#1
Zoals de titel het al zegt vraag ik mij af waarom ik geen euforie voel bij het gebruik van XTC en MDMA terwijl ik mij bij 4-fmp altijd helemaal geweldig voel.
De eerste keer MDMA voelde ik overigens wel (Ik ging bijzonder hard), dat was ongeveer een jaartje terug. Verder ben ik daarna altijd slecht gegaan op xtc, ik werd slaperig, trillende ogen en hallucineren (zelfs na een halfje al extreem realistische hallucinaties). Ik heb verschillende doseringen geprobeerd maar niets werkt.
Ik heb het gevoel dat MDMA bij mij meteen omgezet word naar MDA (maar volgens mij kan dat niet). Het lijkt mij niet dat het aan mijn serotonine ligt aangezien 4-fmp dus wel werkt.
Ik ben bovendien een meisje van 60 kg en begon meestal met een kwartje
De eerste keer MDMA voelde ik overigens wel (Ik ging bijzonder hard), dat was ongeveer een jaartje terug. Verder ben ik daarna altijd slecht gegaan op xtc, ik werd slaperig, trillende ogen en hallucineren (zelfs na een halfje al extreem realistische hallucinaties). Ik heb verschillende doseringen geprobeerd maar niets werkt.
Ik heb het gevoel dat MDMA bij mij meteen omgezet word naar MDA (maar volgens mij kan dat niet). Het lijkt mij niet dat het aan mijn serotonine ligt aangezien 4-fmp dus wel werkt.
Ik ben bovendien een meisje van 60 kg en begon meestal met een kwartje