Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"SmartieAndMe zei: Welkom op het forum! Mijn ervaringen met bij doseren van 4-fa zijn niet zo positief. Meerdere keren twee nachten wakker gelegen van twee keer 150mg. Mijn advies is dus later beginnen met je capsule. Klik om te vergroten... Thanks! Ik was inderdaad ook al aan het overwegen om gewoon wat later te beginnen. Feest vind ik nuchter ook leuk namelijk Vraagje uit interesse: waren de bij doseringen telkens 150mg of zijn deze ook wel eens lager geweest?"
"Persoonlijk alleen maar goede ervaringen met 4fmp. Ik zou voor de eerste keer gewoon eens kijken wat een eenmalige dosering van 100-150 mg met je doet. Bijnemen lekker voor een volgende keer bewaren. Bijnemen is gewoon echt nadelig voor je slaap. Wat betreft de bijwerkingen: op het feest zelf heb ik eigenlijk geen last van grote doppen, strakke kaken etc, maar als ik dan de volgende dag aan m'n gezicht merk dat ik een soort van gekke spierpijn heb, dan weet ik dat ik toch een beetje strak heb gestaan Ik zou zeggen, probeer het gewoon en keer en kijk wat je er van vind Edit: Even concreet op je vragen antwoorden. Nee je gaat er niet hard van zoals bij XTC, maar je krijgt meer een onrustig gevoel (wat ik niet als vervelend beschouw). Ik zou de eerste keer 150 mg nemen, ga je wel lekker op (Ik heb dezelfde lichamelijke beschrijving als jij). Ik heb nog nooit gemixed, moet je ook lekker links laten liggen. 4fmp met speed of mdma = gefrituurde hersenen."
"Ik ken dit onderzoek inderdaad ook. Het lijkt allemaal ontzettend gunstig, maar je moet niet vergeten dat het hier gaat om ratten die oa. 4fmp toegediend kregen. Ondanks het feit dat de hersenstructuur van ratten op die van mensen lijkt, is het onmogelijk en vooral onverstandig om dit te extrapoleren naar mensen!"
"Hoi allemaal, Hierbij mijn eerste post op dit forum, dus eerst even wat info over mezelf: -Heb redelijk wat ervaring met XTC en 4FMP los -Ben 1,90 lang, 21 jaar en weeg 80 kg -Gebruik ongeveer eens in de twee a drie maanden xtc of 4fmp Aanstaande zaterdag heb ik een technofeestje in Utrecht waar ik graag weer 4fmp wil gebruiken. De afgelopen drie keer heb ik 150 mg gedaan en dit beviel telkens erg goed. Niet te hard, maar ook zeker niet te zacht. Het feestje duurt tot 07:00 en ik was van plan mijn eerste capsule met 150 mg om 01:00 te nemen. Nu heb ik nog nooit 4fmp bij gepakt en wil dit zaterdag graag eens proberen omdat de volgende week relatief rustig is. Ik ben benieuwd of er hier een aantal mensen ervaring mee hebben en mij meer kunnen vertellen over het tijdstip van inname, hoeveelheid die je herdoseert etc. Ik ben me ervan bewust dat ik niet zal kunnen slapen achteraf, maar dat kan ik normaal met eenmalig 150 mg toch al niet Alvast bedankt! Energetic"