#1
Vind dit altijd lastig om voor een ander te bepalen, maar ergens tussen de 100 en 150mg lijkt me een goede dosering. Heb je poeder of pillen? En is dat al getest?Zapzer zei:1. Wat is een goed aantal Mg om te nemen de eerste keer?
Zelf nog nooit gedaan, maar hoor van anderen dat het zeker wel werkt. Of je het moet willen is een tweede, 4-fa duurt al behoorlijk lang en als je dan ook nog eens bijneemt zit slapen erna er echt niet meer in denk ik.2. Kan je 4fmp bij nemen als het effect minder word? ( ik heb van wat mensen gehoord dat je hier niks van voelt en dat het erg slecht is voor je hart)
De gehele ervaring is een stuk minder heftig dan xtc, dus ook de lichamelijke bijwerkingen. Ze zijn er wel hoor, maar het voelt allemaal wat natuurlijker aan zeg maar.3. Zijn de lichamelijk effecten minder als bij xtc? (Grotere pupillen, strakke kaken)
