Heb het zelf 1 keertje gebruikt, kon gewoon plassen. Wel met een beetje moeite, maar het lukte me veel beter als wanneer ik XTC gebruik.
#2
Ik vroeg me af of er iemand ervaring heeft met 4 fmp? Ik wil dit binnenkort eens gaan proberen.
Normaal gesproken gebruik ik altijd XTC, maar het 'niet kunnen plassen' probleem is bij mij zo groot dat ik er gewoon tegen op zie om XTC te gebruiken.
Mijn vraag is dus eigenlijk of mensen die dit probleem hebben dit ook met 4 fmp ervaren?
#3
Ik kan altijd wel plassen, ook met xtc. Je moet je gewoon goed ontspannen! 4fmp is wel veel fijner en geeft minder problemen