Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi allemaal, Afgelopen week heb ik een aantal Route-66 pillen kunnen bemachtigen(150 mg) en deze wilde ik met een aantal vrienden afgelopen zaterdag proberen. Dit was onze eerste keer 4-FMP. Aangezien we niet helemaal precies wisten hoe het zou inslaan, besloten we om met een halfje te beginnen. Na ongeveer 40 - 60 minuten gewacht te hebben merkten we eigenlijk allemaal vrij weinig, tot helemaal niets en dus besloten we ook het andere halfje in te nemen. Ongeveer 20 minuten later sloeg het in en de trip zelf was perfect. Na een aantal uur besloten we ook nog een aantal lijnen keta te snuiven en dit had voor ons wel toegevoegde waarde aan de avond. De hele nacht verliep eigenlijk prima, maar wanneer we rond een uur of 8 's ochtends wilden gaan slapen, waren we helemaal klaar wakker en ook totaal nog niet moe. Nu, bijna anderhalve dag later houdt dat nog steeds aan. Afgelopen nacht heb ik twee uur onrustig geslapen, maar ik voel me nog steeds klaarwakker. Ook zijn mijn pupillen nog steeds groot en heb ik een lichte steek linksonderin mijn buik (milt?) We zijn van plan om de overgebleven pillen alsnog te laten testen, om er achter te komen of er iets mee mis is. Kan dit eventueel komen door de keta die we nog gesnoven hebben? En is er iemand die een gelijke ervaring heeft gehad? Dank,"
"Bedankt voor de reacties! Inmiddels hebben we allemaal weer redelijk kunnen slapen, dus dat is al een hele opluchting. De steek in de buurt van mijn milt is milder geworden en niet langer constant. Het is inderdaad goed mogelijk dat dit geen 4-FMP is geweest, maar dat is nog even afwachten totdat het getest is."