Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Zoals de titel het al zegt vraag ik mij af waarom ik geen euforie voel bij het gebruik van XTC en MDMA terwijl ik mij bij 4-fmp altijd helemaal geweldig voel. De eerste keer MDMA voelde ik overigens wel (Ik ging bijzonder hard), dat was ongeveer een jaartje terug. Verder ben ik daarna altijd slecht gegaan op xtc, ik werd slaperig, trillende ogen en hallucineren (zelfs na een halfje al extreem realistische hallucinaties). Ik heb verschillende doseringen geprobeerd maar niets werkt. Ik heb het gevoel dat MDMA bij mij meteen omgezet word naar MDA (maar volgens mij kan dat niet). Het lijkt mij niet dat het aan mijn serotonine ligt aangezien 4-fmp dus wel werkt. Ik ben bovendien een meisje van 60 kg en begon meestal met een kwartje"
"Psychedelibee zei: Het zou kunnen liggen aan de dosering of dat je het wellicht te kort op elkaar hebt gedaan elke keer. Realiseer je dat verstandig en leuk gebruik van MDMA inhoud dat je per avond max 1 tot 1.5mg per kg lichaamsgewicht neemt en je telkens minstens 3 maanden tussen gebruik laat. Klik om te vergroten... Bedankt voor je antwoord. Ik had de laatste keer 2,5 maand tussen het gebruik zitten. Ik weet niet of het hier aan zou kunnen liggen, maar voor de zekerheid hou ik nu een pauze. Ook laat ik mijn pillen altijd testen en neem ik nooit in een keer een halfje maar neem ik pas bij na minimaal 2 uur. Liever neem ik niet bij. Ik zit er over te denken het eens thuis te proberen met goede vrienden. Ik hoop dat een lange pauze zal helpen."
"Re: Datura stramonium: een ervaring van tripper en tripsitte Gaaf tripreport! Erg boeiend. Ik vraag me we af hoe het is om te trippen op Datura maar of ik het ooit zelf zal doen... Ik betwijfel het.. :P"