#1
Ik zag dat je het topic dubbel had geplaatst, ik had onder de andere gereageerd:
4-FMP is leuk spul maar je moet de kracht niet onderschatten. Ik heb het ook wel eens meegemaakt dat ik er 2 nachten van wakker was, dat valt wel te verklaren dus. Vaak lijkt het te gebeuren als je meer dan 200mg op een avond gebruikt of als je meer dan 1x een dosis neemt, echter is dat nog niet helemaal duidelijk.
Wat betreft de steek in je onderbuik, geen idee. Wel genoeg gegeten om te herstellen?
Als het goed is zou nu alles over moeten zijn en zou je nu weer goed moeten kunnen slapen. Als je nu nog steeds klachten hebt raad ik je aan eens langs de huisarts te gaan.
4-FMP is leuk spul maar je moet de kracht niet onderschatten. Ik heb het ook wel eens meegemaakt dat ik er 2 nachten van wakker was, dat valt wel te verklaren dus. Vaak lijkt het te gebeuren als je meer dan 200mg op een avond gebruikt of als je meer dan 1x een dosis neemt, echter is dat nog niet helemaal duidelijk.
Wat betreft de steek in je onderbuik, geen idee. Wel genoeg gegeten om te herstellen?
Als het goed is zou nu alles over moeten zijn en zou je nu weer goed moeten kunnen slapen. Als je nu nog steeds klachten hebt raad ik je aan eens langs de huisarts te gaan.