#1
Beste,
Thoro en wat vrienden willen tijdens o&n trippend het nieuwe jaar in gaan. Dit wordt voor ons allen de tweede keer 2c-b. De setting is gewoon thuis bij een van ons; filmpje op en genieten.
De eerste keer 2c-b was voor iedereen een andere ervaring. Allemaal gebruiken we op feesten xtc en soms 4-fmp, maar geen tripmiddelen. Een vriendin wilde licht beginnen en pakte 17mg. Zij heeft redelijke visuals ervaren. Zowel ik als een vriend namen 20mg, op aanraden van iemand die al vaker had gebruikt. Beiden voelden we echter niks; totaal geen visuals, alleen sterke lachkicks.
De vraag is nu welke dosis we moeten nemen om een goede tot zware trip te ervaren; dit is namelijk wat we willen. De ervaren vriend raadt 25mg aan, terwijl wij beide meer aan 30mg denken. Dit kan al een wezenlijk verschil maken heb ik gelezen.
Wat raden jullie, als experts, aan?
Mvg.
Thoro en wat vrienden willen tijdens o&n trippend het nieuwe jaar in gaan. Dit wordt voor ons allen de tweede keer 2c-b. De setting is gewoon thuis bij een van ons; filmpje op en genieten.
De eerste keer 2c-b was voor iedereen een andere ervaring. Allemaal gebruiken we op feesten xtc en soms 4-fmp, maar geen tripmiddelen. Een vriendin wilde licht beginnen en pakte 17mg. Zij heeft redelijke visuals ervaren. Zowel ik als een vriend namen 20mg, op aanraden van iemand die al vaker had gebruikt. Beiden voelden we echter niks; totaal geen visuals, alleen sterke lachkicks.
De vraag is nu welke dosis we moeten nemen om een goede tot zware trip te ervaren; dit is namelijk wat we willen. De ervaren vriend raadt 25mg aan, terwijl wij beide meer aan 30mg denken. Dit kan al een wezenlijk verschil maken heb ik gelezen.
Wat raden jullie, als experts, aan?
Mvg.