#1
Simpele vraag, ik heb geen capsules voor de moment maar wil wat proberen van mijn sample. Kan ik dit gewoon afwegen, in een vloeitje en droppen als een "bommetje"?
Tekzor668 zei:Simpele vraag, ik heb geen capsules voor de moment maar wil wat proberen van mijn sample. Kan ik dit gewoon afwegen, in een vloeitje en droppen als een "bommetje"?
bobsacamano zei:Of los op in wat water
Tekzor668 zei:Simpele vraag, ik heb geen capsules voor de moment maar wil wat proberen van mijn sample. Kan ik dit gewoon afwegen, in een vloeitje en droppen als een "bommetje"?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."