Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik ben één van die vrienden die 20mg op had en geen visuals had. Het ging om poeder wat was afgewogen op een weegschaal, ik weet verder niet of het getest is in het lab(het was van een vriend die het al vaker gebruikt had en bij hem en die vriendin werkte het wel prima). Ik heb toen ook lachgas gedaan, wat wel erg vet was! Dat duurde helaas maar kort, ongeveer qua tijd net zo lang als dat ik nuchter ben. Verder had ik meer dan 4 uur niks meer gegeten, want daar had ik speciaal opgelet. Bij de 2e keer zal overigens hetzelfde poeder gebruikt worden, dus qua zuiverheid van de stof veranderd er (vrijwel) niets."
"Ik heb overigens wel ervaring met truffels, al had ik daar ook geen visuals met een volle porties, alleen mindfucks en lachkicks van hier tot Tokio haha. Het is trouwens niet zo dat we helemaal niets merkte van de 2cb, maar we hadden geen visuals, waar t mij juist vooral omging. We gebruiken hetzelfde poeder dus ookal is het minder puur, dan zal dat de tweede keer dus hetzelfde zijn. Ik weet niet hoeveel poeder hij nog heeft en of hij t überhaupt wil testen, omdat hij voor zchzelf weet hoeveel hij nodig heeft om het te laten werken en gezien t best duur spul is."