Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKlachten na gebruik 4-FMP

Klachten na gebruik 4-FMP

5 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik zag dat je het topic dubbel had geplaatst, ik had onder de andere gereageerd:

4-FMP is leuk spul maar je moet de kracht niet onderschatten. Ik heb het ook wel eens meegemaakt dat ik er 2 nachten van wakker was, dat valt wel te verklaren dus. Vaak lijkt het te gebeuren als je meer dan 200mg op een avond gebruikt of als je meer dan 1x een dosis neemt, echter is dat nog niet helemaal duidelijk.

Wat betreft de steek in je onderbuik, geen idee. Wel genoeg gegeten om te herstellen?

Als het goed is zou nu alles over moeten zijn en zou je nu weer goed moeten kunnen slapen. Als je nu nog steeds klachten hebt raad ik je aan eens langs de huisarts te gaan.
m
mick swaggerLid
01-01-2024, 00:00
#2
SmartieAndMe zei:
Ik zag dat je het topic dubbel had geplaatst, ik had onder de andere gereageerd:

4-FMP is leuk spul maar je moet de kracht niet onderschatten. Ik heb het ook wel eens meegemaakt dat ik er 2 nachten van wakker was, dat valt wel te verklaren dus. Vaak lijkt het te gebeuren als je meer dan 200mg op een avond gebruikt of als je meer dan 1x een dosis neemt, echter is dat nog niet helemaal duidelijk.
Klik om te vergroten...

Dit kan ik ook bevestigen. Ik doseer altijd 200mg, als ik dan bijdoseer, kan ik echt niet meer slapen voor 2 nachten. Terwijl, als ik niet bijdoseer na de startdosis ik gewoon moe wordt en wel kan slapen. Ik weet bijna wel zeker dat dit aan het bijdoseren licht. Ik ervaar het zelfs al als ik maar 100mg bijdoseer.
i
iusedrugsLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hoi allemaal,

Afgelopen week heb ik een aantal Route-66 pillen kunnen bemachtigen(150 mg) en deze wilde ik met een aantal vrienden afgelopen zaterdag proberen. Dit was onze eerste keer 4-FMP.

Aangezien we niet helemaal precies wisten hoe het zou inslaan, besloten we om met een halfje te beginnen. Na ongeveer 40 - 60 minuten gewacht te hebben merkten we eigenlijk allemaal vrij weinig, tot helemaal niets en dus besloten we ook het andere halfje in te nemen. Ongeveer 20 minuten later sloeg het in en de trip zelf was perfect. Na een aantal uur besloten we ook nog een aantal lijnen keta te snuiven en dit had voor ons wel toegevoegde waarde aan de avond.

De hele nacht verliep eigenlijk prima, maar wanneer we rond een uur of 8 's ochtends wilden gaan slapen, waren we helemaal klaar wakker en ook totaal nog niet moe. Nu, bijna anderhalve dag later houdt dat nog steeds aan. Afgelopen nacht heb ik twee uur onrustig geslapen, maar ik voel me nog steeds klaarwakker. Ook zijn mijn pupillen nog steeds groot en heb ik een lichte steek linksonderin mijn buik (milt?) We zijn van plan om de overgebleven pillen alsnog te laten testen, om er achter te komen of er iets mee mis is.

Kan dit eventueel komen door de keta die we nog gesnoven hebben? En is er iemand die een gelijke ervaring heeft gehad?

Dank,
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#4
Zou mogelijk kunnen zijn omdat het deels op dezelfde receptoren werkt/stimuleert.
Maar dit is wel een erg lange tijd dat je nog invloeden voelt van 4-FMP inderdaad...
Als ik jou was zou ik eens kijken of een arts met geheimhoudingsplicht heeft (huisarts etc) en om een tijdelijk slaap middel of advies te vragen.

Sterkte!
D
DeamonLid
01-01-2024, 00:00
#5
Zelf merk ik dat als ik iets met keta combineer dat ik minder last heb van de bijwerkingen van het andere. Zelfs wel eens geen enkele kater gehad na X of MXE. Ik denk dat die pillen iets anders waren dan 4-FMP (gezien de lange tijd dat jullie niet kunnen slapen zou ik methamfetamine zeggen, maar ik heb nog nooit gehoord dat dat in pilvorm wordt geleverd). Het lijkt me een goed plan om ze te testen.
i
iusedrugsLid
01-01-2024, 00:00
#6
Bedankt voor de reacties!

Inmiddels hebben we allemaal weer redelijk kunnen slapen, dus dat is al een hele opluchting. De steek in de buurt van mijn milt is milder geworden en niet langer constant.

Het is inderdaad goed mogelijk dat dit geen 4-FMP is geweest, maar dat is nog even afwachten totdat het getest is.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."