Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTintelend/doof gevoel in duim na 4fmp

Tintelend/doof gevoel in duim na 4fmp

8 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
n
nada1234Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik ben afgelopen weekend naar een festival geweest en daar 1 4fmp genomen, op zich niks raars ik doe dit wel vaker op feestjes. Nu heb ik sinds dat festival last van een tintelend/doof gevoel in mijn linker duim.. het wordt niet erger maar ook niet minder. Vroeg me af of er mensen zijn die dit herkennen en weten wat ik er tegen kan doen? Het begint ondertussen behoorlijk vervelend te worden :(
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#2
naba90 zei:
Ik ben afgelopen weekend naar een festival geweest en daar 1 4fmp genomen, op zich niks raars ik doe dit wel vaker op feestjes. Nu heb ik sinds dat festival last van een tintelend/doof gevoel in mijn linker duim.. het wordt niet erger maar ook niet minder. Vroeg me af of er mensen zijn die dit herkennen en weten wat ik er tegen kan doen? Het begint ondertussen behoorlijk vervelend te worden :(
Klik om te vergroten...


Ik zou even naar je huisarts gaan en het hem/haar voorleggen. Better safe then sorry!
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#3
Al 5-6 dagen klachten met je duim?

Dat is geen normale bijwerking, en ik heb geen enkel idee wat het veroorzaakt of dat het vanzelf op zal houden. Huisarts lijkt me wel een goed plan als je maandag nog last hebt.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Inmiddels nog steeds last van? Zo ja dan moet je zeker even naar de huisarts. Klinkt als vaatvernauwings klachten, hoeft niet meteen erg te zijn maar kan wel. Dus better safe than sorry zoals Fool ook al zei.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#5
Psychedelibee zei:
Inmiddels nog steeds last van? Zo ja dan moet je zeker even naar de huisarts. Klinkt als vaatvernauwings klachten, hoeft niet meteen erg te zijn maar kan wel. Dus better safe than sorry zoals Fool ook al zei.
Klik om te vergroten...

Dat zei ikkes hoor haha :tearsofjoy:
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dunnetjess33 zei:
Psychedelibee zei:
Inmiddels nog steeds last van? Zo ja dan moet je zeker even naar de huisarts. Klinkt als vaatvernauwings klachten, hoeft niet meteen erg te zijn maar kan wel. Dus better safe than sorry zoals Fool ook al zei.
Klik om te vergroten...

Dat zei ikkes hoor haha :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
Oh huh, zat ik denk ik twee topics gelijk te lezen en had ik net in die ander een bericht van Fool gezien :confused:
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ja hoor, geef mij maar weer op de kop. Ik had gewoon m'n bek netjes dicht gehouden hier.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#8
:tearsofjoy: :tearsofjoy:
o
oortjesLid
01-01-2024, 00:00
#9
en weet je al wat het was, als je het wilt vertellen?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."