Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums4FMP Herdoseren

4FMP Herdoseren

3 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
H
HelenasLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb wel eens bij gedoseerd met 80 mg omdat ik dacht dat dat moest maar het maakt voor mij geen verschil of ik wel of niet extra bijneem. Zou dan een begindosis van 180 mg nemen ofzo.
E
EnergeticLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hoi allemaal,

Hierbij mijn eerste post op dit forum, dus eerst even wat info over mezelf:
-Heb redelijk wat ervaring met XTC en 4FMP los
-Ben 1,90 lang, 21 jaar en weeg 80 kg
-Gebruik ongeveer eens in de twee a drie maanden xtc of 4fmp

Aanstaande zaterdag heb ik een technofeestje in Utrecht waar ik graag weer 4fmp wil gebruiken. De afgelopen drie keer heb ik 150 mg gedaan en dit beviel telkens erg goed. Niet te hard, maar ook zeker niet te zacht. Het feestje duurt tot 07:00 en ik was van plan mijn eerste capsule met 150 mg om 01:00 te nemen.
Nu heb ik nog nooit 4fmp bij gepakt en wil dit zaterdag graag eens proberen omdat de volgende week relatief rustig is. Ik ben benieuwd of er hier een aantal mensen ervaring mee hebben en mij meer kunnen vertellen over het tijdstip van inname, hoeveelheid die je herdoseert etc. Ik ben me ervan bewust dat ik niet zal kunnen slapen achteraf, maar dat kan ik normaal met eenmalig 150 mg toch al niet:tongueout:

Alvast bedankt!

Energetic
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Welkom op het forum!

Mijn ervaringen met bij doseren van 4-fa zijn niet zo positief. Meerdere keren twee nachten wakker gelegen van twee keer 150mg. Mijn advies is dus later beginnen met je capsule.
E
EnergeticLid
01-01-2024, 00:00
#4
SmartieAndMe zei:
Welkom op het forum!

Mijn ervaringen met bij doseren van 4-fa zijn niet zo positief. Meerdere keren twee nachten wakker gelegen van twee keer 150mg. Mijn advies is dus later beginnen met je capsule.
Klik om te vergroten...

Thanks! Ik was inderdaad ook al aan het overwegen om gewoon wat later te beginnen. Feest vind ik nuchter ook leuk namelijk:)

Vraagje uit interesse: waren de bij doseringen telkens 150mg of zijn deze ook wel eens lager geweest?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."