Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAL-LAD

AL-LAD

23 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#1
Erg interessant dit! Er zijn inderdaad hele positieve verhalen over AL-LAD. Ik heb 't aan m'n verlanglijstje toegevoegd. :wink: Erg benieuwd of dit vergelijkbaar is met LSD, maar dan misschien met een minder zware bodyload.

Het enige wat me niet zo aanspreekt is dat er nog niet veel bekend is over mogelijke schadelijkheid voor de gezondheid.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#2
ElvenSpice zei:
Is er nog iemand die dit heeft geprobeerd en nog een trip report hierover wil schrijven?

Heb het zelf namelijk nu ook thuis liggen van een nederlandse vendor, maar zou graag een wat uitgebreidere ervaring willen lezen. Hoe is het te vergelijken met truffels?
Klik om te vergroten...
Heb je het inmiddels al geprobeerd?

Ik heb het binnenkort ook binnen en ben er enorm benieuwd naar, aangezien dit een soort LSD zou moeten zijn, met een minder zware bodyload (dat lees ik erover in ieder geval). Ik ga het sowieso binnenkort wel doen en schrijf dan ook een tripreport, dus als je 't dan nog niet hebt gedaan dan kun je uitkijken naar mijn report. :wink:

Sorry voor de dubbelpost trouwens, maar het is hier niet erg druk. :wink:
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik zit nog te twijfelen of ik AL-LAD neem op een festival binnenkort :). Ik ben een goed reagerende tripper. Ik kan veel hebben aan prikkels en ga ook vaker stappen met bijvoorbeeld 32mg 2C-B dus ik denk dat ik het wel ga doen en dan wat later in de trip een halfje X :)

Ik ben benieuwd naar je ervaring mindless


Mindless zei:
ElvenSpice zei:
Is er nog iemand die dit heeft geprobeerd en nog een trip report hierover wil schrijven?

Heb het zelf namelijk nu ook thuis liggen van een nederlandse vendor, maar zou graag een wat uitgebreidere ervaring willen lezen. Hoe is het te vergelijken met truffels?
Klik om te vergroten...
Heb je het inmiddels al geprobeerd?

Ik heb het binnenkort ook binnen en ben er enorm benieuwd naar, aangezien dit een soort LSD zou moeten zijn, met een minder zware bodyload (dat lees ik erover in ieder geval). Ik ga het sowieso binnenkort wel doen en schrijf dan ook een tripreport, dus als je 't dan nog niet hebt gedaan dan kun je uitkijken naar mijn report. :wink:

Sorry voor de dubbelpost trouwens, maar het is hier niet erg druk. :wink:
Klik om te vergroten...
s
straatmadeliefLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik heb een mindere ervaring met Al-Lad. Ik werd er erg nerveus van. Natuurlijk is trippen vaak een beetje spannend, maar meestal word je op een gegeven moment wel wat minder gespannen. Dit keer werkte het averechts. Ik werd juist echt nerveus tijdens de trip (die vooral visueel was), alsof er een nerveuze bal in me zat. Ik had ook teveel energie, ik kon hier niets mee omdat ik me slapjes en wat misselijk voelde als ik me bewoog en onrustig als ik stilzat. Energie in positief omdraaien lukte niet.. Mijn tripmaatje hielp me helaas ook niet echt hieruit te komen. Na een paar uur was ik het beu en nam ik lorazepam. Vanaf dat moment was het wel relaxed en dromerig, zelfs wat dissociatief (het gevoel dat ik in drie schroefjes uiteen rolde op de grond, wat niet onaangenaam was).

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."