc heb geslikt en je vlak voor t inslaan zit.

We hebben gezond eten en drinken in huis, vitamines etc.

Zijn zelf zeer ervaren met drugs, maar we lezen graag ervaringen van anderen omdat het hier toch om experimentele drugs gaat.

:)
D
DancingAngelLid
01-01-2024, 00:00
#2
Wil er niemand reageren? :(
e
edblok2Lid
01-01-2024, 00:00
#3
4p is 4-mec in combinatie met pentedrone.
4mec is een sederende stimulant met weinig euforie, pentedrone een stimulant met milde euforie. Tezamen misschien wel interssant maar er zijn betere RC's op de markt.
z
zaagmansLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik heb 4P gehad een paar keer. Ik heb caps van 200 of 250mg gemaakt. Staat me even niet meer bij, ik had het al een tijd in huis. 4MEC vind ik sowieso al een zwak middel. 30% van dit middel is maar pentedrone (wat ik wel een heerlijk speedy drug vind).

Leuk voor een keer, maar ik bestel het niet meer.
D
DancingAngelLid
01-01-2024, 00:00
#5
Totaal vergeten te reageren. Ik moet zeggen, het was leuk voor een keer, maar ook wat mij en mijn vriend betreft niet voor herhaling vatbaar. Het deed niet bijzonder veel en wij hebben het ook niet meer besteld.

:)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."