Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsErvaringen met BK-2c-b?

Ervaringen met BK-2c-b?

26 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hip, ben benieuwd! Ik heb wel eens eerder mensen aangeraden om DOC te proberen op een festival wat me in dank is afgenomen. ^^
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#2
Een lichte hoofdpijn tijdens/na het uitwerken van LSD is niet ongehoord hoor.
m
mikozLid
01-01-2024, 00:00
#3
Jmths, hoe kom je erbij dat wiet 'niet zo lang' houdbaar is?
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#4
mikoz zei:
Jmths, hoe kom je erbij dat wiet 'niet zo lang' houdbaar is?
Klik om te vergroten...
Omdat het een natuurproduct is met gemiddeld zo'n 60 verschillende cannabinoïden, ik heb wel eens iets gehoord dat het luchtdicht aardig lang houdbaar is. Hoe/waarin zou jij het zo lang mogelijk houdbaar houden?
m
mikozLid
01-01-2024, 00:00
#5
In een glazen, donkere, luchtdichte pot. Op een koele plaats (je schuur ofzo). Dan blijft het echt wel 2-3jaar goed.

Maar jij had het over kleine hoeveelheden neem ik aan? Dan zou ik het gewoon in het zakje bewaren (zorg dat het luchtdicht is), op een donkere koele plaats. Als je het zo min mogelijk beweegt en openmaakt blijft het zeker wel zo'n half jaar goed (kan misschien ook wel langer, zelf geen ervaring mee). Pak het er alleen bij wanneer je het daadwerkelijk gaat roken.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Als je wiet goed bewaart duurt het best lang voor het zijn potentie verliest. Als je wat voorraad hebt kun je het dan het beste in kleine gebruik hoeveelheden verpakken, zodat je alleen open maakt wat je binnen afzienbare tijd gaat gebruiken.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#7
jam zei:
Heeft iemand al ervaring met 2-cb-fly
en hoe verhoud dit zich ten opzichte van 'gewone' 2-cb?
Klik om te vergroten...
Staat nog steeds op mijn to do lijst, maar nog niet aan toe gekomen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."